Anky: Benieuwd naar Totilas met Duitser Rath

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:23

nou dames, kan er dan niet meer normaal gediscuseerd worden?

We zijn allemaal volwassen maar jeetje mina een aantal gedragen zich als een opgeschoten ......

Tja persoonlijk worden zie ik als een tekortkoming van jezelf of een in het nauw gedreven persoon, vogel zelf maar uit wat voor diegene voor toepassing is.
Dus mensen nu weer gewoon on topic en laat iedereen in zijn haar waarde.

Anoniem

Re: Anky: Benieuwd naar Totilas met Duitser Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:32

Grappig is ook HF dat u van anderen verlangt dat zij zaken van een andere kant moeten bekijken, maar op geen enkel punt bereid bent om de hand in eigen boezem te steken. Ja, inderdaad, dit is ook persoonlijk, omdat het gewoonweg gaat opvallen.

myhorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:45

ben ook erg benieuwd :9

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 15:55

horseyfries schreef:
Grappig dat ik eerst een sneer van je uit de pan krijg omdat ik hier mijn mening geef en je dan vervolgens wel zelf je eigen mening geeft.
Dus ik mag niet wat jij wel mag?

Heb je trouwens nog opgelet wat de mod zei over persoonlijk worden?
DIT is nu eens een mooi voorbeeld ervan Adil, zie je het verschil ;)

:Z het blijft moeilijk om te lezen....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:24

Moderatoropmerking:
Ondanks de vele moderatorwaarschuwingen blijven mensen het nodig te vinden om off topic te gaan en op de persoon te reageren in plaats van inhoudelijk op een bericht. Dit is de laatste waarschuwing, bij de eerstvolgende off topic post gaat het topic gelijk op slot.

Maaike1994S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 11:04

jemug.. moeten jullie perse ruzie maken in een topic.. ??
ging het niet over totilas??
nja.. ik zal me wel vergist hebben... :roll:

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 14:53

Vonkie2009 schreef:
Picasso schreef:
Ik denk HF dat Adil en ik de zaak van de andere kant proberen te belichten. Het valt namelijk weldegelijk op dat alles wat van uw kant negatief gezien kan worden wbt Paul Schockemöhle, Matthias Rath etc etc, ook meteen negatief wordt uitgelegd. Zo zijn er overigens meer mensen hier hoor. Ik begrijp neerlands zeer wbt de verkoop van Totilas heel goed, maar waarom alles negatief belichten? Ik vind dat jammer en niet helemaal eerlijk.

Helemaal eens HF houd nu maar eens op en laat andere mensen ook een mening hebben!! Dit topic lijkt zo langzamerhand weer een topic van HF te worden die weer eens slachtoffers heeft. Accepteer eens dat andere mensen andere meningen hebben!

Hoe Anky een stuk heeft bedoeld zal alleen zij weten. In mijn optiek bedoelt ze er niets anders mee dan we zullen zien wat de toekomst brengt en daar heeft ze groot gelijk in. BRING IT ON!! zou ik zo zeggen. De strijd is open. En geef die meneer Rath nu maar eens een keer het voordeel van de twijfel. Hij heeft het nu ook zwaar genoeg. Laat hem genieten van het wonderpaard en dan kijken we in de toekomst wel of het hem lukt. Het zou mij niet verwonderen als hij WEL goed kan presteren met Totilas en dan baseer ik dat op de wijze waarop deze is opgeleid (door "onze" Ed) en de instelling van het paard zelf. Die jongen kan best wel een poepie rijden dus persoonlijk denk ik dat ze als team alleen kunnen groeien! Ik wens ze veel succes

En met deze meningen ben ik t helemaal eens! +:)+

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 15:28

ThePast03 schreef:
Ondanks de vele moderatorwaarschuwingen blijven mensen het nodig te vinden om off topic te gaan en op de persoon te reageren in plaats van inhoudelijk op een bericht. Dit is de laatste waarschuwing, bij de eerstvolgende off topic post gaat het topic gelijk op slot.

Blijkbaar is dit nog niet duidelijk genoeg voor sommige mensen?? Dan maar een slotje hoor, blijkbaar is het intellectuele niveau van dit soort posters te laag om te begrijpen wat "on-topic" en "inhoudelijk" betekent. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:07

horseyfries schreef:
ThePast03 schreef:

Blijkbaar is dit nog niet duidelijk genoeg voor sommige mensen?? Dan maar een slotje hoor, blijkbaar is het intellectuele niveau van dit soort posters te laag om te begrijpen wat "on-topic" en "inhoudelijk" betekent. :roll:

Precies wat ik bedoel: lastig om ook eens kritisch naar uw eigen posts te kijken HF? Wat betreft het slotje ben ik het wel met u eens.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 16:40

Omdat er ondanks de vele waarschuwingen niet on topic wordt gebleven gaat dit topic op slot.