Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beauty_J schreef:Ze kwam waarschijnlijk van manege de dollard;).. Karin kennende weet wat ze doet, dus en er is dus niks was ze tijdens het rijden anders zou moeten doen,. En ik vind het heel erg voor hun wat er is gebeurd, en wist niet wat ik hoorde. En van black out of iets dergelijke geen sprake!!
quintusgl schreef:Het zou HEEEEEEEEl fijn zijn als mensen stoppen met het Auto/trailer verhaal. Al was het een jeep geweest, dit had het ongeluk zoals ie gegaan is niet veranderd.
De auto is met 160 km erachterop geklapt. Hij heeft de auto die erachteer reed gewoon netjes ingehaaald en is toen vol op de trailer geklapt. Of het komt doordat de bestuurder een balckout had of iets anders is, nog, niet duidelijk.
Ik zou het heel fijn vinden als mensen het topic netjes houden. Voor Karin en vriendin is het al erg genoeg.
quintusgl schreef:Het zou HEEEEEEEEl fijn zijn als mensen stoppen met het Auto/trailer verhaal. Al was het een jeep geweest, dit had het ongeluk zoals ie gegaan is niet veranderd.
De auto is met 160 km erachterop geklapt. Hij heeft de auto die erachteer reed gewoon netjes ingehaaald en is toen vol op de trailer geklapt. Of het komt doordat de bestuurder een balckout had of iets anders is, nog, niet duidelijk.
Ik zou het heel fijn vinden als mensen het topic netjes houden. Voor Karin en vriendin is het al erg genoeg.
annastasia schreef:Valt mij op dat die trailer redelijk ongeschonden is.
Alleen de klep is er achterweg en een stukje achterkant (links achter) is omgebogen.
Zijn die paarden dan door de draaiing van de trailer via de achterklep eruit geslingerd?
Ik denk dat die mensen blij moeten zijn geweest met zo'n deugdelijke auto, met een ander merk auto had het wel eens heel anders kunnen aflopen.
Wat zit die in elkaar zeg.