Vrouw overleden na val van paard in Kropswolde *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annastasia

Re: Vrouw ernstig gewond na val van paard in Kropswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:22

Had je er nog niets van meegekregen?
Dan komt het even extra hard aan.
Jij ook veel sterkte gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:28

Jeetje ja.. dat is inderdaad heftig om te ontdekken. :(:)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:30

Jeetje! Ik schrik hier ook wel van ...
Denk je even een buitenritje te gaan maken .. bah.

Heel veel sterkte gewenst voor haar en en haar familie! :(:)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:39

beantsje schreef:
Ooo ik keek even in haar profiel, zag haar naam en realiseer me ineens dat het een collega van mij is...Heb er echt kippenvel van...
Wat komt het zo dichtbij!
ik wens haar en haar familie heel veel sterkte!

Nee, toch niet, ik had niet goed gekeken. Ik zag de blog en de naam van mijn collega bovenaan. De hyvespagina is echter niet van het slachtoffer. Het blog van de familie staat op de Hyvespagina van mijn collegaatje en zij is ook bij het ongeluk geweest.
Maar het is dus haar familielid (weet niet precies wat, maar volgens mij is het haar dochter).
Desalniettemin hoop ik echt dat het goed komt natuurlijk!

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:45

Een verschrikkelijk ongeluk! Toevallig hoorde ik dat er gisteren een vrouw van haar fiets gevallen is, ook met haar hoofd op het wegdek en is overleden. Misschien als deze vrouw een helm op had gehad, dat ze nog geleefd had.... Of het nu op te paard, op de fiets, te voet of met de auto is, het is gewoon ongelofelijk veel pech hebben als zoiets je overkomt!

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:11

Jeetje, ik zit dit te lezen en hoe meer pagina`s ik lees en haar naam zie, gaat er een belletje rinkelen, ik heb met haar in de klas gezeten op mn opleiding, en ben haar later nog wel op wedstrijden tegen gekomen.
Heel veel sterkte voor de familie en ik hoop dat ze nog een mens waardig bestaan tegemoed komt..

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:00

Zo ontzettend heftig. Heel veel sterkte voor het meisje en haar familie.

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:31

Erg ......

Het is te hopen dat ze redelijk hieruit komt.

Ik heb zoiets 2½ jaar geleden meegemaakt , me paard op hol geslagen.
Er afgevallen voor een auto , me pezen van me rechterschouder waren grotendeels af.
Ben er ruim een jaar zoet mee geweest.
En heb nooit meer ontspannen kunnen rijden.....die 4 x dat ik na het ongeluk erop ben geweest.
Als ik dit zo lees denk ik wat ben ik er goed van af gekomen.
Me paard zou ik niet weg doen, hij is geschrokken waar hij niks aan kon doen.
Het blijven vluchtdieren , op het moment dat hij op hol sloeg kon ik hem totaal niet bereiken was totaal niet het paard zoals ik hem ken.
En de tips van aan 1 kant aan de teugels trekken werkte ook niet.

Ik hoop zo dat het goed met haar afloop.....al lees ik wel blind aan 1 oog enz.

betty_cham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:55

Ik wens haar veel moed en kracht toe.

Ik heb in coma gelegen en op sterve...

Weet er een hoop van. |(

Hoop gaat ten onder als je leeft zonder het wonder om je heen.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:40

Zelfs ik uit Belgie kan de hyves lezen, snap alleen niet hoe ik moet reageren, maar dat maakt niet uit.
Ik wens de familie heel erg veel sterkte bij dit tragische ongeval, en hoop dat het leven voor Miriam straks nog aangenaam is. Ik bedoel dit niet grof, maar kan de juiste woorden niet vinden.

Sterkte miriam , blijf vechten!

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 07:48

Nu kan ik ook de blog lezen, gister kon ik het niet toen kwam er te staat dat het profiel prive was.
Nu ik het heb kunnen lezen heb ik gelijk een berichtje achter gelaten..

Potverdikkie : Je kunt in deze situatie haast geen juiste woorden vinden denk ik, maar ik begrijp wel hoe je het bedoeld :(:)

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:08

Ik ken het slachtoffer en familie heel persoonlijk en wat er allemaal is gebeurt is niet niks. Een paar dagen geleden reed ik nog samen met haar paard en plots door een ongeluk is de kans er dat ze het niet red. Ik heb dan ook enkele tranen gelaten. Ik wil jullie allemaal aanraden nooit zonder cap te rijden, zo zie je maar weer het was een WONDER middel!

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:12

KiMmK schreef:
Ik ken het slachtoffer en familie heel persoonlijk en wat er allemaal is gebeurt is niet niks. Een paar dagen geleden reed ik nog samen met haar paard en plots door een ongeluk is de kans er dat ze het niet red. Ik heb dan ook enkele tranen gelaten. Ik wil jullie allemaal aanraden nooit zonder cap te rijden, zo zie je maar weer het was een WONDER middel!

nou "wonder" middel vind ik niet het juiste woord, heeft haar iets geholpen, maar ze heeft wel veel letsel ondanks een cap helaas!

overigens kan ik de blogs wel lezen!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:12

annastasia schreef:
Wie zegt dat het landbouwvoertuig of in dit geval de bestuurder hier alle schuld heeft.... Dit wordt hier namelijk wel gesuggereerd.

Heel veel sterkte voor het meisje en haar familie/vrienden/bekenden.
Hopelijk komt ze de eerste kritische dagen goed door.

Inderdaad, bestuurder heeft geen schuld. Vrienden van mij (inclusief de amazone haar moeder) reden met haar op buitenrit en hebben alles zien gebeuren. Je rijdt daar met een groot voertuig wat nou eenmaal geluid produceert! Jammer dat het net op dat punt is gebeurt, ietsjes verder of ze waren al op het erf. Ik vind dat in deze situatie geen enkel persoon de schuld mag en kan krijgen.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:13

nikitabanana schreef:
KiMmK schreef:

nou "wonder" middel vind ik niet het juiste woord, heeft haar iets geholpen, maar ze heeft wel veel letsel ondanks een cap helaas!

overigens kan ik de blogs wel lezen!

Als ze haar cap niet op had gehad, was ze er niet meer geweest. Dus ja ik ben blij dat ze er nog is en ja ik vind het persoonlijk een wondermiddel! Ze is er nog en het gaat steeds beter met haar.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:14

Fijn om te horen dat het steeds wat beter gaat!!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:28

Overigens is ze niet per definitie al zwaargehandicapt. Ik lees dat het gesuggereerd wordt in dit topic, wat vrij logisch is. Ze ligt nu nog steeds in coma en natuurlijk kun je pas oordelen als ze daadwerkelijk uit haar coma is ontwaakt. Wat wel zeker is, is dat 1 oog vrijwel slechtziend of blind is, 6 gebroken ribben en druk op haar hersenen. Maar ik heb er goeie hoop in en het gaat beter met haar dan voorheen! Dus we zien zeker hoop.

Christeltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:20

KiMmK fijn dat je ons zo op de hoogte kunt houden. Aangezien jij waarschijnlijk eerder en via een betrouwbare bron (i.p.v viavia) te horen krijgt hoe het met haar is.
Ik hoop nog steeds dat het allemaal mee valt

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:49

Bedankt voor de update in de Blog. Het is prettig om op de hoogte te zijn van hoe het gaat. Hopelijk gaat ze snel vooruit. :(:) Blijf vechten Miriam!

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 14:27

bedankt voor info , ook al ken ik haar niet .
je leef mee.

Nirvana_29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:10

He bah :( wat zul je je ook machteloos voelen als je er bij bent..

Ik blijf nog steeds duimen!

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:29

Echt een vreselijk ongeluk :(:)
Ik blijf duimen voor d'r! bedankt voor de updates Kim, hoop dat ze er bovenop komt.

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 23:26

Het genezend vermogen van hersenen is nooit te voorspellen, en kan je nog verbazen hoor. Het kan echt nog alle kanten uit gaan. Een klasgenoot heeft jaren geleden 2 maanden in coma geleden met hersenletsel, aangereden door een bus. In het ziekenhuis hebben ze toen ook gezegd, we weten het niet. Het verloop en herstel van coma en hersenletsel is zeer moeilijk te voorspellen. Hij is er met veel revalidatie goed bovenop gekomen. Ik hoop dat dit ook voor Miriam geldt.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 15:57

Ik ken dit meisje ook persoonlijk, ze is laatst m'n nieuwe paardje nog komen bekijken en heb ook wel met haar gereden. Ik ben net terug van vakantie en heb pas zondag gehoord wat er met haar gebeurt is, vanaf toen zijn m'n gedachten steeds bij haar en haar familie geweest. Ze is echt een ontzettend lieve meid.. Ik hoop op een wonder..

nonatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 15:58

ocharme dat meisje