Betwijfel ten zeerste dat ik ooit ontkent heb dat Parzival niet de meest stabiele factor van het team is.
Waarom verschil je van mening?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:Picasso schreef:Paul Schockemöhle verdedigt zichzelf nav vervelende brieven die hij gehad heeft, dus waar begint het verhaal Easygoing? Toch zeker niet bij hem?
Het bericht gaat niet alleen over die brieven hoor.
In mijn ogen gaat het om de algehele houding omtrent Totilas.
Esther28 schreef:Wat een verwaandheid zeg van P.S....Krijg een beetje een idee dat Totilas uit pure jaloezie is aangekocht....en nu als geldmachine mag gaan dienen....
Olle schreef:Ben benieuwd wie er op totilas te rijden komt..
Ben trouwens ook wel benieuwd wat de huurprijs van hem gaat worden. Ik denk dat ik daar steil van achterover zal slaan.
Tja dat Totilas verkocht is staat buiten onze macht en als ik de eigenaar zou zijn geweest en iemand bood 15 miljoen voor mijn toppaard waar ik zelf niks mee doe zou ik er nog een grote strik omheen doen ook.
Edward Gal heeft ongetwijfeld dit ook wel een beetje zien aankomen, misschien iets sneller als hij verwacht had. Maar als hij het paard zo graag zelf had willen houden had hij medeeigenaar moeten worden, zoals Anky met paarden van haar heeft gedaan. Tevens is het ook zo dat wij niet in de portemonnee van Gal kunnen kijken, dus misschien had hij zelf ook niet de middelen om een Totilas te bekostigen.
Maar dit alles neemt niet weg dat het voor Edward Gal het erg vervelend is dat hij een topper verliest.
Ik hoop dat Totilas gewoon getraind wordt en goed behandeld word. En misschien iets minder extreem hoeft te bewegen, was daar niet zo´n grote fan van.
Carola2007 schreef:picasso, ik heb het vermoeden dat jij zelf ook een beetje duits bloed in je hebt!
Jij vind het allemaal heel normaal wat hier gebeurd en dat P.S. Toot wil inzetten op het EK en wel in NL. Vind je niet dat de Duitsers hierin ook een beetje doorslaan, en totaal geen respect tonen voor Edward die het verlies voor de 2e keer meemaakt en dan praat ik niet eens over wat mensen doen (brieven exc), maar ik kan deze emotie wel begrijpen.
Misschien als jij een oranje pet even op zet en die duitse even af, dan begrijp het misschien en voel je ook het verlies.
Ik kan alleen maar zeggen jongens steun Edward, en geef die man een staande ovatie als hij de ring betreed, dit verdiend hij RESPECT!!!!
Carola2007 schreef:picasso, ik heb het vermoeden dat jij zelf ook een beetje duits bloed in je hebt!
Jij vind het allemaal heel normaal wat hier gebeurd en dat P.S. Toot wil inzetten op het EK en wel in NL. Vind je niet dat de Duitsers hierin ook een beetje doorslaan, en totaal geen respect tonen voor Edward die het verlies voor de 2e keer meemaakt en dan praat ik niet eens over wat mensen doen (brieven exc), maar ik kan deze emotie wel begrijpen.
Misschien als jij een oranje pet even op zet en die duitse even af, dan begrijp het misschien en voel je ook het verlies.
Ik kan alleen maar zeggen jongens steun Edward, en geef die man een staande ovatie als hij de ring betreed, dit verdiend hij RESPECT!!!!
HorseTimeXL schreef:Carola2007 schreef:picasso, ik heb het vermoeden dat jij zelf ook een beetje duits bloed in je hebt!
Hierin ben ik het zeker mee eens.
En het gaat niet om alle duisers in duitsland, maar wel de Duitse Paardensport.
Pas op horses.nl stond dat de bondscoach van Duitsland had gezegt dat het goed
zou zijn voor de Dressuursport, dat hun weer een keer konden winnen enzo.
Dat is toch best een teken dat hun niet tegen hun verlies kunnen.
Hun denken dat als hun mogelijk straks een keer winnen dat het allemaal door hun komt dat toot zo goed is,
maar in feite is het gewoon edjes werk.

bigone schreef:En als Totilas nu eens door een rijke nederlandse pappie voor zijn dochter of zoon was aangekocht, was het dan net zo erg geweest en PS heeft Edward en Totilas niet uit elkaar gehaald, dat heeft de heer Visser gedaan, je kunt namelijk pas wat kopen als iemand wil verkopen.
Carola2007 schreef:Vind je niet dat de Duitsers hierin ook een beetje doorslaan, en totaal geen respect tonen voor Edward die het verlies voor de 2e keer meemaakt
Ketaki schreef:Olle schreef:Ben benieuwd wie er op totilas te rijden komt..
Ben trouwens ook wel benieuwd wat de huurprijs van hem gaat worden. Ik denk dat ik daar steil van achterover zal slaan.
Tja dat Totilas verkocht is staat buiten onze macht en als ik de eigenaar zou zijn geweest en iemand bood 15 miljoen voor mijn toppaard waar ik zelf niks mee doe zou ik er nog een grote strik omheen doen ook.
Edward Gal heeft ongetwijfeld dit ook wel een beetje zien aankomen, misschien iets sneller als hij verwacht had. Maar als hij het paard zo graag zelf had willen houden had hij medeeigenaar moeten worden, zoals Anky met paarden van haar heeft gedaan. Tevens is het ook zo dat wij niet in de portemonnee van Gal kunnen kijken, dus misschien had hij zelf ook niet de middelen om een Totilas te bekostigen.
Maar dit alles neemt niet weg dat het voor Edward Gal het erg vervelend is dat hij een topper verliest.
Ik hoop dat Totilas gewoon getraind wordt en goed behandeld word. En misschien iets minder extreem hoeft te bewegen, was daar niet zo´n grote fan van.
iedereen verteld dan wel dat edward mede eigenaar had moeten worden, maar heeft edward daar dan op dat moment wel geld genoeg voor gehad?
ga dat eens afvragen, anders had hij het denk ik wel gedaan.
of Dhr visser wilde geen mede eigenaar.
dus ga niet zeggen dat het edward zijn schuld is dat totilas is verkocht.
Picasso schreef:easygoing schreef:Het bericht gaat niet alleen over die brieven hoor.
In mijn ogen gaat het om de algehele houding omtrent Totilas.
Krijg zo het vermoeden dat 'ie bijna op z'n knieën moet om vergiffenis van heel rijdend nederland voor de aankoop van Totilas. Kom op nou; alles wat hij zegt is toch bij voorbaat niet goed?? Hoe was de juiste manier van reageren geweest volgens jou dan?
. Op dat trainigs filmpje paar dagen geleden, ik herkende hem niet eens. En vond het er dan wel lekker ontspannen uit zien maar spectaculair nops!
.
En Edward heeft het "al" twee keer meegemaakt. Denk dat menig bokker het al vaker heeft meegemaakt dat een voor hun fantastisch paard onder de kont weg verkocht werd maar dat is geen drame voor Nederland want die won geen Goud op de WEG. Terwijl het voor die bokker even erg is.
Nee, IMO toont bokt nu hoe oppervlakkig de hype rond Totilas en Edward Gal was... Een en al ego omdat ie won.
En ai, nu hebben de Duitsers hem.... Moet je eens nagaan hoe stevig Nederland werkelijk stond als de verkoop van 1 paard zo het tij doet keren dat half Nederland op zijn kop staat. En ik gun het jullie van harte hoor, dat jullie tóch goud kunnen blijven halen. Daar niet van.
Men zou blij moeten zijn dat de Duitsers zo voorzichtig om springen met dat dier! Nezzie schreef:Ik zou nog een stap verder willen gaan. Stel, komend jaar wint Duitsland van Nederland, omdat Totilas geweldige scores neerzet. Het jaar daarop koopt de heer Visser ineens Warum Nicht van Madeleine Winter-Schulze. Gaat iedereen die nu roept dat Duitsland zich een podiumplaats koopt met Totilas dan ineens roepen dat Nederland zich een podiumplaats koopt met Warum Nicht? Gaat iedereen hier dan roepen dat er geen Nederlandse ruiter op WN zou mogen klimmen omdat dat oneerlijk is? Of gaan we blij zijn met een goed paard?Carola2007 schreef:

En hoop dat daar snel duidelijkheid over komt.