Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Moniek schreef:we hebben hiet al 100000x gezegd dat hiet niet persoonlijk anky is
Ah joh, zijn die mensen er ook weer eens uitCitaat:we hadden net zo goed thuis kunnen blijven
Cer schreef:Moniek schreef:we hebben hiet al 100000x gezegd dat hiet niet persoonlijk anky is
'We"?? Wat een engig groepsgevoel ineens..
En er zijn er wel degelijk een aantal die het toeschrijven aan Anky's verbeelding.. dus niet zo raar dat daar af en toe op gereageerd wordt.. gaat vanzelf over
Ah joh, zijn die mensen er ook weer eens uitCitaat:we hadden net zo goed thuis kunnen blijven![]()
En dat is het voordeel, Anky is de enige die er ook iets anders te doen heeft![]()
Moniek schreef:Jasmijn76 schreef:
we hebben hiet al 100000x gezegd dat hiet niet persoonlijk anky is!!,,maar daar willen jullie anky fans niet naar luisteren.
het systeem van de coach werkt voor geen meter,,daarom reizen we ook met dit team af,,we zijn alles behalve gevaar voor de rest van de landen ..
we hadden net zo goed thuis kunnen blijven
Jasmijn76 schreef:Mijn eenvoudige vraag : wie hebben zich dan allemaal gekwalificeerd en mogen niet mee. gewoon benieuwd. En waarom mogen ze dan niet mee?
Of waren de kwalificatie eisen vooraf niet duidelijk?
of hadden betreffende ruiters geen zin, tijd, blessure en konden daarom de kwalificaties niet rijden ...
juist!..en daar kan je alleen mee beginnen als er grote namen aan mee doen...echt, jullie doen allemaal wel alsof het zo slecht is....maar als anky meedoet, komt het op tv..op tv betekend meer sponsers!..meer bekendheid betekend meer sponsers.
zie liever sandijk reclame rijden,,die kan het namelijk..
je hebt ook zoiets als negatieve reclame
we hebben hiet al 100000x gezegd dat hiet niet persoonlijk anky is!!,,maar daar willen jullie anky fans niet naar luisteren.
het systeem van de coach werkt voor geen meter,,daarom reizen we ook met dit team af,,we zijn alles behalve gevaar voor de rest van de landen ..
we hadden net zo goed thuis kunnen blijven
Jasmijn76 schreef:Ja, dat is dus ook wat ik steeds al post hier! Dat ik me dus afvraag op basis van wat de coach het team heeft samengesteld uit de ruiters die aan de selectieprocedure voldeden. Lees mijn posten maar eens goed.waar zijn die andere ruiters dan die aan de selectieprodudure hebben voldaan?
Citaat:en misschien hebben die andere ook voldoende wedstrijd ervaring, natuurlijk!....maar kom op zeg...als je 3x goud wint op de OS, ze is geloof ik 5 keer meegegaan op de OS...dus waarschlijk net zoveel WEG... dan moet je toegeven dat ze heel wat ervaring heeft in de wedstrijdverhaal..buiten het feit of het dressuur is of reining!...
Lees ik het verkeerd, of is dit werkelijk een flauwe sneer?Citaat:ik snap dat het moeilijk is voor jullie 'reinigers'
Citaat:..om te zien dat iemand met idd het geld om te lessen bij Rieki..om een goed paard onder haar kont te hebben..die ze waarschijnlijk ook gewoon zo contant kan kopen maar ach, ze least waarschijnlijk liever!..ik snap het wel....maar als zij kan geselecteerd kan worden....ligt het niet aan haar!....maar aan aan jullie systeem....Anky doet wat ze moet doen en dat is netjes de kwalificaties rijden, paardje fit houden, zorgen dat alles in orde is....en dat hoort nou eenmaal ook bij topsport!..en als andere dat niet voor elkaar hebben..tja...zegt dat dan iets over Anky?..nee over de rest
YouthReiner schreef:Anky is bij lange na niet de beste en zelfs niet 1 van de beteren in de Nederlandse reining sport.
Maar niet iedereen heeft de middelen om naar Kentucky te gaan, dan blijven er maar een paar over..
Heel jammer voor de rest van het team en natuurlijk helemaal voor Jurgen!
Jasmijn76 schreef:Jasmijn76 schreef:
juist!..en daar kan je alleen mee beginnen als er grote namen aan mee doen...echt, jullie doen allemaal wel alsof het zo slecht is....maar als anky meedoet, komt het op tv..op tv betekend meer sponsers!..meer bekendheid betekend meer sponsers.
zie liever sandijk reclame rijden,,die kan het namelijk..
je hebt ook zoiets als negatieve reclame
Jasmijn76 schreef:@skippie: die fout werd al op de eerste pagina gemaakt door iemand..zodoende het was met een knipoog
en ik heb al gezegd dat ik het ook doodzonde vind van 'jullie'sport als daar slecht management is...dat breek of maakt de sport