Paard verbrijzelt hoofd van aanrander

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:11

Ik zal nooit iemand zomaar zoiets toewensen. Maar van kinderen en dieren blijf je af.
Je bent toch knettergek om zoiets te doen, kom nou.

Wat als die merrie niks had gedaan? Misschien was die gek dan nog ff een stappie verder gegaan. Iedereen kent toch de walgelijke verhalen van merries op kinderboerderijen etc. die met messen enz van binnen zijn verrampeneerd.
Laatst bijgewerkt door jammes op 14-06-11 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:11

maar century ( en laat ik eerst even voorop stellen dat iedereen recht heeft op z'n eigen mening, dus dat ik jou niet aanval ofzo ) maar vind je het dan niet z'n eige stomme schuld?
stierenvechten vind ik vreselijk, maar ik kan ook alleen maar het met de stier eens zijn. wie gaat er dan ook met z'n domme hoofd in een ring staan met een boze stier en prikt daar dan vervolgens nog een paar metalen staven in en treitert hem nog meer? wat denken ze dan dat er gebeurt?

als je expres dieren gaat pesten/pijnigen dan verdien je de gevolgen, ook als die niet zo lopen als je dacht.
schop een hond en hij bijt in je been => jouw schuld
steek een stier en hij spiest je => jouw schuld
probeer een paard te verkrachten en word in je gezicht geschopt => jouw schuld..

ik waardeer de ironie wel :D

AdnerB

Re: Paard verbrijzelt hoofd van aanrander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:12

net goed :D al zou ik die man tegenkomen zou ik hem het liefst kei hard uitlachen (en mischien meer ;))

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:14

WHoehoeeee!! You goo paardje!! *\o/*

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:18

zo.. heftig

nou hij zal er in ieder geval van geleerd hebben..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:18

Citaat:
maar century ( en laat ik eerst even voorop stellen dat iedereen recht heeft op z'n eigen mening, dus dat ik jou niet aanval ofzo ) maar vind je het dan niet z'n eige stomme schuld?

Ik ben het met Century eens dus ik geef ook maar even antwoord - Zijn eigen stomme schuld is 1 ding, maar dingen die je hier leest als 'ze had hem nog harder moeten slaan' of 'hopelijk komt het nooit meer goed' etc - dat gaat mij toch echt te ver.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:21

ik ben het volledig eens met abeltje

het is hier niet een kwestie van: "we wensen alle dierenaanranders een verbouwd gezicht en hersenbloeding toe"
nee, hier is het simpel, dierenaanrander krijgt een negatieve respons van het "slachtoffer"
sja, eigen schuld... hij koos er namelijk zelf voor het dier uit te kiezen om ziekelijk mee te proberen doen
het is het dragen vd consequenties van je gedrag

(net zoals met het voorbeeld van stierenvechters, ze kiezen er zelf voor om zo stoer dieren te jennen, dus als er dan al eens eentje opgespiest wordt is dat alleen maar eens een overwinning voor het dier!!)

ook ik heb geen medelijden met de aanrander

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:22

Meneer heeft z'n lesje wel geleerd denk ik :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:24

Wirobelgje schreef:
ik ben het volledig eens met abeltje

het is hier niet een kwestie van: "we wensen alle dierenaanranders een verbouwd gezicht en hersenbloeding toe"
nee, hier is het simpel, dierenaanrander krijgt een negatieve respons van het "slachtoffer"
sja, eigen schuld... hij koos er namelijk zelf voor het dier uit te kiezen om ziekelijk mee te proberen doen
het is het dragen vd consequenties van je gedrag

(net zoals met het voorbeeld van stierenvechters, ze kiezen er zelf voor om zo stoer dieren te jennen, dus als er dan al eens eentje opgespiest wordt is dat alleen maar eens een overwinning voor het dier!!)

ook ik heb geen medelijden met de aanrander

precies!

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:25

Mando schreef:
Topknol.. ze had ook nog een extra trapje wat lager mogen geven...

Precies :D
Ik heb echt geen medelijden met die man, moest hij maar nadenken.

tjoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:25

Ik kan niet anders zeggen dan behoorlijk lachwekkend! Tja, noem het een risicovolle handeling.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:46

Volgens mij is les 1 dat je niet achter een paard moet gaan staan, omdat ie kan schoppen.
Dát vergeet die meneer nooit meer.

Alle gekheid op een stokje; eigen schuld dikke bult hoor. Kan geen melij hebben met die man.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:48

Go paardje go paardje! *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:51

Ik sluit mij aan bij de rest...geen medelijden hier...had ie maar met zijn poten van het paard af moeten blijven.

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:51

Dit is echt super!! Zijn verdiende loon!!

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:53

Top paard :j

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:59

Blue_Eyes schreef:
Citaat:

Ik ben het met Century eens dus ik geef ook maar even antwoord - Zijn eigen stomme schuld is 1 ding, maar dingen die je hier leest als 'ze had hem nog harder moeten slaan' of 'hopelijk komt het nooit meer goed' etc - dat gaat mij toch echt te ver.

Tsja en toch kan het me niets schelen als het nooit meer goed komt.
Met dat soort lui voel ik niets geen medelij voor, net als pedofielen

RosaGipsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:02

Haha, de reacties van sommige mensen zijn echt geweldig :') _O-
Ik vind het eerlijk gezegd ook zijn verdiende loon.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:07

paard naar mijn hart, van mij had ze ook nog wel een keer goed hard wat lager mogen trappen t.h.v. zijn kruis, dan was dat ook meteen maar klaar :)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:07

Net goed. Waar ben je mee bezig als je dit soort dingen wilt gaan doen?
Een straf door natura :j

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:14

Century schreef:
Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?

*Is bang heel Bokt over zich heen te krijgen* :=

Ik lach niet. Vind het wel een mega actie van de merrie! Hoop voor de man op zich dat ie er WEL wat aan overhoudt. Van mij hoeft hij niet dood, dan wens ik niemand toe. Integendeel ik hoop dat hij het overleefd zodat hij na kan denken over wat ie gedaan heeft/ geprobeerd te doen. Had die man gewoon in de wei gelopen dan was het een ander verhaal. Maar wat hij deed KAN gewoon niet. Ik hoop dus dat hij de tijd krijgt erover na te denken en genoeg littekens om hem er altijd aan te herinneren.

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:24

Century schreef:
Ben ik de enige die hier niet om kan lachen?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk en walgelijk van de man, hoe kan je zoiets uberhaupt bedenken... dat is niet goed te praten; ik kan er echt niet bij dat mensen zulke dingen doen.
Maar ik zou niet zomaar iemand een compleet verbrijzeld gezicht en hersenbloeding toewensen. Of ben ik dan te zachtaardig?

*Is bang heel Bokt over zich heen te krijgen* :=

Mijn gedachte!
Durf het bijna niet toe te geven, maar ik vind het behoorlijk ziek dat mensen hierom juichen. Ik had ook hard gelachen als deze man (bijv) in zijn klokkenspel was geraakt, maar hierom ben ik gewoon een beetje geschokt..

Reanlm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:26

oeps..... := geen medelijde, ik vraag me af hoe je uberhaupt met een dier seks kan hebben ... gatverdamme echt walgelijk :=

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:29

Braaaaaaaave merrie :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:29

N.a.v. de titel, dacht ik dus dat een meisje met haar paard aan het buitenrijden was, hartstikke vrolijk, zie haar al flierefluiten op het paard. En dan komt er dus een man, en die wil aan het meisje zitten, maar het paard houd van het baasje, en verbrijzelt het hoofd van die man. :Y)
Hoe penny wil je het hebben. :')

Hulde voor het paard! _/-\o_