kandell schreef:Heb je toevallig nog contact met de politie gehad Cayenne?
Al 3 keer. Ik wacht het verder even af want ze kon me echt niets anders vertellen als dat hier al in het topic staat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. De nachtmerrie van iedere ruiter/amazone/familie...
. amyz schreef:He wat een vreemd verhaal! Als ik zo de berichten van zoepahhpaula lees lijkt het me dat het eigenlijk niet kan missen (en het zou wel erg toevallig zijn als er nóg een paard zonder ruiter aan de kletter is gegaan maar goed, het kan altijd) maar de berichten die ik hoor van cayenne zeggen toch weer totaal iets anders...

Shellyke schreef:San87, de Pan is een heel groot bosgebied waar je niet overal met een auto kunt komen. Ik hoop dat alles goed is met haar en dat ze snel gevonden word.
. RoWi schreef:Misschien nog een gat op de markt, een cap met een soort GPS-zendertje
Pikeur GPS?![]()
![]()

is misschien voor de politie ook wat duidelijker? rowo schreef:Hopelijk gaat het idd dan om die jongen (die blijkbaar op een meisje lijkt?). Maar toch vindt ik het vreemd dat de politie niet op de hoogte is. Ik neem aan dat als het bericht op bokt bekend is, het daar in de buurt helemaal bekend is dat de politie aan het zoeken is? Wellicht handig dat de betreffende mensen, of de jongen zich melden bij de politie? Ook al zou het niet om hen gaan.
zoepahhpaula schreef:Jongen is met politie meegeweest...die weten ervan..en er was niemand meer aan t zoeken rond 4 uur...en dat was vlak nadat de politie de jongen thuis afgezet had...en ze terug naar t bureau reden..