Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foss schreef:Jeetje wat een rot nieuws, het paard al verkocht hebben omdat hij dit vaker deed en dan zo eindigen.
Heel veel sterkte voor de familie die zullen het nu niet makelijk hebben.
janouke schreef:En dan was het paard ook nog verkocht en ging het morge weg! Ze zat net op het paard, het bleek dat het paard vaker schrok voor andere paarden en er dan vandoor gaat.
Lizz schreef:Wat een verschrikkelijk ongeluk, heel veel sterkte voor de nabestaanden!!
Erg jammer dat mensen gaan speculeren en rare conclusie gaan trekken
Foss schreef:Jeetje wat een rot nieuws, het paard al verkocht hebben omdat hij dit vaker deed en dan zo eindigen.
Heel veel sterkte voor de familie die zullen het nu niet makelijk hebben.
Goed lezen, want dit staat er eerder vermeld,janouke schreef:En dan was het paard ook nog verkocht en ging het morge weg! Ze zat net op het paard, het bleek dat het paard vaker schrok voor andere paarden en er dan vandoor gaat.
Hier staat niet dat het paard verkocht is OMDAT het vaker schrok en er dan vandoor ging.
Er staat dat het paard vaker schrok en er dan vandoor gaat, niet dat dit de reden van verkoop was!!
Overigens weet ik de reden niet, dat vind ik ook niet van belang.
juline schreef:Het blijft altijd vreselijk om dit soort dingen te lezen.
Ondanks dat ik het hier ook niet de meest geschikte plek vindt om te discussiëren probeer je een beetje te verplaatsen in de amazone, paard net verkocht loopt z of hoger, ken het beestje niet, maar zal niet verkocht zijn voor 3 euro. Beestje gaat aan de kletter op een groot (onbekend?) terrein. Zouden jullie je laten vallen met in je achterhoofd dat paard wel eens zou kunnen verongelukken en weg centen? Uiteraard niet wetende dat het dan voor je zelf fataal af loopt. Ik heb lang genoeg tussen paardenmensen geleefd en ja voor vele is geld vaak belangrijker dan gezondheid van de ruiters/verzorgers.
Nee ik had het geen seconde in me hoofd gehaald om me in die situatie van het paard af te laten vallen.
Maar desondanks gecondoleerd aan alle na bestaanden
joenohoe schreef:lelijke_heks schreef:ze was aan't rijden in de ring en het paard schrok van een ander paard en ging aan de kletter, langs de andere dressuurringen en over het parkeerterrein, bij de ingang van de parkeerwei lagen ijzeren platen zodat iedereen uit kon rijden ivm de slechte weersvoorspellingen, het paard is hier overheen willen galopperen en is met zijn stollen/iijzers er op uitgegleden, paard is dus zelf ook gevallen, maar zij is met haar hoofd op de ijzeren platen terecht gekomen en dat is haar fataal geworden... het was vreselijk...
Misschien, heel misschien dat nu een cap voor Z-ruiters ook verplicht gaat worden ??? Wat een verschrikkelijk drama voor iedereen die daar was en voor haar familie, zit hier met kippevel.
RM94 schreef:Ten eerste heel veel sterkte voor de nabestaanden
ten tweede als je zo'n smakkerd maakt redt een cap je ook niet heeft helemaal niets met een hoedje te maken