horseyfries schreef:Het heeft bij mij in ieder geval een compleet tegengesteld effect, al die Duitse media aandacht: ik ga nu niet meer naar Rotterdam en ook de OS hoef ik niet meer zo nodig te zien. Wie volgt?
De hele media aandacht en eigenlijk ook het feit dat we ons er toch niet bij neer kunnen leggen dat het nu eenmaal zo is staat me niet aan. Ik ben meer het type van ok this is it laten we nu zorgen dat we met de paarden die we wel hebben knokken voor het best mogelijke.
Maar ik ben nog steeds gek op de sport dus ik zal het wel op de voet volgen. Ik kan geen vrij krijgen dus ik ga er niet fysiek naartoe maar er zal vast wel iets op inet te vinden zijn zodat ik er toch een beetje bij kan zijn
Maar ben het daar wel deels mee akkoord, dat wel. Waar het voor mij meer om draait is dat het dekgeld toch vooral gebaseerd is op de bloedlijnen, Toot's capaciteiten én op wat Toot vooral liet zien in de ring onder Gal. Daar kan niemand omheen. Als je een dekhengst zoekt kijk je niet enkel naar wat hij van nature kan, maar ook onder het zadel presteert.

Ik hou van het nuchtere van de ruitersport. De ruiters blijven lekker dankbaar aan hun paard, de realiteitszin dat ze het echt niet alleen doen zit er nog goed in. Da's wel anders in het voetbal! Het minste wat daar misgaat is er wel 1 of ander dom excuus, idem bij wielrennen. Het ligt altijd aan een ander daar, of de baanliggin,g of de weg, of de fiets, of de sfeer. Heb je bij de ruitersport niet, daar ligt het gewoon aan jezelf en dat geven de ruiters dan ook gewoon toe dat het ie dag geen topcombi was.