Dit is zo triest. enig idee waarom ze de pony opzettelijk verdronken?
Lusitano
Geplaatst: 11-07-11 07:24
Ik vind het verbazingwekkend dat je 12 man vindt die collectief allemaal gek genoeg zijn om zo'n zieke daad uit te voeren. En die dan ook niet stoppen als er blijkbaar iemand tussen springt om het dier te redden... Je hoopt altijd nog dat dit soort dingen werk zijn van een zeer verknipt individu.... of hopen is een verkeerd woord. Dit is gewoon zo gestoord..... Waarom heeft er niemand anders ingegrepen. Ik kan me toch niet voorstellen dat ik het zou laten gebeuren... Toch een pluim voor die jongen die met gevaar voor eigen leven het water in is gegaan en het helaas niet gelukt is het dier te redden.
Walgelijk! Wat zijn sommige mensen toch walgelijke wezens....
S_en_Z
Geplaatst: 11-07-11 09:32
arme pony.. kippenvel staat op mn armen..
Vorige keer was ik al hartstikke verdrietig dat mijn paard hem bijna peerde toen ze los stond, ze was van plan naar stal te wandelen.. dat ik haar neus vast wou pakken maar zo overdreven snel reageerde dat ik haar per ongeluk op haar oog "sloeg". Stond ze daar met een traanoogje, ik janken omdat ik het zielig vond. Heb haar een half uur staan knuffelen en ben een uur later gaan rijden tot haar oogje weer tot rust was gekomen.
En dan zijn er 12 man die het leuk vinden om een pony te verzuipen? Ik heb er echt geen woorden voor... ik had er niet bij hoeven zijn, ik had in wilde paniek op die mensen afgegaan en ze zo hard mogelijk geprobeerd af te beulen.
Idd.. alle 12 aan de sulky vastbinden + bakstenen en die van een brug af duwen. En dan met alle bokkers gaan staan zwaaien als ze verzuipen. Meer zijn ze niet waard.
Reneee_
Geplaatst: 11-07-11 09:34
Hoe haal je het in je hoofd? Arme Arme pony
MickeyenVici
Geplaatst: 11-07-11 09:34
@svdijk86: Ik denk dat ik dat ook zou doen, zou echt niet voor mezelf in staan!
coiyaes
Geplaatst: 11-07-11 09:42
Wat afschuwelijk , er staat hier in de titel oude pony maar bij de foto's staat er volgens mij om een 2 jr pony.
gatver. Echt walgelijk. Wat heb je toch zieke mensen..... met 12 man ook, is er dan niet 1 met ook maar een beetje besef van dierenliefde......
doerakjeg2
Geplaatst: 11-07-11 10:21
Dat arme, arme beestje Wat een zieke mensen, gadver, heb er geen woorden voor...
JunkDeLuxe
Geplaatst: 11-07-11 10:23
Ik heb alleen de eerste 2 zinnen gelezen, en werd meteen suuuuper triest.
Krijg ik meteen zin om zulke mensen aan een molensteen te binden en het water in te gooien.. Jasses.
mimeslosydy
Geplaatst: 11-07-11 10:27
bah die mensen zijn echt ziek Ik hoop dat ze een afschuwelijke dood sterven één voor één.
Inney
Geplaatst: 11-07-11 10:28
pff dit bericht geeft mij kippenvel en tranen in mijn ogen. Verschrikkelijk, wat moet dat beestje geleden hebben. Hoe kun je nou in vredesnaam zoiets doen? Dan ben je echt zwaar ziek