Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonita_Bon schreef:Nu ik het filmpje met Rath zie, begrijp ik de veelvoudige tienen voor de houding en zit van Edward Gal nog beter. Dat vond ik eigenlijk het enige 'storende' erin, hij beweegt erg en hetzelfde geld voor de onderbenen. Lastig in te schatten nog OF en wat voor combinatie het gaat worden maar het ziet er zeker niet slecht uit. Wat zal dit rot zijn voor Edward, ik las het net al bij een ander; alsof je je kersverse ex zijn nieuwe (best wel leuke) vriendin ziet voorstellen op een feestje.. Dat steekt...
Miszy schreef:Jah wat wil je ook dat hij hem al zo rijdt,. edward heeft alle knopjes er al voor hem opgezet,. en mathias kan heus wel rijden maar toch het blijft apart gezicht zo een andere op totilas,. En vondt het iets emotieloos rijden en dan vooral zijn gezicht erbij,. hij mag indd wel wat vrolijker kijken met zo'n dier onder je kont

HorseTimeXL schreef:hoe dan ook denk ik dat we de komende jaren niet of nauwelijks kunnen winnen van Duitsland..

Ffortuna schreef:Blijft iedereen dan bezig over hoe ontzettend sneu het is voor 'Edward' (die ik Meneer Gal noem, zolang ik hem niet persoonlijk ken)? Kom op, het paard is onder de kont van de best betaalde bijrijder van ons land weggeplukt. Had hij hem willen houden, had 'ie 'm zelf maar moeten kopen. Maar dat kon hij niet gok ik zo. Jammer maar helaas, dan gaat het over. Volgens mij zijn de eigenaren altijd duidelijk geweest zoals ik het lees, dat Totilas bij een goed bod zou worden verkocht. En zo geschiedde. Als kijker kun je over een tijdje, wanneer de nieuwe ruiter en het paard elkaar wat beter kennen, gewoon blijven genieten van het paard. Maar blijven zeuren dat het zo 'sielugh' is voor 'Eddie' dat zijn bijrijdpaard verkocht is, tja, dat gebeurt nou eenmaal op elk niveau.
Ik wens de nieuwe ruiter veel succes toe in de toekomst en ik hoop dat we de combinatie nog vaak terug zullen zien in de showring.
Elke keer als er een topic komt over Totilas gaat iedereen weer zeggen: Ow wat zielig voor Edward. Er zijn ergere dingen in het leven, Totilas is niet dood ofzo. ( al denk je dat wel als je sommige reacties leest
) Tuurlijk is het jammer voor ons land, maar we zien hem in elk geval nog terug in de ring. Miszy schreef:Jah wat wil je ook dat hij hem al zo rijdt,. edward heeft alle knopjes er al voor hem opgezet,. en mathias kan heus wel rijden maar toch het blijft apart gezicht zo een andere op totilas,. En vondt het iets emotieloos rijden en dan vooral zijn gezicht erbij,. hij mag indd wel wat vrolijker kijken met zo'n dier onder je kont
simo0ne schreef:Stel je voor dat je door de eigenaar van Totilas word benadert en hij zegt; Jou wil ik op mijn paard hebben! Ga je dan nee zeggen? Hell no!
Iedereen zou wel zo'n machtig paard onder zijn billen willen hebben
aslo schreef:simo0ne schreef:Stel je voor dat je door de eigenaar van Totilas word benadert en hij zegt; Jou wil ik op mijn paard hebben! Ga je dan nee zeggen? Hell no!
Iedereen zou wel zo'n machtig paard onder zijn billen willen hebben
Er zijn er die nee hebben gezegd.
Tja voor de rest, ben geen fan van M. Rath, vind het jammer dat we Totilas (en Edward) voor NL moeten missen, maar goed, tis helaas niet anders. Tis nu afwachten hoe de prestaties zullen zijn.