Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Ik ga daar niet over uitweiden op internet ivm met mijn eigen veiligheid, maar de meeste paardeneigenaren uit de omgeving hier weten hoe de vork in de steel zit daar.
edit: Dwz hoe ze daar met paarden en klanten omgaan, wat er verder op het strand gebeurd is weet niemand...
Yellowcab schreef:MarcoBorsato schreef:Ik ga daar niet over uitweiden op internet ivm met mijn eigen veiligheid, maar de meeste paardeneigenaren uit de omgeving hier weten hoe de vork in de steel zit daar.
edit: Dwz hoe ze daar met paarden en klanten omgaan, wat er verder op het strand gebeurd is weet niemand...
Ik ben ook een paardeneigenaar uit die omgeving en deze opmerking slaat nergens op.
Het is een goedlopend bedrijf en de paarden staan er netjes bij. Dit heeft overigens niks met dit topic te maken want het had ook bij een prive stal kunnen gebeuren met een eigen paard.
MarcoBorsato schreef:Yellowcab schreef:
Ik ben ook een paardeneigenaar uit die omgeving en deze opmerking slaat nergens op.
Het is een goedlopend bedrijf en de paarden staan er netjes bij. Dit heeft overigens niks met dit topic te maken want het had ook bij een prive stal kunnen gebeuren met een eigen paard.
Verschil van mening dan maar
spekkiejnfu schreef:paars schreef:
Hierdoor klinkt het echt alsof de paarden de boosdoeners waren, het zijn echter hun 'domme' berijders. Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is voor de paarden, want de ene is dood en de ander zal ongetwijfeld een trauma hebben overgehouden.
Pietershof schreef:Deze reactie slaat nergens op! Ook een gevalletje van: je hebt de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Eerst het topic lezen voordat je zo'n reactie plaatst Ymke!
spekkiejnfu schreef:Pietershof schreef:Deze reactie slaat nergens op! Ook een gevalletje van: je hebt de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Eerst het topic lezen voordat je zo'n reactie plaatst Ymke!
Ik word op bokt graag door compleet onbekenden zoals jij bij mijn boktnaam genoemd, en wel Spekkiejnfu dus. Ik heb mijn excuses al aangeboden aan women2. Ik vind dat de openingspost een verkeerd beeld geeft van wat er werkelijk is gebeurd. Niet iedereen heeft tijd en zin om het hele topic door te lezen en mijn reactie is dan totaal gebaseerd op de openingspost.