Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Famke160301 schreef:sheilarianne schreef:Haha geniaal... zo verliest NL een toppaard aan Duitsland, en zo doet NL hetzelfde bij Spanje! 1 pot nat allemaal! Zo zie je maar weer, NL is net zoals Duitsland. Waar een topper te koop is, gaat de ander er mee weg!
Ja mee eens. Hele topics over geweest met bijbehorende emotionele reacties over de verkoop van Totilas. Ben benieuwd of er nu ook zo'n heisa over wordt gemaakt. Ook het feit dat t paard al op een hoog niveau getrained is en Anky er dus zo mee weg kan rijden geeft te denken...
Dhr. Rath werd dat door veel bokkers niet in dank afgenomen...ben dus benieuwd wat diezelfde mensen hier nu van vinden..
Neemt niet weg dat ik t voor Anky fijn vind dat ze weer mee kan gaan doen op t hoogste niveau. Wens haar dan ook veel succes. Maakt mij nie zo veel uit of t paard al meer getrained is of niet, t gaat er toch om of ze samen een goeie combi gaan vormen, en das ook een kunst. Hoop ook voor Dhr. Rath dat t gaat klikken met Totilas. Gaan we nog mooie dressuur zien de komende jaren denk ik zo!
petraaken schreef:Het zou me niets verbazen als Upido niet alleen is aangekocht voor de sport maar ook voor de dekdienst. Als ik het goed begrepen heb is hij nog hengst. Kant en klaar vind ik het paard niet echt. Er moet nog een hoop fijn getuned worden en daar zal Anky nog wel een hoop werk aan hebben. Al vind ik het wel fijn voor haar dat ze weer een potentieel toppaard heeft.
daffie1986 schreef:inderdaad echt een paard voor haar, ze houd nogal van hete paarden. Heb net even dat filmpje gezien maar ik persoonlijk vindt er niks aan, ik vindt hem met veel te veel poehah lopen. Maarjah, dat is mijn mening en ik weet dat elke dressuurruiter/amazone daar anders over denkt.
Janine1990 schreef:Wat grappig trouwens...
Iedereen over de rooie omdat Totilas naar Duitsland wordt verkocht...
Nu koopt Anky een nieuw paard aan, weer iedereen over de rooie omdat Anky een paard onder iemands kont wegkoopt...