Ibonn schreef:Ik wil me niet mengen in de discussie over wel of niet terecht, want mijn mening is wrs gekleurdmaar ik was gisterenmiddag in Londen in Victoria Park tijdens de laatste 6 ritten en heb daar samen met een heel contingent Britten en Duitsers op grote schermen naar de ontknoping gekeken. Toen Laura als 3e laatste ruiter klaar was en aan kop kwam, werd er alom gejuigd en geroepen want het was wel duidelijk dat zij tot dan toe de beste proef gereden had. Daarna kwam Adelinde en toen zij over Laura ging werd er door ons gejuigd en waren de Britten ermee akkoord en gaven ze applaus. Maar toen Charlotte klaar was, bleef het stil ... Niemand van de daar aanwezige Britse kijkers juichte, niemand verwachtte een score boven die van Adelinde en toen die wel kwam, waren ze wel blij maar ook ietwat verontschuldigend naar ons toe omdat ook zij het niet begrepen.
Wil niet zeggen dat iedereen die daar was een expert was maar het verschil tussen de euforie na de rit van Laura was veel groter dan na die van Charlotte ...
Dat zeiden Sjef en anderen ook dat veel mensen ook profs naar hen toe kwamen en het niet begrepen. Ik gun het Charlotte van harte en ben blij met zilver voor Adelinde en begrijp ook niet dat vraagtekens worden uitgelegd als jaloezie of niet tevreden zijn. Maar de Kur van Adelinde was zo smetteloos en indrukwekkend dat terecht veel mensen daar van onder de indruk waren.
En dat allemaal mensen hier die zelf nog geen B proef in tjieterkstradeel kunnen afleggen, zich geroepen voelen om een hoop stront over Adelinde en in haar kielzog Edward die een formidabele prestatie neerzette, heen te gooien vind ik vrij sneu, wees blij voor de prestaties van de Nederlanders
En als die horen waar Valegro naar toe gaan zullen ze geestelijke verzorging nodig hebben vrees ik
maar ik was gisterenmiddag in Londen in Victoria Park tijdens de laatste 6 ritten en heb daar samen met een heel contingent Britten en Duitsers op grote schermen naar de ontknoping gekeken. Toen Laura als 3e laatste ruiter klaar was en aan kop kwam, werd er alom gejuigd en geroepen want het was wel duidelijk dat zij tot dan toe de beste proef gereden had. Daarna kwam Adelinde en toen zij over Laura ging werd er door ons gejuigd en waren de Britten ermee akkoord en gaven ze applaus. Maar toen Charlotte klaar was, bleef het stil ... Niemand van de daar aanwezige Britse kijkers juichte, niemand verwachtte een score boven die van Adelinde en toen die wel kwam, waren ze wel blij maar ook ietwat verontschuldigend naar ons toe omdat ook zij het niet begrepen.

.