Edit: Wat NatassJa en Cayenne zeggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirl schreef:Totilas niet te koop...nu niet nee maar ik denk dat dat na de spelen nog wel eens anders kan zijn.
Die duisters willen gewoon niet dat nederland weer met goud thuis komt. Als Totilas niet gaat scoren zakken de dekkingen ook.
PS is een zakenman en heb niet het idee dat die nou stapel is op dat paard...die ziet alleen maar![]()
![]()
![]()
En verder had die andere man gelijk. Waarom deed nederland niet meer om dit paard aan te houden. Hij zei precies wat ik ook al zei en dat is dat toot met de dekkingen ook wel zijn geld had opgebracht...of hij nou gezond is of door een blessure niet meer in de sport kan.
Vroeger had je zo'n fonds dat paarden aanhield voor de OS. is dat niet meer?
flicka schreef:Edward Gal had er wel goud mee kunnen halen hè. Dat bedoelde ik. Toot had voor Nederland behouden moeten blijven. Eerst nog voor de sport en dan als dekhengst. Zo'n paard verkoop je niet.
Cowgirl, ik had dat olympisch fonds ook al in gedachten, daar hoor je niks meer over. Paarden werden door het fonds aangekocht en kregen Olympic voor hun naam. Was het ook niet Olympic Bonfire?
Cowgirl schreef:Totilas niet te koop...nu niet nee maar ik denk dat dat na de spelen nog wel eens anders kan zijn.
Die duisters willen gewoon niet dat nederland weer met goud thuis komt. Als Totilas niet gaat scoren zakken de dekkingen ook.
PS is een zakenman en heb niet het idee dat die nou stapel is op dat paard...die ziet alleen maar![]()
![]()
![]()
En verder had die andere man gelijk. Waarom deed nederland niet meer om dit paard aan te houden. Hij zei precies wat ik ook al zei en dat is dat toot met de dekkingen ook wel zijn geld had opgebracht...of hij nou gezond is of door een blessure niet meer in de sport kan.
sarabande schreef:Cowgirl schreef:Totilas niet te koop...nu niet nee maar ik denk dat dat na de spelen nog wel eens anders kan zijn.
![]()
![]()
Nederland heeft nog nooit OS team goud gehaald, en Duitsland schijnt niet verder gekeken te hebben, want ze hadden dan ook de Engelse paarden moeten kopen.
Hoe bedoel je waarom deed Nederland niets, wie Nederland welke Nederland had zoveel geld om dat tegen te houden.
sarabande schreef:Op zichzelf is het vrij opzienbarend dat zoiets in een landelijk nieuwsprogramma komt
En men zei eigenlijk hetzelfde dat veel mensen hier al tijden zeggen, maar dan om de oren geslagen worden.
Ik vond Jacob wel heel genuanceerd over Mathias, maar zijn oordeel over het rijden was heel helder.