Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:maar century ( en laat ik eerst even voorop stellen dat iedereen recht heeft op z'n eigen mening, dus dat ik jou niet aanval ofzo ) maar vind je het dan niet z'n eige stomme schuld?
Wirobelgje schreef:ik ben het volledig eens met abeltje
het is hier niet een kwestie van: "we wensen alle dierenaanranders een verbouwd gezicht en hersenbloeding toe"
nee, hier is het simpel, dierenaanrander krijgt een negatieve respons van het "slachtoffer"
sja, eigen schuld... hij koos er namelijk zelf voor het dier uit te kiezen om ziekelijk mee te proberen doen
het is het dragen vd consequenties van je gedrag
(net zoals met het voorbeeld van stierenvechters, ze kiezen er zelf voor om zo stoer dieren te jennen, dus als er dan al eens eentje opgespiest wordt is dat alleen maar eens een overwinning voor het dier!!)
ook ik heb geen medelijden met de aanrander
Blue_Eyes schreef:Citaat:maar century ( en laat ik eerst even voorop stellen dat iedereen recht heeft op z'n eigen mening, dus dat ik jou niet aanval ofzo ) maar vind je het dan niet z'n eige stomme schuld?
Ik ben het met Century eens dus ik geef ook maar even antwoord - Zijn eigen stomme schuld is 1 ding, maar dingen die je hier leest als 'ze had hem nog harder moeten slaan' of 'hopelijk komt het nooit meer goed' etc - dat gaat mij toch echt te ver.
Century schreef:Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?
*Is bang heel Bokt over zich heen te krijgen*![]()
Century schreef:Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?
*Is bang heel Bokt over zich heen te krijgen*![]()