Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnS_ schreef:Tammy_ schreef:Je zou toch zeggen dat dit verleden tijd zou zijn...
Hier was ook een film over geloof ik, weet iemand toevallig magde titel daar nog van?
Dat is 'Wild hearts can't be broken'..
marjan19 schreef:Hoe krijg je een paard zo gek om daar af te springen? Ik vraag me eerder af hoe je een eigenaar/ruiter zo gek krijgt om zo met je paard om te gaan! Beetje achterlijke "attractie".
MelanieB schreef:
Het is dus afgeblazen mede door alle handtekeningen, top!
[VN] Herintroductie paardenduiken van de baan
Solvej schreef:WTF?! Welke achterlijke gek heeft dít bedacht en bijna erger nog welke 40.000 mafketels willen dit anno nú weer terug???? Die moeten ze gelijk onderwerpen aan een stevig psychologisch onderzoek als je het mij vraagt...
MelanieB schreef:
Het is dus afgeblazen mede door alle handtekeningen, top!
[VN] Herintroductie paardenduiken van de baan
Citaat:Sonora was my Aunt. This was the best clip I have ever seen of her as a young woman. I was so nice to hear speak as well. The horse she is with is Red Lips..He was her favorite horse. My other Aunt, Arnette Webster French also dove the horses. Some people say they must have forced the horses to do what they did. Sonora told me many times the last thing anyone would want was to be up on a tower with a horse that did not want to be there.