Schockemöhle: “Alles dat verkeerd kon gaan, ging verkeerd”

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ladyharma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:34

Rath is een prima ruiter maar ik denk dat hij gewoon niet bij Totilas past..
Edward had gigantisch veel succes met Totilas. Misschien hadden ze teveel verwacht (Rath).

Ik hoop voor ze dat het allemaal gaat lukken.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:37

Citaat:
Er zijn mensen die geloven dat de wereld op 12 december vergaat omdat dat in de krant staat

Pardon? Bovendien: als jij toch dit soort flauwekul opmerkingen wil maken, spijker dan je kennis even wat bij: de wereld vergaat op 21 december, niet op 12 december. Wat een faal!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:41

Jannepauli schreef:
Citaat:
Er zijn mensen die geloven dat de wereld op 12 december vergaat omdat dat in de krant staat

Pardon? Bovendien: als jij toch dit soort flauwekul opmerkingen wil maken, spijker dan je kennis even wat bij: de wereld vergaat op 21 december, niet op 12 december. Wat een faal!

Over een faal gesproken... Misschien je eigen feiten even op poetsen.
Volgens de Maya's die er overal van beschuldigd worden dat ze voorspeld hebben dat de wereld zal vergaan wordt op 12-12-2012 wel degelijke en cyclus afgerond die volgens de Maya's zogenaamd "het einde der tijden zoals wij die kennen" in luidt.
Of dat in houdt dat die vergaat of niet, ligt aan je interpretatie.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 13:46

Ach kijk, ons belgisch orakel :)) - die falen per definitie.
Waar het om gaat is de datum: 21 en niet 12.

Ayasha
Blogger

Re: Schockemöhle: “Alles dat verkeerd kon gaan, ging verkeerd”

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:29

12 is, helaas voor jou, zeker wel juist. :) Voor zover de datums juist kunnen zijn gezien ze er al lang en breed achter gekomen zijn dat er een fout gemaakt is in de berekening waardoor de hele datums een beetje achterhaal zijn maar ach JP. Kwestie van feitjes oppoetsen, toch? ;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:52

ow please :') het gaat nu toch niet over de maya's?

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 14:57

Komop zeg, dit is typisch geneuzel in de marges, totaal niet relevant. Net zo min als dat Sjef nu al bijna een heel jaar Matthias traint of pas een paar weken, het verandert niets aan het feit dat de verwachte successen tot nu toe zijn uitgebleven. Feit is dat ze continu de media zelf ook opzoeken om het imago wat op te poetsen. Laat ze nu maar eens waarmaken wat ze willen gaan doen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:06

karijn schreef:
Komop zeg, dit is typisch geneuzel in de marges, totaal niet relevant. Net zo min als dat Sjef nu al bijna een heel jaar Matthias traint of pas een paar weken, het verandert niets aan het feit dat de verwachte successen tot nu toe zijn uitgebleven. Feit is dat ze continu de media zelf ook opzoeken om het imago wat op te poetsen. Laat ze nu maar eens waarmaken wat ze willen gaan doen.

Daar zeg ik amen op +:)+

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:09

Had niet van mezelf verwacht het te zeggen. Ik heb Matthias en consorten tot recentelijk altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar nu geloof ik ook niet meer in "het sprookje" (niet dat ik zo'n dromer ben).

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:32

Tuihanti schreef:
ik hou het maar op de woorden van Ludger Beerbaum;

Totilas is een gewoon paard en geen wonderpaard. Het wonder gebeurde in holland met de perfecte symbiose tussen paard en ruiter.
Nu slechts een deel van het "wonder" in duitsland is verwacht ik niet dat het wonder nogmaals zal gebeuren.
Een vervolg zou alleen kunnen met een ruiter van zeer grote expertise en talent als Isabel Werth of anky van Grunsven zouden dit heel voorzichtig gezegd misschien kunnen.

ik kan het alleen maar eens zijn dat een symbiose als die met edward Gal een unieke combinatie was die zowel Edward als ook Totilas nooit meer mee zullen maken.

Precies dit.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:58

Ayasha schreef:
12 is, helaas voor jou, zeker wel juist. :) Voor zover de datums juist kunnen zijn gezien ze er al lang en breed achter gekomen zijn dat er een fout gemaakt is in de berekening waardoor de hele datums een beetje achterhaal zijn maar ach JP. Kwestie van feitjes oppoetsen, toch? ;)

( 'op 21-12-2012 eindigt de huidige Lange Telling binnen één van de zeventien kalenders van de Maya's, een cyclus van dertien periodes van elk 144.000 dagen, die begon op 11 augustus 3114 v. C. Deze dag begint een nieuwe cyclus van de Lange Telling' enz enz Bron; yule jaar agenda 2012)

We gaan het gewoon zien wat 2013 voor Rath en Totilas gaat brengen, laten we het daar maar op houden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:21

*zucht*
http://www.stand.nl/stellingen/overige/ ... der-tijden
http://www.armageddon2012.nl/mayavoorsp ... tingbedrog
Moet ik nog doorgaan of ben je tevreden gesteld? :)
(en dat voor iemand die zo vol was van zoekfuncties)

21-12-2012 is in feite niets meer, of minder, dan een telfout die enthousiast over genomen wordt door de meerderheid die wil roepen, maar niet wil verdiepen. Een prachtvoorbeeld van “Sometimes ‘The Majority’ only means that all the fools are on the same side.”
De Maya kalender is best complex en moeilijk om uit te tellen dus dat er telfouten gebeuren is logisch. Inmiddels is 2012 ook al 2020 geworden dus Rath heeft nog alle tijd om in 2013 nog een poging te wagen. En de maya's waren simpelweg een boeiend volk en hebben, in tegenstelling tot wat JP -ik twijfel er niet aan dat ze het goed en in alle tederheid bedoelde - zegt weinig te doen met orakels.

En dan nu weer on topic? ;)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:45

Eh...jíj gaat door :')

Citaat:
We gaan het gewoon zien wat 2013 voor Rath en Totilas gaat brengen, laten we het daar maar op houden.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:46

Eh.... Volgens mij gaat het hier niet over dat de wereld vergaat?? Dan moeten jullie toch echt een ander topic openen :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:49

Juut schreef:
Eh...jíj gaat door :')

Citaat:

Persoonlijk of niet kan me effe geen r**t schelen nu. Wat ben jij een schijnheilig mens. Jeumig.. :)
Quote de kleine lettertjes anders ook effe mee, he? ;)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:52

Ayascha, wow, zoiets kan ook wel via PB he.. Dit is een persoonlijke aanval... Hou je rustig zeg :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:55

Ben dood rustig. Doe slechts een vaststelling. :) Ik doe niet aan achterbaks PB'en. :)

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 20:56

Ik heb even geTEMd op dit onzinnige geruzie over of de wereld op 21 december vergaat. Terug naar totilas!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 21:15

Moderatoropmerking:
Zouden jullie ontopic willen blijven? Als je iets aan iemand persoonlijk kwijt wilt, kan dat via de PB. Alvast bedankt!