Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:De rest van de deelnemers deden hun best om het veld achterin zo breed mogelijk te houden, zodat Mike en Zenyatta geen kans hadden om naar voren te komen.
daffie1986 schreef:Zo jammer dat ze verloren heeft,ik had het haar echt gegund. Maar de manier van de vorrige wedstrijd had ik al het vermoeden dat ze deze ging verliezen. Toen werd het toch al iets minder, in de eerste wedstrijden kon ze echt onwijs versnellen en de sprongen verruimen en dat koste haar al iets meer moeite in de vorrige wedstrijd.daffie1986 schreef:Wat een prachtige en machtige merrie. Ben toch wel bang voor de breeders cup, dat die 1 race te veel gaat worden voor de merrie. Ik hoop natuurlijk dat ze m wint want dat heeft ze wel verdiend.
Ibbel schreef:petraaken schreef:Nu eerst aftrainen en dan nog rust zodat haar eierstokken zich kunnen herstellen en dan hup onder de hengst.(je zou trouwens erg stom moeten zijn om niet met deze merrie te fokken).
Die gaat niet onder de hengst hoor. Dat wordt hooguit eitjes spoelen en embryotransplantatie. No way dat Zenyatta ook zelf een veulentje bij voet zal mogen hebben. Veel te riskant.
Killyenn schreef:daffie1986 schreef:Zo jammer dat ze verloren heeft,ik had het haar echt gegund. Maar de manier van de vorrige wedstrijd had ik al het vermoeden dat ze deze ging verliezen. Toen werd het toch al iets minder, in de eerste wedstrijden kon ze echt onwijs versnellen en de sprongen verruimen en dat koste haar al iets meer moeite in de vorrige wedstrijd.
Met een merrie die na zo ver achter gelegen te hebben alsnog terugkomt en met een neuslengte! verliest, lijkt mij eerlijk gezegd niets mis. Dan mag je wel spreken van verlies door omstandigheden ipv verlies door een verminderde conditie
Jilletje schreef:sabino schreef:Dat mag in de volbloedwereld niet(zag dat dit al gepost was.........)
dat ligt er aan wat voor volbloed
volbloed wereld is een breed begrip
Lotte schreef:Wat ik overigens niet begrijp is dat de eigenaren van de paarden zich hieraan houden. so what dan krijg je een veulen zonder papier, het dier gaat er niet minder hard van lopen.
daffie1986 schreef:Lotte schreef:Wat ik overigens niet begrijp is dat de eigenaren van de paarden zich hieraan houden. so what dan krijg je een veulen zonder papier, het dier gaat er niet minder hard van lopen.
Heel simpel, zonder dit papiertje wordt het paard niet toegelaten op de renbaan, dus ookal kan het paard nog zo hard het mag niet. Daarom houdt een ieder zich aan deze eis.