Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DEIERKURF schreef:En hoe ziet dat er uit als je gaat galopperen...........een flatsje hier, een flatsje daar....................![]()
Wij rijden met groepen van 12 paarden..leuk als je elke keer kunt afstappen; kan ik de rit makkelijk een uur langer maken!
En wat te denken van die mensen die het niet voor mekaar krijgen om tussentijds weer op te stappen???? We zijn nu eenmaal niet allemaal van die lenige typjes, en ik heb er zelfs een ruiter van 73 bij!!
Wij rijden altijd in de berm; moet je eens zien hoeveel troep die fietsers daar achterlaten!!!!
Gaan we ook maar eens over klagen, geloof ik.......................................
MarvanTom schreef:Joh, regeltjes verzinnen is niet zo moeilijk, maar nadenken over de gevolgen is duidelijk iets wat ik oogkleppen-politiek noem.
Een paard is geen fiets, waar je ff vanaf stapt, op de standaard zet en terug loopt om je 'vuil' op te ruimen.
Nog ff een ander praktisch vraagje: kan je zo'n poepzak wel kopen in Nederland?
Of enkel te bestellen via inet op 1 of andere buitenlandse site? Wie weet dat?
Want dan ben ik best bereid om tegen wat gevoelige scheentjes van de gemeente aan te trappen, want een verordening moet wel redelijkerwijs uitvoerbaar kunnen zijn...
want die moest die poep dragen in der rugtas .
en die wet is nog steeds niet afgeschaft, dus is deze APV onzin. Arabesk schreef:Volgens mij is er nog een hele oude wet uit de tijd van paard en wagen die toestaat dat paarden mesten op de openbare wegen die wet is nog steeds niet afgeschaft, dus is deze APV onzin.
spicegirl schreef:dat je de kruisweg 2 kanten afkan, zonder door een woonwijk te hoeven.
maar goed, je ruimt tenminste op. al blijven er altijd wel zeikerds..