Totilas' eerste publieke optreden na EK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:33

Ik heb echt met open mond gekeken en ik kreeg gewoon echt een verdrietig gevoel.... Wat zonde, is dat onze Olympische topper van 2 jaar geleden ? :(

Nooit iets tegen deze combinatie gehad, maar ik snap niet wat hier nou aan combinatie aanwezig is....Als ze nu na 1,5 jaar nog steeds geen combinatie zijn, open alsjeblieft je ogen en zoek eventueel een andere ruiter.... Dit is geen geheel, dit is geen goede samenwerkende combinatie, en absoluut geen blij paard... En dat komt vast niet alleen door een blessure of enige tijd stilstaan....

Alle respect naar Matthias, maar dit is gewoon ontzettend jammer

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:34

Ik vraag me af of meneer Visser zich al eens achter de oren heeft gekrabt wb de verkoop van Totilas.. Denk dat 't beestje nu al een paar miljoen in waarde gedaalt is, misschien kan hij hem terugkopen, heeft hij toch nog winst :Y)

Maargoed, alle gekheid op een stokje, terug naar Edward met dat paard.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:37

heleenxx schreef:
Wat een verschrikkelijk filmpje van Totilas :(
Na 2 minuten propt hij kwaad zijn tong naar buiten, ze verdwijnen achter het gordijn, komen weer terug en hij kan alleen nog maar kwaad galopperen of zo?
Echt te erg voor woorden...

Het blije paard wat ik meerdere wedstrijden in Nederland heb zien lopen is een gefrustreerd dier geworden. Doodzonde!

hier ga ik zo in mee, wat een trieste vertoning. ik begin er echt heilig van overtuigd te raken dat de familie rath eens goed bij zichzelf te rade moet gaan en erkennen dat geld geen succes en zeker geen talent koopt...
ik zie absoluut geen verbetering eerder verslechtering per keer dat dit duo in de openbare verschijnt,zoals zich dit laat aanzien gaat hier never te nooit niet een combinatie gevormd worden

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:38

pff, het blijft zonde van zon wereldpaard..

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:39

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:40

rindin schreef:
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik Paul S. was. Ik zou me ogen uit m'n kop schamen als ik de ex-eigenaren was. Ik zou me de ogen uit de kop janken als ik Edward Gal was.
Het arme, arme paard wil zo graag... Werkt zo graag, zo hard... Zijn mond wordt hem nu letterlijk gesnoerd! BAH!

Waarom zou de fam. Visser zich in vredesnaam de ogen uit de kop moeten schamen? Hun hebben toch op dit moment niks met deze heisa te maken? En dan nog: een paard voor zo'n groot bedrag kunnen verkopen: geef ze eens ongelijk!

Dit gaat wel erg ver hoor :')

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:40

Oh mijn god. Wat is dit verschrikkelijk.
Mond staat constant open. Tong eruit. Zoveel frustratie bij het paard. Dit is Toot niet meer.
Paard is zo boos en te begrijpen. Helaas dat ik dit moet zeggen, maar over 2 jaar is dit paard niet meer voorpagina nieuws.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:41

_San87_ schreef:
Ook ik vind/vond dat MAR en Toot een kans moesten krijgen een combinatie te vormen en in het begin zag het er naar uit dat er progressie kwam, maar ik word hier ook heel erg verdrietig van en moet tot mijn spijt toegeven dat dit niet is wat ik ervan gehoopt had en ik inmiddels ook niet meer denk dat het ooit wat gaat worden.

Zonde van zo'n geweldig goed paard.

Exact mijn gedachte!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:42