Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moratoetje schreef:Tjappie112 schreef:Op hoger niveau in de L2 staan er inderdaad geen stewarts te controleren.
In de klasse Z1 en hoger ook niet hoor! Misschien op internationaal niveau wel, maar landelijk tot nu toe nog niet meegemaakt! Zelfs nog geen chipcontrole.
Tjappie112 schreef:marjan19 schreef:Controleren? Ik heb nog nooit controle gehad op een wedstrijd. De jury hoort er op te letten, maar echte controle heb ik nog nooit gehad.. En ik vind dus ook dat een jury vanuit het juryhokje of auto niet goed kan beoordelen of een bit wel of niet past. Dit kun je volgens mij beter beoordelen als je er naast staat.
Moet je zorgen dat je op een wat hoger niveau komt dan krijg je die controle wel
Moratoetje schreef:Tjappie112 schreef:Op hoger niveau in de L2 staan er inderdaad geen stewarts te controleren.
In de klasse Z1 en hoger ook niet hoor! Misschien op internationaal niveau wel, maar landelijk tot nu toe nog niet meegemaakt! Zelfs nog geen chipcontrole.
Moratoetje schreef:Alvaron schreef:Hele goeie maatregel dus! Alleen jammer dat de niet-wedstrijd-ruiters daarmee nog steeds niet op de vingers worden getikt...
Daar heb je een sterk punt!