Anky van Grunsven: Salinero in alle rust uitgebracht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:05

Haha heb je dat nu pas door? Dat is al een tijdje hoor. Ja, is verandert en misschien nog wel meer ;)
Dus voor diegene die later ingestapt zijn... Waarschijnlijk heb je het oorspronkelijke al gemist. B-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:28

beaversrun schreef:
Haha heb je dat nu pas door? Dat is al een tijdje hoor. Ja, is verandert en misschien nog wel meer ;)
Dus voor diegene die later ingestapt zijn... Waarschijnlijk heb je het oorspronkelijke al gemist. B-)

Nee, ik heb het oorspronkelijke bericht niet gemist en ja, ik heb dat nu pas door want ik heb wel een leven. Ik ben dan ook geen mierenneuker die overal iets achter zoekt.

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:08

_San87_ jij zit ook snel op je paard wist niet dat ze die tegenwoordig ook met internet aansluiting hadden.
Vind je het echt nodig om te gaan schelden??
Laatst bijgewerkt door beaversrun op 08-06-11 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:47

_San87_ Maar wel een die niet kan lezen. 8)7
Er staat SPECIAAL NOG EEN KEER VOOR JOU!!! :list: Voor diegene die later ingestapt zijn!!!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Anky van Grunsven: Salinero in alle rust uitgebracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:49

Zo, beetje gefrustreerd? Of neem je altijd alles heel persoonlijk? :)

En ja, dat heet een telefoon met internet. Probeer het eens ;)

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:23

Anky heeft de media dit keer slecht gebruikt.

Toen door Anky in de media verscheen dat Salinero VERMOEDELIJK vastgelegen had
in de stal, werd dit geslikt als zoete koek.

Als je toch 24-uur een camera op de stal van dit paard hebt staan dan is het toch
een kleine moeite om na te kijken wat er echt gebeurd is.

Het is maar net wat wil je het publiek laten geloven.

Ach ze had tenminste 1 toeschouwer en dat was SJ.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:25

DDW1190 schreef:
Haha het is hier net Ajax tegen Feyenoord, Maar als Oranje speelt is iedereen hetzelfde! :Y)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Mooi gezegd. De hele discussie samengevat in een paar woorden. Alleen echte topruiters weten zoveel emotie los te maken, dan ben je pas echt beroemd(en misschien ook berucht??)
Ik blijf maar neutraal en geniet van elke goede proef, door wie dan ook gereden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:33

DDW1190 schreef:
Haha het is hier net Ajax tegen Feyenoord, Maar als Oranje speelt is iedereen hetzelfde! :Y)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

07_Calimero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:55

Javayo schreef:
Jeetje wat katten jullie weer zeg :n ik vind dat ze leuke stukjes schrijft, ze gaat altijd in op zaken die in de paardenwereld spelen. Dat jullie nu zo getriggerd zijn door Rath zegt misschien meer over jullie dan over haar?

Ik sluit me bij je aan ... positiviteit is een moeilijk werkwoord in deze tijd van de wereld pppfff

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:11

Mooi stukje

Gaat wel veel rust vanuit :D

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:15

_San87_ schreef:

Jij bent echt grappig 8)7

Ik vind dat een aantal bokkers weer typisch reageert.
Een aantal hebben de discussies van afgelopen jaar al mooi verwoord +:)+
Ik lees het bericht juist positief, ze geeft duidelijk aan dat ze respect heeft voor Rath dat hij onder zoveel druk kan/durft te presteren maar dat zij zelf een rustig wedstrijdje heeft uitgekozen. Over outdoor gelderland heeft zij (vind ik) ook volkomen gelijk! Het is het NK dressuur en dat moet dan al om 8 uur 's ochtends verreden worden, zoals Anky zegt als een bijrubriek. Erg jammer...
Anky komt op mij over als een sympathiek mens en lees haar stukjes altijd met plezier, jammer dat zoveel mensen hun oordeel altijd al klaar hebben.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:21

Suzanne_J schreef:
Ik snap op het moment echt niets meer van bokt.
Minder dan een jaar geleden was Totilas nog een paard dat circuskunstjes deed in plaats van oefeningen en totaal geen achterhand had. Edward Gal was daarbij maar een gemiddelde ruiter die daar te weinig aandacht aan besteedde en Totilas verkeerd trainde.
Inmiddels is Edward Gal heilig verklaard en Totilas een wonderpaard dat alles aan Edward te danken heeft.
Rath is de jaloerse amateurruiter die Totilas perse wou hebben zodat Duitsland olympisch goud heeft. Na 4 maanden loopt Totilas net iets minder goed dan bij Edward, wat het bewijs is dat Rath Totilas totaal verknalt en hij nog slechter rijdt dan de gemiddelde manegeruiter.
Na een mooi debuut heeft bokt besloten Rath ook heilig te verklaren. Wat er opneer komt dat iedereen die het debuut niet zo spectaculair vond, verschrikkelijk jaloers is en geen verstand heeft.
Anky is nu trots op Salinero en wil in haar stukje ook het debuut van Rath betrekken. Ze is trots dat haar oude salinero na een tijd van afwezigheid toch een punt meer kan scoren dan wonderpaard Totilas. Net zoals ik bijvoorbeeld ook trots ben als ik win van een Z dressuurruiter die met een nieuw jong paard in mijn ring rijdt. Dat Anky dit heeft geschreven over Rath kan volgens bokt alleen maar betekenen dat ze verschrikkelijk jalorers is en geen verstand heeft zoals iedereen die iets tegen Rath heeft. Maar omdat het Anky is en bokt Anky niet mag (Zie rollkur), wordt Anky nu ook gedegradeerd tot een erorme b*tch met grote ego.

Dit is denk ik de samenvatting van de discussies van het laatste jaar. :+

Je kunt het artikel op verschillende manieren lezen, ik lees het als een positief artikel van een 3voudig olympischkampioen die net als iedere basisruiter nog steeds trots kan zijn op een overwinning.
Blijkbaar leest een groot deel van bokt het toch op een negatieve manier en dat vind ik voor deze mensen alleen maar vervelend.
Het moet echt moeilijk zijn om altijd zo negatief te zijn en anderen niks te gunnen :(:)

Getver ik heb dit topic VOL ergenis gelezen! Totdat ik jou stuk las, beter had je het niet kunnen verwoorden! Mijn complimenten hiervoor! Ben het hier zó mee eens! :)

Menn, al die betweterige negatieve lui hier, om ziek van te worden! 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:29

Venthe schreef:
_San87_ schreef:

Jij bent echt grappig 8)7

Ik vind dat een aantal bokkers weer typisch reageert.
Een aantal hebben de discussies van afgelopen jaar al mooi verwoord +:)+
Ik lees het bericht juist positief, ze geeft duidelijk aan dat ze respect heeft voor Rath dat hij onder zoveel druk kan/durft te presteren maar dat zij zelf een rustig wedstrijdje heeft uitgekozen. Over outdoor gelderland heeft zij (vind ik) ook volkomen gelijk! Het is het NK dressuur en dat moet dan al om 8 uur 's ochtends verreden worden, zoals Anky zegt als een bijrubriek. Erg jammer...
Anky komt op mij over als een sympathiek mens en lees haar stukjes altijd met plezier, jammer dat zoveel mensen hun oordeel altijd al klaar hebben.

Ik had niet de intentie grappig te zijn.

Verder ben ik 't met je eens.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 00:44

De titel van dit topic gaf wat eerder iets anders aan. Deze titel gaf nogal wat beroering hier, ook bij mij.

Met de huidige titel heb ik minder moeite, deze zegt meer over Anky en Salinero, heel goed, houdt alles vooral dicht bij jezelf....

Rath, is met Totilas bezig, ik vindt het bewonderenswaardig hoe dat hij dat doet. Geef deze man de tijd om verder door te puzzelen. Als het na enige tijd niet loopt kan men er altijd nog met zijn allen hier lekker over heen vallen (dit vetrouw ik bokt wel toe)

Anky heeft verder m.i. niets verkeerd gezegd of gedaan, alles is benoemd zoals het is/was.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 00:47

skippy1 schreef:
Sonja schreef:
Hmmmzzzzz, een artikel over Anky maar met Rath in de titel om aandacht te trekken :\

Dat gevoel krijg ik er idd ook bij...

Same here :j

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 08:37

Volgens mij is de inhoud is ook wat verandert tussentijds,maar goed.
_San87_ Denk dat er hier maar 1 gefrustreerd is en begint te schelden. Maar van jou kan ik het hebben
Moeilijk he?? Die puberteit :(:)

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 09:54

Suzanne_J schreef:
Minder dan een jaar geleden was Totilas nog een paard dat circuskunstjes deed in plaats van oefeningen en totaal geen achterhand had. Edward Gal was daarbij maar een gemiddelde ruiter die daar te weinig aandacht aan besteedde en Totilas verkeerd trainde.
Inmiddels is Edward Gal heilig verklaard en Totilas een wonderpaard dat alles aan Edward te danken heeft.
Rath is de jaloerse amateurruiter die Totilas perse wou hebben zodat Duitsland olympisch goud heeft. Na 4 maanden loopt Totilas net iets minder goed dan bij Edward, wat het bewijs is dat Rath Totilas totaal verknalt en hij nog slechter rijdt dan de gemiddelde manegeruiter.
Na een mooi debuut heeft bokt besloten Rath ook heilig te verklaren. Wat er opneer komt dat iedereen die het debuut niet zo spectaculair vond, verschrikkelijk jaloers is en geen verstand heeft.
Anky is nu trots op Salinero en wil in haar stukje ook het debuut van Rath betrekken. Ze is trots dat haar oude salinero na een tijd van afwezigheid toch een punt meer kan scoren dan wonderpaard Totilas. Net zoals ik bijvoorbeeld ook trots ben als ik win van een Z dressuurruiter die met een nieuw jong paard in mijn ring rijdt. Dat Anky dit heeft geschreven over Rath kan volgens bokt alleen maar betekenen dat ze verschrikkelijk jalorers is en geen verstand heeft zoals iedereen die iets tegen Rath heeft. Maar omdat het Anky is en bokt Anky niet mag (Zie rollkur), wordt Anky nu ook gedegradeerd tot een erorme b*tch met grote ego.

Je kunt het artikel op verschillende manieren lezen, ik lees het als een positief artikel van een 3voudig olympischkampioen die net als iedere basisruiter nog steeds trots kan zijn op een overwinning.
Blijkbaar leest een groot deel van bokt het toch op een negatieve manier en dat vind ik voor deze mensen alleen maar vervelend.
Het moet echt moeilijk zijn om altijd zo negatief te zijn en anderen niks te gunnen :(:)

_/-\o_ helemaal mee eens!

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 09:57

Suzanne_J schreef:

_/-\o_ _/-\o_ Jij verwoord het precies zoals het is!! :j

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 10:03

beaversrun schreef:
_San87_ Denk dat er hier maar 1 gefrustreerd is en begint te schelden. Maar van jou kan ik het hebben

Waar gaat dit nou over? Volgens mij vat jij iets persoonlijk op wat helemaal niet zo bedoelt is en ga je daar maar op door.
San87 heeft het duidelijk tegen de enorm negatieve mensen die in het begin reageerden, en volgens mij hoor jij daar niet eens bij?

Dus je hebt ruzie met iemand omdat je dezelfde mening hebt?? Vreemd!

Iemand van 24 een puber noemen? Nog vreemder!

Ik zit nu te wachten op al die harde roepers van het eerste uur nu het stukje is aangepast dat ze even "sorry Anky, blijkbaar had je het zo niet geschreven" hier neerzetten. Maar dat is waarschijnlijk véél te veel gevraagd, iemand van zijn voetstuk halen is véél leuker dan je ongelijk bekennen, want er is niets leuker dan jezelf beter voelen dan een ander....

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 11:13

Idd horseyfries, de overtrokken reactie van Beaversrun snap ik ook niet, maar ze heeft al eerder erg heftig gereageerd op niet persoonlijk (of uberhaupt op hem/haar) bedoelde reacties... dus laat maar lekker zitten!

Ook mee eens dat iemand erg makkelijk van z'n voetstuk geschopt wordt, wat moet het toch een heerlijk gevoel zijn om je beter te kunnen voelen door een ander de grond in te trappen :?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 13:30

beaversrun schreef:

Yooooooo take a chillpill.....

Ik heb overigens geen scheldwoorden bij _San87_ gelezen... :?

charlie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:02

Het lijkt allemaal wel bij elkaar geplakt,
het is echt raar geschreven...

Edit: ze doet erg vervelend tegenover Rath,
als Totilas eenmaal lekker loopt, is hij haar en Salinero zo voorbij..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:04

charlie_x schreef:
Het lijkt allemaal wel bij elkaar geplakt,
het is echt raar geschreven...

Edit: ze doet erg vervelend tegenover Rath,
als Totilas eenmaal lekker loopt, is hij haar en Salinero zo voorbij..

Zal haar weinig boeien, ze wil Salinero toch niet meer starten op grote wedstrijden en rijdt dus alleen voor haar plezier nog wedstrijden...

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:16

Ik hoop stiekem toch dat ze Salinero beschikbaar stelt voor het team volgend jaar, dan maken we nog kans op teamgoud, anders wordt het héél lastig.
(En ik wacht nu al op al die mensen die volgend jaar opeens superpositief over Anky zijn als ze een positieve bijdrage levert aan een gouden medaille op de OS.... want niets veranderlijker dan mensen!)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 15:18

horseyfries schreef:
Ik hoop stiekem toch dat ze Salinero beschikbaar stelt voor het team volgend jaar, dan maken we nog kans op teamgoud, anders wordt het héél lastig.
(En ik wacht nu al op al die mensen die volgend jaar opeens superpositief over Anky zijn als ze een positieve bijdrage levert aan een gouden medaille op de OS.... want niets veranderlijker dan mensen!)

Ik hoop maar nergens op, ik wil eerst zien hoe Upido loopt...
Dat laatste wacht ik met je mee... :Y)