Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannepauli schreef:Citaat:Er zijn mensen die geloven dat de wereld op 12 december vergaat omdat dat in de krant staat
Pardon? Bovendien: als jij toch dit soort flauwekul opmerkingen wil maken, spijker dan je kennis even wat bij: de wereld vergaat op 21 december, niet op 12 december. Wat een faal!
Voor zover de datums juist kunnen zijn gezien ze er al lang en breed achter gekomen zijn dat er een fout gemaakt is in de berekening waardoor de hele datums een beetje achterhaal zijn maar ach JP. Kwestie van feitjes oppoetsen, toch?
het gaat nu toch niet over de maya's? karijn schreef:Komop zeg, dit is typisch geneuzel in de marges, totaal niet relevant. Net zo min als dat Sjef nu al bijna een heel jaar Matthias traint of pas een paar weken, het verandert niets aan het feit dat de verwachte successen tot nu toe zijn uitgebleven. Feit is dat ze continu de media zelf ook opzoeken om het imago wat op te poetsen. Laat ze nu maar eens waarmaken wat ze willen gaan doen.
Tuihanti schreef:ik hou het maar op de woorden van Ludger Beerbaum;
Totilas is een gewoon paard en geen wonderpaard. Het wonder gebeurde in holland met de perfecte symbiose tussen paard en ruiter.
Nu slechts een deel van het "wonder" in duitsland is verwacht ik niet dat het wonder nogmaals zal gebeuren.
Een vervolg zou alleen kunnen met een ruiter van zeer grote expertise en talent als Isabel Werth of anky van Grunsven zouden dit heel voorzichtig gezegd misschien kunnen.
ik kan het alleen maar eens zijn dat een symbiose als die met edward Gal een unieke combinatie was die zowel Edward als ook Totilas nooit meer mee zullen maken.
Ayasha schreef:12 is, helaas voor jou, zeker wel juist.Voor zover de datums juist kunnen zijn gezien ze er al lang en breed achter gekomen zijn dat er een fout gemaakt is in de berekening waardoor de hele datums een beetje achterhaal zijn maar ach JP. Kwestie van feitjes oppoetsen, toch?

Ik doe niet aan achterbaks PB'en.