Electra63 schreef:En waarom zou Gal zeggenschap hebben gehad over de verkoop toen van Totilas?
Persoonlijk maakt mij het niet uit, of Gal of Mar Totilas rijdt, maar om de ruiter een keuze toe te dichten, dat is pas naief.

Pas als je eigenaar/ruiter bent, dan heb je alles zelf in de hand.
contractje met Gal en zeker met Nicole die nog aardig wat in de pap te brokken heeft (en dat ook gaarne doet) zal het beslist allemaal niet zo vanzelf gaan om Gal een paard te laten rijden. Het is geen amateurtje op een haf. Contracten zulln dus iets ingewikkelder zijn.
sarabande schreef:Zoals eerder al te zien ben je slecht op de hoogte dus moet je niet van uit jouw gevoel speculeren
Er was een concours in Arhus en daar stond Ratje op te scheppen dat hij Totilas zou gaan rijden en Ed was daar ook en wist nog van niets
Natuurlijk is Ed financieel goed gecompenseerd, maar hij zou er alles voor geven om Toot terug te krijgen
En dat Sjef Rath traint zou ik zo maar fantaseren
Ik zou zeggen ga op donderdag eens naar vliegveld Eindhoven en zie wie daar op een privetoestel naar Frankfurt stapt.
Wanneer je in de kringloopwinkel bent voor die glazen bol. Neem je dan ook een pot en een ketel mee?
Liefst zwarte... van die oudere Oranje-kleurige vind je er ook veel en zijn leuk maar ze dekken niet helemaal de lading.