Dus voor diegene die later ingestapt zijn... Waarschijnlijk heb je het oorspronkelijke al gemist.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beaversrun schreef:Haha heb je dat nu pas door? Dat is al een tijdje hoor. Ja, is verandert en misschien nog wel meer![]()
Dus voor diegene die later ingestapt zijn... Waarschijnlijk heb je het oorspronkelijke al gemist.
DDW1190 schreef:Haha het is hier net Ajax tegen Feyenoord, Maar als Oranje speelt is iedereen hetzelfde!
Javayo schreef:Jeetje wat katten jullie weer zegik vind dat ze leuke stukjes schrijft, ze gaat altijd in op zaken die in de paardenwereld spelen. Dat jullie nu zo getriggerd zijn door Rath zegt misschien meer over jullie dan over haar?
_San87_ schreef:Zo, beetje gefrustreerd? Of neem je altijd alles heel persoonlijk?
En ja, dat heet een telefoon met internet. Probeer het eens
Suzanne_J schreef:Ik snap op het moment echt niets meer van bokt.
Minder dan een jaar geleden was Totilas nog een paard dat circuskunstjes deed in plaats van oefeningen en totaal geen achterhand had. Edward Gal was daarbij maar een gemiddelde ruiter die daar te weinig aandacht aan besteedde en Totilas verkeerd trainde.
Inmiddels is Edward Gal heilig verklaard en Totilas een wonderpaard dat alles aan Edward te danken heeft.
Rath is de jaloerse amateurruiter die Totilas perse wou hebben zodat Duitsland olympisch goud heeft. Na 4 maanden loopt Totilas net iets minder goed dan bij Edward, wat het bewijs is dat Rath Totilas totaal verknalt en hij nog slechter rijdt dan de gemiddelde manegeruiter.
Na een mooi debuut heeft bokt besloten Rath ook heilig te verklaren. Wat er opneer komt dat iedereen die het debuut niet zo spectaculair vond, verschrikkelijk jaloers is en geen verstand heeft.
Anky is nu trots op Salinero en wil in haar stukje ook het debuut van Rath betrekken. Ze is trots dat haar oude salinero na een tijd van afwezigheid toch een punt meer kan scoren dan wonderpaard Totilas. Net zoals ik bijvoorbeeld ook trots ben als ik win van een Z dressuurruiter die met een nieuw jong paard in mijn ring rijdt. Dat Anky dit heeft geschreven over Rath kan volgens bokt alleen maar betekenen dat ze verschrikkelijk jalorers is en geen verstand heeft zoals iedereen die iets tegen Rath heeft. Maar omdat het Anky is en bokt Anky niet mag (Zie rollkur), wordt Anky nu ook gedegradeerd tot een erorme b*tch met grote ego.
Dit is denk ik de samenvatting van de discussies van het laatste jaar.![]()
Je kunt het artikel op verschillende manieren lezen, ik lees het als een positief artikel van een 3voudig olympischkampioen die net als iedere basisruiter nog steeds trots kan zijn op een overwinning.
Blijkbaar leest een groot deel van bokt het toch op een negatieve manier en dat vind ik voor deze mensen alleen maar vervelend.
Het moet echt moeilijk zijn om altijd zo negatief te zijn en anderen niks te gunnen
Venthe schreef:_San87_ schreef:Zo, beetje gefrustreerd? Of neem je altijd alles heel persoonlijk?
En ja, dat heet een telefoon met internet. Probeer het eens
Jij bent echt grappig![]()
Ik vind dat een aantal bokkers weer typisch reageert.
Een aantal hebben de discussies van afgelopen jaar al mooi verwoord![]()
Ik lees het bericht juist positief, ze geeft duidelijk aan dat ze respect heeft voor Rath dat hij onder zoveel druk kan/durft te presteren maar dat zij zelf een rustig wedstrijdje heeft uitgekozen. Over outdoor gelderland heeft zij (vind ik) ook volkomen gelijk! Het is het NK dressuur en dat moet dan al om 8 uur 's ochtends verreden worden, zoals Anky zegt als een bijrubriek. Erg jammer...
Anky komt op mij over als een sympathiek mens en lees haar stukjes altijd met plezier, jammer dat zoveel mensen hun oordeel altijd al klaar hebben.
Minder dan een jaar geleden was Totilas nog een paard dat circuskunstjes deed in plaats van oefeningen en totaal geen achterhand had. Edward Gal was daarbij maar een gemiddelde ruiter die daar te weinig aandacht aan besteedde en Totilas verkeerd trainde.
Inmiddels is Edward Gal heilig verklaard en Totilas een wonderpaard dat alles aan Edward te danken heeft.
Rath is de jaloerse amateurruiter die Totilas perse wou hebben zodat Duitsland olympisch goud heeft. Na 4 maanden loopt Totilas net iets minder goed dan bij Edward, wat het bewijs is dat Rath Totilas totaal verknalt en hij nog slechter rijdt dan de gemiddelde manegeruiter.
Na een mooi debuut heeft bokt besloten Rath ook heilig te verklaren. Wat er opneer komt dat iedereen die het debuut niet zo spectaculair vond, verschrikkelijk jaloers is en geen verstand heeft.
Anky is nu trots op Salinero en wil in haar stukje ook het debuut van Rath betrekken. Ze is trots dat haar oude salinero na een tijd van afwezigheid toch een punt meer kan scoren dan wonderpaard Totilas. Net zoals ik bijvoorbeeld ook trots ben als ik win van een Z dressuurruiter die met een nieuw jong paard in mijn ring rijdt. Dat Anky dit heeft geschreven over Rath kan volgens bokt alleen maar betekenen dat ze verschrikkelijk jalorers is en geen verstand heeft zoals iedereen die iets tegen Rath heeft. Maar omdat het Anky is en bokt Anky niet mag (Zie rollkur), wordt Anky nu ook gedegradeerd tot een erorme b*tch met grote ego.
Je kunt het artikel op verschillende manieren lezen, ik lees het als een positief artikel van een 3voudig olympischkampioen die net als iedere basisruiter nog steeds trots kan zijn op een overwinning.
Blijkbaar leest een groot deel van bokt het toch op een negatieve manier en dat vind ik voor deze mensen alleen maar vervelend.
Het moet echt moeilijk zijn om altijd zo negatief te zijn en anderen niks te gunnen
beaversrun schreef:Volgens mij is de inhoud is ook wat verandert tussentijds,maar goed.
_San87_ Denk dat er hier maar 1 gefrustreerd is en begint te schelden. Maar van jou kan ik het hebben
Moeilijk he?? Die puberteit
beaversrun schreef:Volgens mij is de inhoud is ook wat verandert tussentijds,maar goed.
_San87_ Denk dat er hier maar 1 gefrustreerd is en begint te schelden. Maar van jou kan ik het hebben
Moeilijk he?? Die puberteit
charlie_x schreef:Het lijkt allemaal wel bij elkaar geplakt,
het is echt raar geschreven...
Edit: ze doet erg vervelend tegenover Rath,
als Totilas eenmaal lekker loopt, is hij haar en Salinero zo voorbij..
horseyfries schreef:Ik hoop stiekem toch dat ze Salinero beschikbaar stelt voor het team volgend jaar, dan maken we nog kans op teamgoud, anders wordt het héél lastig.
(En ik wacht nu al op al die mensen die volgend jaar opeens superpositief over Anky zijn als ze een positieve bijdrage levert aan een gouden medaille op de OS.... want niets veranderlijker dan mensen!)