Paardenhandelaarster eist 450.000 euro van Alberto Stegeman

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:05

00peetje00 schreef:
hanny_jelke schreef:
nou sorry maar hoe onherkenbaar moet ze zijn dan.

ik had haar helemaal niet onherkenbaar gemaakt.
laat de wereld maar zien wie het is.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Waarom onherkenbaar? Zij was degene die dingen deed die niet door de beugel kunnen. Laat haar maar bloeden voor haar daden!

Geloof het of niet, maar ook misdadigers hebben recht op privacy volgens de wet.

ivy_power89

Re: Paardenhandelaarster eist 450.000 euro van Alberto Stegeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:07

ja en dat vind ik erg jammer van ons machtige wetboek

Eefsoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:08

Haha.. die is ook niet wijs!
Dat gaat natuurlijk nooit op.
En in het geval dat ze de zaak wint geloof ik dat ze heel bokt over zich heen krijgt :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:09

ivy_power89 schreef:

Ik niet. Innocent until proven guilty, o.a. :)

In dit geval is het overduidelijk dat ze schuldig is, laat daar geen misverstand over bestaan, maar in deze uitzending heeft Alberto gehoor gegeven aan de uitspraak van de rechtbank, dat is het onherkenbaar maken van handelaarster. En ik vind dat hij daar gehoor aan heeft gegeven, zij vind van niet :P

Voor beide zijn argumenten aan te voeren.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 29-09-10 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:09

Wat mij betreft had ze ook gewoon op tv gemogen hoor, dat zulke mensen nog paarden mogen houden...

@Eefsoll: Hahaha, dat zei ik net tegen mn vriend ook al...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:11

Zijn de oorspronkelijke uitzending + boulevard ook ergens terug te kijken? :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:12

Boulevard kan je sowieso op de site van RTL terugkijken. Voor de oorspronkelijke uitzending ff googlen?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:13

_San87_ schreef:
ivy_power89 schreef:

In dit geval is het overduidelijk dat ze schuldig is, laat daar geen misverstand over bestaan, maar in deze uitzending heeft Alberto gehoor gegeven aan de uitspraak van de rechtbank, dat is het onherkenbaar maken van Marialva. En ik vind dat hij daar gehoor aan heeft gegeven, zij vind van niet :P

Oké, maar hoe had ie haar nog meer onherkenbaar moeten maken?? Helemaal afblokken? Vind dat ze al genoeg tegemoet gekomen is. Mooiste zou zijn als haar slachtoffers zich zouden organiseren en een claim van dezelfde hoogte tegen haar deponeren. Dát zou pas machtig zijn!! :D

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:14

Ik heb het stuk ook net gezien, moet zeggen dat ik het absurt vind dat mensen zo uberhaupt hun brood willen en kunnen verdienen.

ben ook wel erg benieuwd om welke stal het gaat?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:15

Oh, ik dacht dat UinN een rtl programma was, vandaar dat het niet te vinden was.. Thanx!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:16

Breghje schreef:
_San87_ schreef:

In dit geval is het overduidelijk dat ze schuldig is, laat daar geen misverstand over bestaan, maar in deze uitzending heeft Alberto gehoor gegeven aan de uitspraak van de rechtbank, dat is het onherkenbaar maken van Marialva. En ik vind dat hij daar gehoor aan heeft gegeven, zij vind van niet :P

Oké, maar hoe had ie haar nog meer onherkenbaar moeten maken?? Helemaal afblokken? Vind dat ze al genoeg tegemoet gekomen is. Mooiste zou zijn als haar slachtoffers zich zouden organiseren en een claim van dezelfde hoogte tegen haar deponeren. Dát zou pas machtig zijn!! :D

Dát weet ik ook niet :D Ik zei al dat ik vind dat hij aan de eisen gehoor heeft gegeven.

En daarbij, mensen die haar kennen weten toch wel dat zij het is, afgeblokt of niet. De omgeving, de paarden. Kom, zelfs ik herkende de paarden van verschillende topics op Bokt :P

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:17

@San87 :Heb je die groene hulk niet gelezen in dit topic, het bekend maken van de boktnaam is namelijk ook niet toegestaan ;)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:17

Cyntje schreef:
Rhendera schreef:
Jeetje, gek wijf 8)7

als je hoort hoe ze tegen die paarden praat "kamilla flikker op vuil t*vusbeest" Pardon? :oo

Heb je die uitzending destijds niet gezien dan? Daarvan valt je bek helemaal open hoor :oo

Jawel, maar dat was alweer naar de achtergrond gezakt, tleeft weer helemaal op, ben er weer net zo van ondersteboven. 8)7

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:19

Sta er dan eigenlijk van versteld dat bokt nog geen aanklacht tegen zich heeft gehad na aanleiding van de uitzending.
Aangezien ze hier ook veel informatie over haar hebben gegeven/verzameld dat dit ook inkomsten tegen houdt.

Maar ja winnen kan ze toch niet :) Ze wil gewoon maar op tv blijven komen, als ze slim was had ze na de uitzending gewoon der mond gehouden, dan was het ook niet zo uit de hand gelopen.
Dochter die weg gepest werd, man die gezeur heeft op zijn werk, dat er bij die man nooit een knopje om is gegaan hoe ze met de dieren omging. Tuurlijk dat omstanders weten om wie het gaat, al zouden ze haar stem helemaal niet uitzenden en haar hele lichaam shoppen, dan is de omgeving nog herkenbaar. Daar kan je niet tegen op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:20

Cyntje schreef:
@San87 :Heb je die groene hulk niet gelezen in dit topic, het bekend maken van de boktnaam is namelijk ook niet toegestaan ;)

Oh, nee. Die heb ik niet gelezen. Ik zal m'n post ff aanpassen. Dan nog vraag ik me af wat het nut is, iedereen weet ondertussen wie het is, maar goed :+

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:22

Dat ze haar dochter pesten vind ik niet goed te praten, die kan er niets aan doen dat mevrouw de handelaar haar moeder is.

Ik moet boulevard nog ff een keer terug kijken, dat heb ik gemist, maar ik krijg al weer jeuk bij de verhalen.

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:25

Ze zegt dan wel dat zij er fisiek, financieel en geestelijk aan kapot is, maar wat denk je van de mensen die zo'n paard hebben gekocht? :(
Die moeten er veel voor betalen, en dan hebben ze zich misschien net aan het paard gehecht en dan komen ze erachter dat ze ze moeten laten inslapen! ;(
Dus ik vind dat zei niet moet zeuren.

Oke je moet ergens je geld mee verdienen, maar doe het dan eerlijk!
Tenminste, zo denk ik....

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:27

Dit bewijst maar eens hoe geestelijk gestoord ze eigenlijk is. Ze is er heilig van overtuigt dat ze echt he-le-maal niets verkeerd heeft gedaan en zij oneerlijk behandeld is. Zo ken ik ook nog zo'n fijne oplichter... Uhh paarden handelaar. Dat haar dochter eronder te lijden heeft, is echt wel zielig, maar... daar mag ze mama voor bedanken en niemand anders!

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:33

de advocaat (als ik het goedschrijf) van de paardenhandelaar heeft zijn paard naast mijn paard staan (A)xd

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:37

Verdikke ik heb Boulevard gemist ;(

Ik snap dat mens ook niet.. Ben je net een beetje naar de achtergrond gezakt, ga je je eigen slechte naam weer ophalen :?
OF ze wil graag dat mensen haar gaan herkennen OF ze is zichzelf nergens van bewust wat ze fout heeft gedaan OF ze gaat een wanhopige poging doen tot in de slachtofferrol kruipen..

Ben toch wel eens heel benieuwd wat voor een kostenpost ze zou krijgen als alle mensen die een ziek paard bij haar gekocht hebben die VA kosten op haar gaan verhalen... Dan heeft ze een reden om te zeuren dat het allemaal zo duur is.. Mja mevrouwtje.. Dan toch nog steeds je eigen schuld! :Y)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:42

_San87_ schreef:
Breghje schreef:

Dát weet ik ook niet :D Ik zei al dat ik vind dat hij aan de eisen gehoor heeft gegeven.

En daarbij, mensen die haar kennen weten toch wel dat zij het is, afgeblokt of niet. De omgeving, de paarden. Kom, zelfs ik herkende de paarden van verschillende topics op Bokt :P

Pcies, er is een gezegde, iets met verbranden en op blaren zitten enzo, daar zou ze eens over na moeten denken. :D Ik vind ook hoor, dat hij het netjes heeft afgehandeld dus ze moet gewoon niet zeuren.

xxsamm_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 19:43

santie schreef:
Dit bewijst maar eens hoe geestelijk gestoord ze eigenlijk is. Ze is er heilig van overtuigt dat ze echt he-le-maal niets verkeerd heeft gedaan en zij oneerlijk behandeld is. Zo ken ik ook nog zo'n fijne oplichter... Uhh paarden handelaar. Dat haar dochter eronder te lijden heeft, is echt wel zielig, maar... daar mag ze mama voor bedanken en niemand anders!

Vind ik ook. Ondanks dat haar gezin eronder lijdt... Ze heeft het er wel zelf mooi naar gemaakt 8)7

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:00

Wat een prutser is die advocaat in de oorspronkelijke uitzending zeg :=

En wat een verschrikkelijk mens! :(

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:09

Wat een doos is ze ook zeg...
Denkt ze hier nu dr slag mee te slaan..

Ze kan beter een van haar super-paarden verkopen voor 200.000, heeft ze weer genoeg geld..

Prutsers..

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:21

Waves schreef:
Haar beroemde hengst stond niet zo lang geleden te koop. Heeft blijkbaar niet genoeg opgeleverd. :')

heeft vast de longen uit zijn lijf gehoest. Het arme beest heeft bij ons op stal gestaan en niets anders gedaan dan hoesten zodra hij een stukje gelopen had. Lag aan de ventilatie zei ze..... ;) Van mij mag ze zo ondertussen wel eens op dr blaren gaan zitten. Het al die rechtzaken heisa die ze zichzelf aan doet speelt ze zichzelf continu in de kijker....... en dan maar klagen dat haar gezin er onder lijdt!