Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
easygoing schreef:[
Van mij wel hoor 's0173957' maar het hoeft ook niet zo aanvallend te worden lijkt me. Ook is er nergens iemand die PS persoonlijk aanvalt maar mensen vinden hem wel flink aan het shoppen in Nederland en hoe je het ook zal draaien ontkennen kan je het niet.
easygoing schreef:Van mij wel hoor 's0173957' maar het hoeft ook niet zo aanvallend te worden lijkt me. Ook is er nergens iemand die PS persoonlijk aanvalt maar mensen vinden hem wel flink aan het shoppen in Nederland en hoe je het ook zal draaien ontkennen kan je het niet.
s0173957 schreef:Al eens eerder aangehaald: met Triviant heeft hij dat al bewezen...
Maar da's totaal naast de kwestie hier... hoogstwaarschijnlijk zal Dr Ulf Möller wel de teugels in handen krijgen...
s0173957 schreef:easygoing schreef:Van mij wel hoor 's0173957' maar het hoeft ook niet zo aanvallend te worden lijkt me. Ook is er nergens iemand die PS persoonlijk aanvalt maar mensen vinden hem wel flink aan het shoppen in Nederland en hoe je het ook zal draaien ontkennen kan je het niet.
Hij heeft net 2 Nederlandse hengsten gekocht ja... toevallig 2 eyecatchers...
Als Belgen elke keer er een potentiële topper verkocht wordt naar het buitenland zouden klagen, dan deden we niks anders...
België is al helemaal een handelsland, kijk maar naar al de BWP'ers die internationaal 1m60 lopen en dan naar de resultaten van onze ruiters... zegt genoeg è!
Handel is nu eenmaal een groot deel van de paardenwereld, jij weet dat, ik weet dat, iedereen weet dat... waarom er dan over klagen en zagen?
easygoing schreef:s0173957 schreef:Al eens eerder aangehaald: met Triviant heeft hij dat al bewezen...
Maar da's totaal naast de kwestie hier... hoogstwaarschijnlijk zal Dr Ulf Möller wel de teugels in handen krijgen...
Oke naar de GP gereden maar niet in de bovenste top meegedraaid ermee trouwens met geen enkel paard eigenlijk.