Je zou je paard maar hebben toevertrouwd aan die 2 en de foto's zien.
Ik vind het bizar. ieder menig mens zou enigszins verdrietige gevoelens hebben na de dood van een dier. vraag mij af wat ze daarna met het lichaam hebben gedaan.
triest dat ze worden bedreigd, het dier was immers al dood.
HolyPope
Geplaatst: 02-11-11 18:53
Voor een beetje coke doen ze alles !
Heb er God zij Dank geen ervaring mee en wil dat zo houden ook !
Het was niet natuurlijke dood gestorven, wel goed lezen aub. Het is doodgeschoten omdat het ziek was. Daarna hebben ze bizare dingen met dat paardenlijk gedaan.
Ik dacht echt dat dit een grapje was of photoshop maar deze gasten zijn echt totaal de weg kwijt!
Wat voor zieke geest heb je als je eerst ingewanden eet en daarna nog lekker warm IN je paard gaat liggen? Niet te geloven dat er zulke mensen bestaan.
KellyHerben
Geplaatst: 02-11-11 19:00
Gadver.. Sommige mensen zijn echt gestoord..
Emie99
Geplaatst: 02-11-11 19:01
gat ver damme idd ik heb nu de foto's gezien ik wist nite dat een paarde hard zo groot was
er staat wel dat ze het paard eerst gedood hebben maar als je zo met je dier omgaat vraag ik me af of dit paard wel pijnloos is gestorven! Pff wagelijk..
Mglii____
Geplaatst: 02-11-11 19:21
ziek gewoon...
Paperboy
Geplaatst: 02-11-11 19:22
Wat een vreselijk enge mensen........ik vraag me dan gelijk af wat voor dit soort mensen de volgende stap zal zijn, want ze krijgen er duidelijk een kick van. En belachelijk dat mensen hun eigen dieren mogen schieten. Ergens hoop ik dat ze dit stel toch een beetje in de gaten houden, vind het maar raar gedrag! Bah, wordt echt ziek van dit soort dingen.
xBueno
Geplaatst: 02-11-11 19:23
Bizar, ziek, walgelijk, geen woorden voor, heb net de foto's bekeken, helaas, zit hier nu kots misselijk ... hoe kan een mens zoiets doen. Je paard door zn hoofd schieten omdat hij heel ziek is, vind ik al raar. Maar om er dan in te gaan liggen, lachend en vrolijk alsof het grappig is En om het op te eten.. o mijn god. Hoe kun je zoiets doen.. lachend.. uit jezelf.. gatver. Hoe ontzettend... ziek kun je zijn om zoiets te doen Maar ik begrijp dat ze niet eens een straf krijgen ofzo?
Washington County’s investigation is suspended. There has been no evidence of any criminal activity. The horse was not abused, nor was it tortured. It was killed in what law enforcement considers one of the most humane ways to put animals down, a single gunshot to the brain with a high powered rifle. The horse likely never knew what happened. The meat was harvested and eaten.
toch wel iets voor te zeggen natuurlijk, al blijft het bizar.
Tja, dat je je paard zelf een kogel door z'n hoofd schiet vind ik niet zo problematisch, als je maar weet wat je doet. Met een goed geschoten kogel zijn ze net zo snel weg als met een schietmasker.
Maar om het dier vervolgens zelf open te halen en ERIN te gaan liggen???? Om blij te gaan poseren met het hart en je tanden erin te zetten? Nee, dan ben ik bang dat je toch een beste tik van de molen hebt gehad