Nu even naar het peerd kijken..

Edit: ik vind het er wat gehaast uit zien allemaal. De passage, de uitgestrekte draf, allemaal wat hakketakkerig (for the lack of a better word). Er moet nog wat meer rust in komen imo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s0173957 schreef:Uiteraard zal die anders lopen dan onder Gal.
Maar de vergelijking is dan ook niet fair.
Geef ze tijd en de combinatie zal zich wel vormen, maar vergelijken met Gal heeft geen zin...
Vudress schreef:Het type mensen dat dit nou fijn vindt is inderdaad het soort dat moeite heeft om een hoofdstel goed af te stellen. Het fijne aan het filmpje is de kwaliteit van Totilas, die je desondanks blijft zien. De techniek in de piaffe en de passage blijft hoe dan ook fenomenaal. Hij heeft echter nog geen kwart van de controle die Edward heeft. Ik ben heel benieuwd hoe hij de Grand Prix doorkomt.
Wuis schreef:Vudress schreef:Het type mensen dat dit nou fijn vindt is inderdaad het soort dat moeite heeft om een hoofdstel goed af te stellen. Het fijne aan het filmpje is de kwaliteit van Totilas, die je desondanks blijft zien. De techniek in de piaffe en de passage blijft hoe dan ook fenomenaal. Hij heeft echter nog geen kwart van de controle die Edward heeft. Ik ben heel benieuwd hoe hij de Grand Prix doorkomt.
*zoekt naar het 'vind ik leuk' knopje onder jouw reactie.