Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carola2007 schreef:En mensen die zeggen dat ze het leuk vinden voor Dhr. Rath, sorry hoor!! Maar al deze mensen geven niks om landsbelang of om de Nederlandse dressuur sport!!![]()
![]()
_San87_ schreef:MarvanTom schreef:Ben echter wel enorm benieuwd hoe Rath het doet op Totilas.
Net als de rest van de wereld, dus zo makkelijk zal het niet gaan worden. Wát een druk...
Als Totilas net zo goed presteert als bij Edward dan is deze aankoop niet alleen dressuurmatig op internationaal niveau erg slim geweest, maar ook commercieel.
Dekgeld of rietje zal goud kosten en opleveren.
En dan komt er tóch weer dat Hollandse tintje aan: Totilas komt uit Nederland.
Ja en zijn vader uit DuitslandZo kan je het heel lang door zeiksnorren.
Feit blijft dat er nu een Duitser op zit die het vast prima gaat doen met Toot.
MarvanTom schreef:Al kwam Totilas z'n paps uit Afrika... Het opleiden en rijden, dáár gaat het om.
DUS is het een slimme koop geweest van Duitsland.
Het 'grootbrengen' van een paard is ook een vak en daar blinkt Nederland in uit.
Exportland bij uitstek op diverse disciplines toch?![]()
Nieuwe ruiters op 'onze' paarden kunnen niet beter worden, alleen maar afgaan in onze ogen.
En áls het goed blijft presteren, dan blijft het een Nederlandse overwinning. In mijn ogen dan.
MarvanTom schreef:_San87_ schreef:
Ja en zijn vader uit DuitslandZo kan je het heel lang door zeiksnorren.
Feit blijft dat er nu een Duitser op zit die het vast prima gaat doen met Toot.
Al kwam Totilas z'n paps uit Afrika... Het opleiden en rijden, dáár gaat het om.
DUS is het een slimme koop geweest van Duitsland.
Het 'grootbrengen' van een paard is ook een vak en daar blinkt Nederland in uit.
Exportland bij uitstek op diverse disciplines toch?![]()
Nieuwe ruiters op 'onze' paarden kunnen niet beter worden, alleen maar afgaan in onze ogen.
En áls het goed blijft presteren, dan blijft het een Nederlandse overwinning. In mijn ogen dan.
Suzanne F. schreef:Carola2007 schreef:En mensen die zeggen dat ze het leuk vinden voor Dhr. Rath, sorry hoor!! Maar al deze mensen geven niks om landsbelang of om de Nederlandse dressuur sport!!![]()
![]()
Doe eens even niet zo zielig joh. Landsbelang?? Jeetje het is maar een paard hoor en maar sport, geen oorlog uit landsbelang....
En ik geef echt wel om de Nederlandse sport en ja het is zonde. Maar zo is de sport, succes is te koop. Zo werkt deze sport en zo is het leven. Jammer maar get over it.
Lara_Silver schreef:Wow, nu al 8 pagina's? Lekker potje azijnpissers hier. Jullie zijn gewoon te sneu.Zo erg dat het bijna eng word eerlijk gezegd....
Ik hoop dat die twee het heel ver gaan schoppen! En jammer voor Edward, maar als hij echt een goede ruiter is gaat hij dat vast en zeker nog laten zien met een ander paard lijkt mij!
bruceandnoon schreef:Vera1908 schreef:Totilas zal dan ook wel Totilas-Unicef gaan heten.
even wennen.
ik moet zeggen dat ik dat nog het meest positieve aan het hele verhaal vind. het prijzengeld dat hij gaat binnenhalen gaat voor een deel naar het goede doel. daar kan niemand tegen zijn lijkt mij.