Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nativa schreef:S_uus schreef:Vreselijk!!
Ik vind het bijna jammer dat het lijkt dat de eigenaar niet op bokt zit, om speculaties de wereld uit te helpen.
Ik heb op een Duits paardenforum de eigenaar gevonden. De vrouw die dus met haar moeder en kind in die auto zaten.
Zei zegt dat er vermoed wordt dat de vrachtwagenchaffeur in slaap is gevallen. Deze is met 80/90 ongeremd tegen hun aangereden. De Chauffeur kwam uit Hongarije.
De paarden waren volgens haar op slag dood. Ze heeft ook nog een hond verloren, die in paniek weg is gerend en toen dood is gereden![]()
Zij, haar familie en nog een hond zijn slechts licht gewond.
Verder bericht ze ontzettend dankbaar te zijn dat zij en haar familie ongedeerd zijn, maar het natuurlijk heel erg is wat er met de paarden gebeurd is.
Op de vrachtwagenchauffeur is ze woedend, maar - zegt ze- ze heeft hem na het ongeval ook gezien en het ging erg slecht met hem en dat laat de woede toch wat zakken, ook al is hij toch echt schuld.
Bron: http://www.busch-forum.de/forum/showthread.php?t=12415

hagelslag schreef:@sterre.
we wonen nu inmiddels bijna een jaar in duitsland. en ik moet toch echt zeggen dat ze echt als maloten rijden.
niet alle mensen. maar toch wel te veel!
!
.Branca schreef:Sterre... dat komt wellicht door ervaringen en wat men leest in de krant/journaal/internet?![]()
Vind het erg vreemd dat mensen durven te stellen dat vrachtwagenchauffeurs de (meeste?) beste chauffeurs zijn? hahahahah... Daarom zijn ze zo vaak betrokken bij ongevallen! En ja.. wellicht doden bij betrokken vanwege dat zware geval!
Ze rijden vaak te snel, nonchalant, te brutaal met zo'n giga gewicht achter zich, arrogantie, inhalen bij verboden en inhalen op bepaalde momenten en punten dat het gevaar voor de rest oplevert.. Mja, in principe kunnen ze alles maken als ze willen.. de medeweggebruiker in dat kleine autootje oid.. remt toch wel.
Maar goed.. we weten niet wat er gebeurd is, voorbarige conclusie misschien, maar op basis van ervaringen helaas