Rath & Totilas niet naar Londen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:05

ceasario schreef:
Lovely schreef:
[De Duitse ploeg rijdt in eigen huis wel klinkende cijfers, dat kunnen we van de Hollanders (behalve dan Parzival) helaas niet zeggen.

Vanavond zag je weer een overspannen Ned. coach. Ehrens gooit de handdoek in de ring en laat van Vleuten niet meer starten.. :(:)

http://www.chioaachen.de/en/starterlist ... ePage=true

Daar begrijp ik dus niks van.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:10

ceasario schreef:
Vera1908 schreef:
Hans Peter Minderhoud twiiterde dit zojuist;
Just watched Edward's and Totilas WR freestyle from Olympia 2009 and wished i could turn back the time!

Dat ligt niet aan Totilas maar aan de heren zelf..Zij kiezen hun "broodheren" cq Herrin.. :(:)

Wat een rare opmerkingen maak jij toch regelmatig?
Volgens mij hadden HP en EG geen keuze m.b.t. Totilas. Zij kiezen hun "broodheren" (of worden gekozen) maar zolang je zelf niet genoeg centen hebt, om dit soort paarden te kunnen kopen, ben je afhankelijk van sponsors en heb je geen of weinig zeggenschap over de eventuele verkoop van een paard.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:11

Lovely schreef:
[Daar begrijp ik dus niks van.

Jacob Melissen die Ehrens terzijde stond de gehele avond, zal wel het "juiste" antwoord geven. ;)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:14

Electra63 schreef:
[maar zolang je zelf niet genoeg centen hebt, .

Daarom sluiten ze zeker een 10 jarig Glockkontrakt af.
Om straks op een flatje te eindigen. :+

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:16

geef toot gewoon deze olympische spelen mee aan nederland :Y) . zien we toot ook weer eens schitteren! *\o/*

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:17

Zo te zien is Toot Duitsland niet gegunt! Niks gaat goed, afmeldingen bij de fleet en waarom?? Het is geen combi en weer kan je zeggen dat sukses niet te koop is. Al koop je het beste paard van de wereld, 1 + 1 moet nog altijd 2 zijn.

Anoniem

ceasario schreef:
Lovely schreef:
[Daar begrijp ik dus niks van.

Jacob Melissen die Ehrens terzijde stond de gehele avond, zal wel het "juiste" antwoord geven. ;)

We wachten het af :).

Vwb het contract met *dat wapenmerk* gaat dat naar mijn idee wel wat verder dan louter sponsoring. Het is voor hun een stap naar de toekomst en ik hoop dat ze ook niet meer terug hoeven te kijken en al helemaal niet weemoedig.

Electra63

ceasario schreef:
Electra63 schreef:
[maar zolang je zelf niet genoeg centen hebt, .

Daarom sluiten ze zeker een 10 jarig Glockkontrakt af.
Om straks op een flatje te eindigen. :+

Maar dat 10-jarig contract zal niet genoeg opleveren om een paard van het kaliber Totilas zelf te kopen, dus geen zeggenschap/geen keuze.
Of jij moet het contract hebben gelezen, waarin staat vermeld dat EG zelf paarden naar keuze mag uitzoeken en behouden. Dat alleen EG beslist of een wanneer een paard wordt verkocht? Dan heeft hij een hele goede deal gesloten. Maar ik geloof niet in liefdadigheid van een sponsor en zeker niet van Glock :D
Maar ik ben niet zijn advocaat, dus ik kan het contract niet beoordelen, zoals de meeste bokkers. ;)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:21

Electra63 schreef:
[Maar dat 10-jarig contract zal niet genoeg opleveren om een paard van het kaliber Totilas zelf te kopen, dus geen zeggenschap/geen keuze.

Men moet eens ophouden met te "zeiken"..Ze hebben hun comm. gepakt net als met Lingh..en dat is het..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:23

ceasario schreef:
Electra63 schreef:
[Maar dat 10-jarig contract zal niet genoeg opleveren om een paard van het kaliber Totilas zelf te kopen, dus geen zeggenschap/geen keuze.

Men moet eens ophouden met te "zeiken"..Ze hebben hun comm. gepakt net als met Lingh..en dat is..

Ik zeik niet, ik reageer op jouw opmerking dat de heren (HP en EG) het aan zichzelf te danken hebben :)*

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:24

Als je een dure sportwagen kan betalen kun je ook een heel duur getalenteerd paard kopen volgens mij...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:25

manic schreef:
Als je een dure sportwagen kan betalen kun je ook een heel duur getalenteerd paard kopen volgens mij...

Sinds wanneer kost een sportwagen even veel als Totilas, want over hem gaat dit. ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:25

manic schreef:

Op dat niveau ik dacht het niet

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:27

Electra63 schreef:
[Ik zeik niet, ik reageer op jouw opmerking dat de heren (HP en EG) het aan zichzelf te danken hebben :)*

Ze komen me te veel over als zielig en pamperig over...Maar ik weet uit persoonlijke ervaring hoe het ging met Lingh..
Als je daar dan nog niet van geleerd hebt en nog niet genoeg inmiddels binnen gehaald hebt..dan moet je toch wel een groot bord voor je kop hebben.
en dat laatste betwijfel ik ten zeerste. EINDE. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:29

Electra63 schreef:
manic schreef:

Sinds wanneer kost een sportwagen even veel als Totilas, want over hem gaat dit. ;)

Misschien een *gokje hoor* 10% van de verkoopprijs?

Caesario heeft wel gelijk dat het nu inmiddels 2 transacties te laat is om te jammeren om een paard en 'wat had kunnen zijn'. Een topsporter kan beter de wat-als mentaliteit van zich af schudden en de toekomst in kijken.

jumpiewumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:32

Ik dacht dat hij niet mocht meedoen wegens zijn dieronvriendelijke trainingsmethoden? Ergens in een artikel heb ik het gelezen, hij zou de roll-kur toepassen. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is en heb niet het hele topic gelezen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:32

Wat mij betreft heeft Gal of zelf ook beslist gewonnen bij de verkoop van Toot waardoor het allemaal zo gegaan is -en dan moet ie IMO niet zeiken- of hij is zo mogelijk nog dommer en naïever dan Rath.
Dat eerste lijkt me realistischer dan het laatste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:33

jumpiewumpie schreef:
Ik dacht dat hij niet mocht meedoen wegens zijn dieronvriendelijke trainingsmethoden? Ergens in een artikel heb ik het gelezen, hij zou de roll-kur toepassen. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is en heb niet het hele topic gelezen.

Nee, dat klopt niet.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:36

Ayasha schreef:
Wat mij betreft heeft Gal of zelf ook beslist gewonnen bij de verkoop van Toot waardoor het allemaal zo gegaan is -en dan moet ie IMO niet zeiken- of hij is zo mogelijk nog dommer en naïever dan Rath.

En waarom zou Gal zeggenschap hebben gehad over de verkoop toen van Totilas?

Persoonlijk maakt mij het niet uit, of Gal of Mar Totilas rijdt, maar om de ruiter een keuze toe te dichten, dat is pas naief. :D Pas als je eigenaar/ruiter bent, dan heb je alles zelf in de hand.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:37

Ayasha schreef:

Zoals eerder al te zien ben je slecht op de hoogte dus moet je niet van uit jouw gevoel speculeren

Er was een concours in Arhus en daar stond Ratje op te scheppen dat hij Totilas zou gaan rijden en Ed was daar ook en wist nog van niets
Natuurlijk is Ed financieel goed gecompenseerd, maar hij zou er alles voor geven om Toot terug te krijgen
En dat Sjef Rath traint zou ik zo maar fantaseren
Ik zou zeggen ga op donderdag eens naar vliegveld Eindhoven en zie wie daar op een privetoestel naar Frankfurt stapt.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:39

Electra63 schreef:
manic schreef:

Er staat toch echt:

manic schreef:
een heel duur getalenteerd paard

En niet "Totilas"

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:39

Ach, in ieder geval, zullen wij nu nooit weten, of de combinatie Mar/Totilas goed genoeg is om op de OS een medaille te kunnen winnen. Dat is jammer. :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:41

wat onwijs zonde vooral voor totillas kan die zich niet bewijzen, al zal hij lekker liever in de wei staan als hij dat mag. 4 jaar is lang voor een paard. wel heel vervelend dat het nu gebeurt ook voor hem.

BloemBloem

Re: Rath & Totilas niet naar Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:44

Zonde voor de sport ......!!!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:44

Electra63 schreef:
En waarom zou Gal zeggenschap hebben gehad over de verkoop toen van Totilas?

Persoonlijk maakt mij het niet uit, of Gal of Mar Totilas rijdt, maar om de ruiter een keuze toe te dichten, dat is pas naief. :D Pas als je eigenaar/ruiter bent, dan heb je alles zelf in de hand.

contractje met Gal en zeker met Nicole die nog aardig wat in de pap te brokken heeft (en dat ook gaarne doet) zal het beslist allemaal niet zo vanzelf gaan om Gal een paard te laten rijden. Het is geen amateurtje op een haf. Contracten zulln dus iets ingewikkelder zijn.

sarabande schreef:
Zoals eerder al te zien ben je slecht op de hoogte dus moet je niet van uit jouw gevoel speculeren

Er was een concours in Arhus en daar stond Ratje op te scheppen dat hij Totilas zou gaan rijden en Ed was daar ook en wist nog van niets
Natuurlijk is Ed financieel goed gecompenseerd, maar hij zou er alles voor geven om Toot terug te krijgen
En dat Sjef Rath traint zou ik zo maar fantaseren
Ik zou zeggen ga op donderdag eens naar vliegveld Eindhoven en zie wie daar op een privetoestel naar Frankfurt stapt.

Wanneer je in de kringloopwinkel bent voor die glazen bol. Neem je dan ook een pot en een ketel mee?
Liefst zwarte... van die oudere Oranje-kleurige vind je er ook veel en zijn leuk maar ze dekken niet helemaal de lading.