Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beantsje schreef:Ooo ik keek even in haar profiel, zag haar naam en realiseer me ineens dat het een collega van mij is...Heb er echt kippenvel van...
Wat komt het zo dichtbij!
ik wens haar en haar familie heel veel sterkte!
KiMmK schreef:Ik ken het slachtoffer en familie heel persoonlijk en wat er allemaal is gebeurt is niet niks. Een paar dagen geleden reed ik nog samen met haar paard en plots door een ongeluk is de kans er dat ze het niet red. Ik heb dan ook enkele tranen gelaten. Ik wil jullie allemaal aanraden nooit zonder cap te rijden, zo zie je maar weer het was een WONDER middel!
annastasia schreef:Wie zegt dat het landbouwvoertuig of in dit geval de bestuurder hier alle schuld heeft.... Dit wordt hier namelijk wel gesuggereerd.
Heel veel sterkte voor het meisje en haar familie/vrienden/bekenden.
Hopelijk komt ze de eerste kritische dagen goed door.
nikitabanana schreef:KiMmK schreef:Ik ken het slachtoffer en familie heel persoonlijk en wat er allemaal is gebeurt is niet niks. Een paar dagen geleden reed ik nog samen met haar paard en plots door een ongeluk is de kans er dat ze het niet red. Ik heb dan ook enkele tranen gelaten. Ik wil jullie allemaal aanraden nooit zonder cap te rijden, zo zie je maar weer het was een WONDER middel!
nou "wonder" middel vind ik niet het juiste woord, heeft haar iets geholpen, maar ze heeft wel veel letsel ondanks een cap helaas!
overigens kan ik de blogs wel lezen!