Ja, super leuke serie. Mijn dochtertje vind paardjes ook wel al erg leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat het niet alle dagen hectiek is lijkt me wel logisch, als gewoon politieagent heb je hopelijk ook niet elke dag bankroven, moorden en wildwestachtervolgingen...
).takkie_muis schreef:Duurt ook veel te kort
merel_gomez schreef:ik heb net terug gekeken, vond het weer leuk
en wat leuk dat er mensen zijn die helemaal niet kunnen rijden, heb altijd gedacht dat je idd. moet kunnen rijden voordat je er werkt. maar in hoeverre is zoiets dan verantwoord? als je net rijd ga je toch ook niet gelijk op buitenrit?
weet iemand dat?
(ze zullen heus wel weten wat ze doen hoor. maar vraag mij gewoon af)
)
Pluizebolpum schreef:@HubbaBubba: Kijk, dat vind ik nou leuke achtergrondinfo, naast de serie.Dat het niet alle dagen hectiek is lijkt me wel logisch, als gewoon politieagent heb je hopelijk ook niet elke dag bankroven, moorden en wildwestachtervolgingen...
Maar ik blijf het bikkelpaarden vinden, ondanks dat ik wel gewend ben aan paarden die niet snel over de zeik gaan. Met dat vuurwerk ook, logisch dat ze schrikken en het wat eng vinden, maar dat ze er toch bijblijven...
Ik was allang op hol geslagen (maar ben dan ook als de dood voor vuurwerk).

merel_gomez schreef:en wat leuk dat er mensen zijn die helemaal niet kunnen rijden, heb altijd gedacht dat je idd. moet kunnen rijden voordat je er werkt. maar in hoeverre is zoiets dan verantwoord? als je net rijd ga je toch ook niet gelijk op buitenrit?
weet iemand dat?
(ze zullen heus wel weten wat ze doen hoor. maar vraag mij gewoon af)

HubbaBubba schreef:Ik gok dat ze 5 dagen in de week toch zeker wel 5 uur in het zadel zaten per dag en dat intensief les kregen in dressuur, springen en dienstpaardproeven. (later ook de cross, buiten op het terrein)
, maar voor de goede orde, ik klooi ook nog steeds
) direct in galop en over sprongen gejaagd werden. Maar ja, als je vijf uur per dag in het zadel zit gaat het natuurlijk ook wel wat sneller dan één keer in de week een uurtje lessen...
de massa) en vooral leuk omdat het laat zien dat men toch zo fair mogelijk probeert te zijn naar de dieren.
interesant om te lezen!! hoe ben jij terecht gekomen in de stallen van de beredenen? Ilsemarie schreef:Wel sneu... het laatste stukje van de aflevering, blijft die nieuwe zo netjes zitten op de sprong en er dan op het einde toch nog vanaf vallen... dat had hij niet verdiend!
was wel weer een leuke aflevering! inderdaad echt jammer dat het maar zo kort duurt, gewoon dagelijkse training enzo lijkt me ook best interessant, maar voor de massa zijn die intzetten natuurlijk het interessantst.
de 1 natuurlijk wat meer dan de ander maar iedere dag was er wel koek of iets dergelijks in de klassen die ik heb meegemaakt.Pluizebolpum schreef:Kijk, dat verklaard weer een hoop. Ik vond het al zo sneu dat die groentjes (zoals er eentje probeerde een halster om te doen, maar voor de goede orde, ik klooi ook nog steeds
) direct in galop en over sprongen gejaagd werden. Maar ja, als je vijf uur per dag in het zadel zit gaat het natuurlijk ook wel wat sneller dan één keer in de week een uurtje lessen...
Jammer dat ze dat, van die hartslagmetertesten bijvoorbeeld, niet laten zien. Dat vind ik nou ook interessant (de massa) en vooral leuk omdat het laat zien dat men toch zo fair mogelijk probeert te zijn naar de dieren.
trekpaardluf schreef:HubbaBubba, bedantk voor je uitleginteresant om te lezen!! hoe ben jij terecht gekomen in de stallen van de beredenen?
)

Een mens moet ook eens geluk hebben
Citaat:De uitzending van 6 oktober kan ik ook even niet meer vinden en als ik hem wel kan vinden is hij niet aanklikbaar, geen idee waarom.