Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:07

Janine1990 schreef:
Asyaa schreef:
Hijs voor de wereld beker ofzo in Oslo met Next one.

Loopt Next One ook al GP dan??? Dawissiknie... Naaah, maken we ons dus zorgen om weinig? :P

Aah, hij heeft zojuist ook al ruim 71% gescoord...

Ik heb werkelijk geen idee ;)
Ik weet iig dat hij in Oslo is met Next one, en ik hoorde voor de Wereld beker.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:10

Asyaa schreef:
Ik heb werkelijk geen idee ;)
Ik weet iig dat hij in Oslo is met Next one, en ik hoorde voor de Wereld beker.

Kan aan de uitslagenlijst niet aflezen dat het wereldbekerkwalificatie is. Maar hij heeft wel weer mooi gescoord en inderdaad in de GP.

patricia6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:23

misschien kunnen ze beter gaan dammen ofzo.????

Beeeeeeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:08

Next one loopt al twee of drie jaar grand prix

Next One liep zelfs al GP voordat Totital en Sisther dat deden en was zelfs even Edward's hoop op de Olympische spelen in CHina

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:10

Beeeeeeeeh schreef:
Next one loopt al twee of drie jaar grand prix

Next One liep zelfs al GP voordat Totital en Sisther dat deden en was zelfs even Edward's hoop op de Olympische spelen in CHina

Oooh, ik ben dus een beetje spuit 11 :')
Helemaal nooit geweten... Nouja, weer wat geleerd... :P

BigOne

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:18

Next one is van de fam. Nekeman dus die zal tzt wel voor de oudste dochter zijn, die heeft al vier paarden te rijden waarvan Ridderkerk de laatste aankoop is dus zal ze Next One nog niet nodig hebben.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 00:01

Hij heeft net wel gewonnen met Next One, 71.6%

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 07:15

PattyOosten schreef:
Hij heeft net wel gewonnen met Next One, 71.6%

Tja 71% is niet genoeg om Adelinde uit the picture te halen, but hope on gold@OS2012 remains.

humanoidR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 07:38

misschien was dit wel het bekende druppeltje......

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 07:41

Ach, natuurlijk weten wij niet wat er al tussen de dames speelde....maar om nou zo'n reactie te geven op facebook en twitter is wel een beetje ( understatement) overtrokken....Er zullen tig mensen zijn geweest die getwitterd hebben dat Totilas is verkocht, en Anky doet het gewoon nà een officieel persbericht dat ze zelf heeft ontvangen. Als ze nou getwitterd had: "jeeeeeeuj Totilas is sold, hihaa"....

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 10:57

TessaVB schreef:
Op de facebookpagina van Nicole:

Anky:
Dear Nicole,

This morning an official press release from Moorland Investments has been published.
Also the ANP and other big Dutch websites owned by the biggest Dutch newspapers published the news about the fact that Totilas was sold.
We had also received this press release and waited for other official announcements in order to publish it.
We put it on my website and I put it on Twitter later on. I was totally surprised to read your message about me on Facebook,
in which you say I am a bad colleague. I want to dissociate myself from your opinion. Maybe something bothers you, of which I don't know what it is.
When that is the case, I would have preferred if you would have told me that personally, instead of putting your opinion on Facebook.

I really regret your misunderstanding.

Best regards, Anky

Nicole:
We would prefer a message from you to us. Just like the other Dutch riders did. You know exact what we are talking about.

Anky:
Dit lijkt me niet de plek om te discussieeren. Ik vind het erg , heb geprobeerd te bellen, Voicemail.
Ik heb ook geen telefoontje gehad toen Painted verkocht is en ook niet toen Salli geblesseerd werd. Het spijt me dat Totilas verkocht is.
Sterkte.

Netjes opgelost Anky :j
Maar ik blijf er bij dat zo'n tweet niet handig is, juist omdat ze een collega is. Dan had ik die tweet iets duidelijker gemaakt, met 'wat erg' er achter of zo.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 11:04

Vrouwen :Y)

Vind wel dat anky het gewoon netjes opgelost heeft, maar vrouwen onder elkaar hahahaha.
Al dat gekibbel }>

letsgoko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 11:24

Nadeel van de moderne tijd met internet en sms etc. Je kunt na een onhandige publicatie niet even, als in een gesprek, zeggen: "Sorry, dat bedoel ik niet zo" of "Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig ligt bij je". Het leed is dan meestal al geschied door een te snelle druk op de knop vanwege emotie en is vrijwel onherroepbaar tot er wel face to face een gesprek volgt.

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:08

Hier precies mijn punt, ze heeft geprobeerd te bellen, en toen kreeg ze voicemail. Met andere woorden, Nicole reageert véélste overdreven.

En dan het stukje waarbij ze even over haar eigen paarden begint vind ik ook een mooie.

Ik vind wat nicole gedaan heeft echt not-done. :n Anky heeft het netjes opgelost.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 14:13

Janine1990 schreef:
Thanks TessaVB! Maakt een hoop duidelijk.

En dat laatste bericht van Anky is onwijs lief eigenlijk, op de feiten, maar toch sterkte wensen.
Dat had ik niet meer gedaan :))

En Nicole, het is you know exactLY...

Het is ook Totilas has been sold...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 14:39

Harvest_Moon schreef:
Janine1990 schreef:
Thanks TessaVB! Maakt een hoop duidelijk.

En dat laatste bericht van Anky is onwijs lief eigenlijk, op de feiten, maar toch sterkte wensen.
Dat had ik niet meer gedaan :))

En Nicole, het is you know exactLY...

Het is ook Totilas has been sold...

Nee :P Want has been betekent dat het nog gaande is ;)
En was sold is een dubbele verleden tijd.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 14:57

Janine1990 schreef:
Nee :P Want has been betekent dat het nog gaande is ;)
En was sold is een dubbele verleden tijd.

Natuurlijk is er nu nog steeds een hele hoop comotie over, maar de actie van het verkopen zelf is op een punt gebeurd en gaat niet dagen door. Volgens mij moet wel het has been sold zijn :) Is sold is gewoon vernederlandst Engels. Maar volgens mij gaan we een beetje offtopic, haha.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 15:00

Harvest_Moon schreef:
Natuurlijk is er nu nog steeds een hele hoop comotie over, maar de actie van het verkopen zelf is op een punt gebeurd en gaat niet dagen door. Volgens mij moet wel het has been sold zijn :) Is sold is gewoon vernederlandst Engels. Maar volgens mij gaan we een beetje offtopic, haha.

Sell is een onregelmatig ww, dus: sell sold sold. Niets vernederlandst aan hoor.
Bij has been hoort altijd iets als 'since' om aan te geven dat het vanaf een bepaalde tijd plaats vind.

Totilas is verkocht.
Totilas is sold.

Edit: Zie dat je niet begrijpt wat ik bedoel. Need help, ik kan het niet goed uitleggen.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 15:04

Ik bedoel het gebruik van is sold is wel vernederlandst, vanwege de combinatie van het ww en het znw. Je kan zeggen Totilas has been sold yesterday/last wednesday etc. Misschien moeten we de discussie even via pb voortzetten? :))

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 15:30

Weet je wat ik nog het allermooiste vind. Dat iedereen hier op het forum hun woordje al klaar heeft en had. Mensen beginnen te beschuldigen, die is fout en die is fout. Terwijl ze dat niet eens kunnen weten, wat er is gezecht zijn maar enkele berichten weder naar elkaar. Wie weet wat zich in real live afspeeld? Wie weet of er daar niet iets is gebeurt waar je zo'n uitbarsting van kan krijgen?

Ik ken Edward en Nicole al jaren, en ik weet van vroeger uit al dat nicole een zeer sterke vrouw is, die overal voor staat en die eerlijk haar mening over dingen geeft. Er zou vast wel meer spelen dat enkel alleen dit. Waar wij niet over kunnen oordelen met zijn allen.

En vergeet niet, Totilas is verkocht, of je nu fan van hem bent of niet. Dit is een paard die iedereen wereldwijd kent. Edward heeft hem zover gekregen en er liep een contract tot de OS 2012 dat hij hem kon blijven rijden, waar dus ook naar toe is geleefd door team Gal, waar Werner de leiding over heeft, en alles in het gareel houd in Harskamp, Dit is een hele klap voor deze mensen om te verwerken. Dat Totilas verkocht was is voor iedereen een grote schok geweest, want in Kentucky wist niemand ervan en waren er enkel alleen maar geruchten, die Edward in een interview heeft afgedaan, omdat niemand er toen ook maar iets vanaf wist. En dan kom je thuis, krijg je ineens nieuws dat het paard verkocht is. En tuurlijk snap ik Moorland ook, maar dat het zo moet gaan is in mijn ogen geen omgang met elkaar, dat is gewoon voor iemand een deur in zijn gezicht dichtslaan.

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 15:52

Wat jammer dat dit nu zo op internet moet.
Snap hier helemaal niets van, en idd er zal wel meer spelen.
Maar wat ik niet snap is dat Eduard Gal toch bij van grunsven de fijne kneepjes heeft geleerd.
Ik weet dat ik in Vught jaarlijks naar die clinic van hun samen ging.
Reuze gezellig, maar wat ik me al langer afvraag is wat er is gebeurd tussen die 2.
Een tijd geleden las ik dat Nicole Werner hem traint heb ik iets gemist of heb ik dit verkeerd gelezen.
Lest hij niet meer bij Anky nu???

En wat Totilas betreft dit is erg jammer maar ik kan de eigenaren geen ongelijk geven.
Stel dat hij het afslaat en het dier overkomt iets of hij ligt ineens dood in de stal.
Dan ben je wel ziek dat je zo'n bedrag hebt afgeslagen.
Kl*te voor Gal maarja zo werkt het nu eenmaal.
En als zo'n deal rond is voor zo'n bedrag zie dat maar eens stil te houden.
Persoonlijk vind ik wel dat je dit eerst met de ruiter zou mogen overleggen maarja dat vind ik dan he!

lohengrin39

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:12

ik denk dat dat wereldje, de top, waar HUN inzitten anders in elkaar steekt dan hoe WIJ er met z'n alle tegenaan kijken, natuurlijk zal er ook emotie bij nicole meespelen, maar ben eerlijk, het is niet aan anky om dit rond te vertellen, ze had beter kunnen wachten met het op twitter zetten tot het ook echt bij iedereen bekend is. Ze had misschien beter met edward contact op kunnen nemen en het profesioneel oppakken ipv bij de eerste willen horen om dit te vertellen, wat ik ook wel begrijp omdat anky dacht dat het al bekand was....maar dan nog ga je niet bij je, zogenaamde, vrienden meteen zulk vreselijk nieuws op internet zetten! maar al met al het is gebeurd en nicole wou een steek terug uit halen...nu staan ze quite!

de weg naar de top is lang, maar als je er bent is het ook erg eenzaam!!!!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:07

Anky had ook gewacht hoor, ze heeft namelijk gewacht tot ze officieel het perspericht heeft toegestuurd gekregen!

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:16

Ik weet niet of het waar is, maar in een Duitse krant stond dat ze juist niet had gewacht met het plaatsen van het berichtje op Twitter...

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 21:22

Tsja, ik weet er natuurlijk ook niet alles van, maar dat begreep ik uit de stukjes en hier op bokt...