Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Franke Sloothaak,Jos Lansink, er zijn er zoveel die voor de kansen dus andere nationaliteit gaan, het springteam van de Oekraine bvb, ik hoop alleen dat als het gebeurt dat Edward het doet uit passie voor het paard en niet voor de gouden glans die ze allemaal van Totilas verwachten.
Ik gun het hem van harte en Totilas ook.
bigone schreef:Adil, zijn ze ook niet maar als Edward voor Paul, dus Duitsland gaat rijden dan staan er ook wel meer klaar dan die enkele bok.
easygoing schreef:Ik vind de gedachtes dat het paard morgen dood in zijn stal kan liggen zo nergens over gaan. Ik bedoel waarom ga je naar je werk als je morgen dood kan zijn en aan het einde van de maand toch niets meer aan je salaris hebt?
Het leven is nou eenmaal een grote onzekerheid, als je alles van te voren al weet kan je nergens meer plezier aan beleven.
pmarena schreef:Wat denk je dan van de opmerkingen dat de Duitsers onsportief zijn omdat ze "de overwinning kopen" ?
Alsof dat door de hele sportwereld heen niet gebeurt
Zonder geld kom je nergens hoor
Petulan schreef:Wat een emotionele onzin. Kom Ed, wees een vent. Veeg je tranen weg, kijk vooruit en laat zien dat jij Totilas niet nodig hebt om de beste van de wereld te zijn.
easygoing schreef:pmarena schreef:Wat denk je dan van de opmerkingen dat de Duitsers onsportief zijn omdat ze "de overwinning kopen" ?
Alsof dat door de hele sportwereld heen niet gebeurt
Zonder geld kom je nergens hoor
Nou ik blijf bij mijn standpunt dat het ze wel erg makkelijk uitkomt op het moment en ik denk ook zeker dat als ze zelf goed in hun bestand van paarden en ruiters gaan kijken dat ze Toot helemaal niet nodig hebben.
Zal wellicht ook komen door het moment dat de koop gedaan is. Zo vlak na de WEG waar ze op alle dressuur-fronten verloren van Nederland wat al jaren niet gebeurd is. Daar gaan mensen natuurlijk wel het hunne van denken en dat kan je ze ook niet kwalijk nemen.
Ik had liever gezien dat Totilas en land die lang zo sterk niet is in de kijkers had gekregen dan bedoel ik niet dat ik bang ben voor de duitse concurrentie maar puur omdat ze het niet nodig hebben.
Adil18 schreef:easygoing schreef:Ik vind de gedachtes dat het paard morgen dood in zijn stal kan liggen zo nergens over gaan. Ik bedoel waarom ga je naar je werk als je morgen dood kan zijn en aan het einde van de maand toch niets meer aan je salaris hebt?
Het leven is nou eenmaal een grote onzekerheid, als je alles van te voren al weet kan je nergens meer plezier aan beleven.
Zeker, maar mensen als Franke en Jos wisselden van nationaliteit uit belang van hun eigen carriere. Zoals dit stuk nu geschreven is lijkt het zo of Edward dit voor een enkel paard zou willen doen, en das toch best een groot risico...
Adil18 schreef:easygoing schreef:
Nou ik blijf bij mijn standpunt dat het ze wel erg makkelijk uitkomt op het moment en ik denk ook zeker dat als ze zelf goed in hun bestand van paarden en ruiters gaan kijken dat ze Toot helemaal niet nodig hebben.
Zal wellicht ook komen door het moment dat de koop gedaan is. Zo vlak na de WEG waar ze op alle dressuur-fronten verloren van Nederland wat al jaren niet gebeurd is. Daar gaan mensen natuurlijk wel het hunne van denken en dat kan je ze ook niet kwalijk nemen.
Ik had liever gezien dat Totilas en land die lang zo sterk niet is in de kijkers had gekregen dan bedoel ik niet dat ik bang ben voor de duitse concurrentie maar puur omdat ze het niet nodig hebben.
ik denk dat je vergeet dat Paul dit paard waarschijnlijk op de eerste plaats voor eigen belang heeft gekocht en niet voor het nationale belang.
easygoing schreef:Adil18 schreef:ik denk dat je vergeet dat Paul dit paard waarschijnlijk op de eerste plaats voor eigen belang heeft gekocht en niet voor het nationale belang.
Dat is precies wat ik betwijfel.
Heb in eerder al geschreven dat het naar mijn idee een one man show is en dat PS het op eigen houtje zo bedacht heeft zonder steun van de duitse bond of wat ook.