Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AKB_ schreef:Sorry, ik vind het denk ik niet zo verschrikkelijk voor de eigenaar.
Dit span had nooit aan de intocht mogen beginnen, de menners werden niet warm of koud van het gedag van het paard. Nu is het verkeerd afgelopen met het paard, maar het hadden ook kinderen kunnen zijn geweest. Heel erg onverantwoord en dit had nooit hoeven gebeuren!! Was toch gewoon naar huis gegaan..
Billy schreef:Sja, ik weet er idd eea van. Maar jij weet sowieso alles beter, dus ga ik niet tegen je in....
Lydalfa schreef:Nee paddy, dat is niet dé conclusie die je kunt trekken.
paddy schreef:Lydalfa schreef:Nee paddy, dat is niet dé conclusie die je kunt trekken.
waarom kan ik die conclusie niet trekken dan.
dan kunnen er ook niet meer zulke nare ongelukken gebeuren.
of zie ik dat verkeerd.
ik vind persoonlijk het erbij horen, maar zoals ik hier de meeste berichten lees,
kunnen ze de paarden beter achter wege laten.
en dat ene politie paard was ook opgefokt, niet minder dan het span.
maar dat wordt dan gezien als een vrijwillige spaanse pas.
maar 1 ding wordt vergeten de paarden van kuipers gaan al ingespannen thuis weg
en dat is al minstens 3 kwartier lopen en dan nog een hele tijd wachten en dan ook nog
braaf in een optocht lopen, dan is het niet zo raar dat als ze zich zo druk maken dat ze zo zweten.
de paarden staan op stal zonder deken en hebben dus een enorme vacht en op leeftijd en dus snel zweten.
ik denk dat er heel veel mensen nog iets van kuipers kunnen leren.
nee maar wat doen de mensen: geven hem een trap na omdat hij het span niet uit de optocht heeft gehaald.
maar ga maar eens bij de organisatie vragen, je kunt er niet zo maar tussen uit stappen.
Ayasha schreef:yarrah schreef:Dat geneuzel over de arme kindjes hangt me nu behoorlijk uit de keel.
Het paard is niet ontploft!!!!!
eens, sjemig, gelukkig hebben de kids er niets van gezien! Maar dat het paard dood is maakt geen f*ck uit, zolang de kinderen het maar niet zien
Ik vind de OP ook nogal redelijk 'droog'. Kijk eens naar de verslaggeving ed over de dood van Hickstead. Oké, is een heel ander paar mouwen, maar daar stond een hele andere toon. En ook kinderen die het gezien konden hebben hoor!