Lovely schreef:Die deed helemaal niks geks.
Nee inderdaad, die was ook gewoon even met de boekhouder aan tafel gaan zitten..
Dat mensen hier nog illusies hebben over de ware aard van paardensport (alle topsport)..dat is pas penny.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Die deed helemaal niks geks.
Lovely schreef:manic schreef:Overigens lijken al deze berichten zich te baseren op het artikel op de Oostenrijkse site, waar behoorlijke feitelijke fouten instaant. Voornamelijk dat Gal zich in 2012 de OS als doel stelt. Als ik het goed begrepen hebt is dat helemaal niet meer mogelijk, omdat de combinatie niet al voor 1/1/2012 bestond... Of ligt dat toch anders?
Ik krijg een beetje Televaag gevoel bij die site namelijk.
Overigens gun ik het Ed wel hoor... ik zie het alleen nog niet zo gebeuren. Zo wel, nou dan mag de Penny forst betalen voor de "verhaalrechten" gok ik zo
Wellicht kunnen ze bij Tempo of Kleenex een Totilas lijn beginnen? En bij Tena, Always en Libresse ook meteen maar.
Joolien schreef:Ik kan me niet voorstellen dat dit gaat gebeuren, volgens mij geeft die Shockemoller echt neit zomaar toe.
cp112 schreef:angelique19 schreef:Hmm het begint wel een beetje op Black Beauty the movie te lijken.![]()
De kans is natuurlijk wel heel klein dat het zal gebeuren.. Totilas terug naar edward.
PS zal totilas vast niet zomaar verkopen..
Eer,.. Dekgeld.
Der zal een bestje investering moeten komen om Tot. terug te halen naar Nederland
PS verkoopt hem echt niet voor minder dan waar hij hem voor gekocht heeft.
Ik stel voor.... Iedereen op bokt € 1,=
Ja en dan hebben we 186.589 euro
Jeeej, nog maar 9.813.411 te gaan
ivy_power89 schreef:Toot hoort bij ed, daar is iedereen het mee eens!
Daarbij is dat gevoel alleen maar aangesterkt door het zien van het laatste filmpje.
Niets slechts over MAR, maar hij is te onervaren voor dit paard.
Hij heeft zich voor 100% gegeven, maar het is hem gewoon niet gelukt.
Laten die duitsers dan zo eerlijk zijn, en hem weer terug verkopen.
manic schreef:Volgens mij vergeet men dat PS nog wel meer zakelijke overeenkomsten heeft met Linsenhoff/Rath. Ik noem een Bretton Woods.
Het doorspelen van sportrechten naar een ander zal bij zijn zakelijke partner niet zo heel erg goed vallen gok ik zo. Dus de Linsenhoff/Raths hebben wat dat betreft alle touwtjes in handen.
manic schreef:Volgens mij vergeet men dat PS nog wel meer zakelijke overeenkomsten heeft met Linsenhoff/Rath. Ik noem een Bretton Woods.
Het doorspelen van sportrechten naar een ander zal bij zijn zakelijke partner niet zo heel erg goed vallen gok ik zo. Dus de Linsenhoff/Raths hebben wat dat betreft alle touwtjes in handen.
lisannevosje schreef:Equimotion schreef:Zakelijk gezien is het volgens mij is het niet zo heel ingewikkeld, het enige dat een sponsor van Gal hoeft te doen is de sportrechten van Linsenhoff over te nemen. Schockemoehle kan gewoon eigenaar blijven.
klopt, maar als Linsenhoff ze niet wil verkopen....