Betreft snorharen en oogharen laat ik allemaal zitten. Die zitten er niet voor niets.. Je knipt bij een hond of kat ook geen tastharen af!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:"Het zit er niet voor niets".
Elke keer die veronderstellingen. Mensen scheren toch ook de benen?
Ik weet een positief punt waarom ik de tastharen scheer! Doordat ik een Engelse neusriem heb gaan er steeds haren tussen het knooppunt zitten. Pijnlijk voor het paard. Een goede reden ook kaal te gaan
Juudt86 schreef:net als bij mensen bepaalde haren overbodig zijn geworden door de jaren heen...
Ruga schreef:Zo te lezen is er nog een lange weg te gaan voor mensen over hun paard als een paard gaan beginnen denken, in plaats van over een levend stuk sportmateriaal dat je naar believen kan pimpen.
Sharani schreef:Ruga schreef:Zo te lezen is er nog een lange weg te gaan voor mensen over hun paard als een paard gaan beginnen denken, in plaats van over een levend stuk sportmateriaal dat je naar believen kan pimpen.
Maar wat is dan over een paard als een paard gaan denken?
Ruga schreef:Juudt86 schreef:Maar wat is dan over een paard als een paard gaan denken?Citaat:Daar ben ik ook wel benieuwd naar....
Zoals over een kat als een kat. Waarom wordt daar niet aan geknipt en geschoren? Wordt die haar fysieke integriteit wel gerespecteerd en die van paarden niet? Daar ligt je antwoord..
Ruga schreef:Juudt86 schreef:Maar wat is dan over een paard als een paard gaan denken?Citaat:Daar ben ik ook wel benieuwd naar....
Zoals over een kat als een kat. Waarom wordt daar niet aan geknipt en geschoren? Wordt die haar fysieke integriteit wel gerespecteerd en die van paarden niet? Daar ligt je antwoord..