Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 18:04

Lante schreef:
Dat is wel een heel gedoe hoor op het secretariaat, reken maar dat je dan lange rijen krijgt, omdat ze alle coupons nog op volgorde moeten leggen voor ze met de wedstrijden kunnen beginnen. Daar heeft dan iedereen ook weer last van. Ik denk ook niet dat dat de ideale manier is...

Ik neem aan dat bedoelt wordt dat je de coupons voor de selectiewedstrijd gewoon op stuurt en de coupons voor het FK inleverd op de selectiewedstrijd.

Lante

Re: Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:48

O, op die manier, nee ik bedoelde op de wedstrijd zelf (regiokampioenschap).

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 07:04

kaatjemuts schreef:
zo zou ik t idd voorstellen, coupons inleveren op de selectiedag en geen coupon = niet starten...
Alleen dan wel graag alle coupons die niet gebruikt worden, direkt na de kampioenschappen terugsturen naar de secretariaten.
Daar kunnen we nu bijna een half jaar op wachten...

Zo werkt idd onze kring, en dat werkt volgens mij goed.
Het laatste is mss nog ff een puntje om naar te kijken... ;)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 07:09

het meisje is pas 9 jaar, aan de ene kant is het wel een beetje sneu! maar als je zeker wilt weten dat je coupons aan zijn gekomen, dan bel je of mail je daarna voor een ontvangstbevestiging!
verder gooien de ouders wel veel olie op het voor voor het kind!
die fout maken ze een keer maar nooit weer!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 08:33

reeskees schreef:
kaatjemuts schreef:
zo zou ik t idd voorstellen, coupons inleveren op de selectiedag en geen coupon = niet starten...
Alleen dan wel graag alle coupons die niet gebruikt worden, direkt na de kampioenschappen terugsturen naar de secretariaten.
Daar kunnen we nu bijna een half jaar op wachten...

Zo werkt idd onze kring, en dat werkt volgens mij goed.
Het laatste is mss nog ff een puntje om naar te kijken... ;)

Bij ons was het dit jaar trouwens ook mogelijk om op de eerste selectiedag de coupons in te leveren op het secretariaat. :)
De coupons worden altijd op de najaarsvergadering aan de verenigingen terug gegeven (Oktober), dus dat duurt geen half jaar.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 06:13

Lante schreef:
Dat is wel een heel gedoe hoor op het secretariaat, reken maar dat je dan lange rijen krijgt, omdat ze alle coupons nog op volgorde moeten leggen voor ze met de wedstrijden kunnen beginnen. Daar heeft dan iedereen ook weer last van. Ik denk ook niet dat dat de ideale manier is...

zo gaat het in onze kring al ;) geen wachtrijen hoor, gewoon een aparte bak waarin je je coupons moet leggen. En op volgorde leggen moet zo wie zo.
Het enigste nadeel is dat iedereen vier coupons (dr + evt 1 spr) in moet leveren en, als je niet geselecteerd bent, duurt het een eeuwigheid voordat je ze terugkrijgt....

kaatjemuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 06:15

Lante schreef:
reeskees schreef:
[Bij ons was het dit jaar trouwens ook mogelijk om op de eerste selectiedag de coupons in te leveren op het secretariaat. :)
De coupons worden altijd op de najaarsvergadering aan de verenigingen terug gegeven (Oktober), dus dat duurt geen half jaar.

Tja, daar ben ik niet geweest ;) , ik kreeg ze maanden later op een wedstrijd en dat was volgens mij een kringwedstrijd, dus pas in het zomerseizoen....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 06:44

Misschien een idee voor het secretariaat om de overgebleven couponnen per vereniging te sorteren, en dan het hele stapeltje van 1 vereniging mee te geven aan iemand van die vereniging? dan zijn ze in ieder geval al een hele stap dichterbij "huis".

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:45

kaatjemuts schreef:
Lante schreef:

[Bij ons was het dit jaar trouwens ook mogelijk om op de eerste selectiedag de coupons in te leveren op het secretariaat. :)

Tja, daar ben ik niet geweest ;) , ik kreeg ze maanden later op een wedstrijd en dat was volgens mij een kringwedstrijd, dus pas in het zomerseizoen....

Er hoort gewoon altijd een afvaardiging van het verenigingsbestuur op de najaarsvergadering van de kring te komen, als ze dat niet doen, tsjah, dan houdt alles op. Is dan niet de schuld van de kring dat de coupons laat terug zijn dus, maar van de rijvereniging. Ik weet trouwens niet hoe andere kringen dat doen, dit geldt alleen voor NOF.

kaatjemuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 07:47

onze voorzitter is daar geweest en kwam met lege handen terug, dus ik neem aan dat ze t niet uitgedeeld hebben, of ze heeft t gemist....

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 11:57

Van onze kring, kring NOF?? Dan heeft ze of zitten slapen of ze hebben niet aan de financiële verplichtingen voldaan, want er is duidelijk gezegd dat de coupons in de pauze uit de bak konden worden gehaald en dat is deze najaarsvergadering weer zo. Bij welke club zit je? Mag ook in PB.

kaatjemuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:31

Lante schreef:
Van onze kring, kring NOF?? Dan heeft ze of zitten slapen of ze hebben niet aan de financiële verplichtingen voldaan, want er is duidelijk gezegd dat de coupons in de pauze uit de bak konden worden gehaald en dat is deze najaarsvergadering weer zo. Bij welke club zit je? Mag ook in PB.

nee hoor, kring TWK.
Ik zal onze voorzitter er nog ff aan herinneren, maar de vorige keer heb ik niets van haar gekregen...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:47

O, maar daar doen ze het waarschijnlijk weer anders. De kringen zijn allemaal autonoom, dus iedereen kan dat soort dingen op zijn eigen manier regelen. Misschien even een mail naar het kringbestuur sturen met het vriendelijke verzoek of ze de overgebleven coupons op de najaarsvergadering weer aan de bestuurders van de verenigingen mee willen geven. Dat vinden ze vast een prima idee (zijn ze ze maar weer kwijt en het kost geen postzegels) :)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:52

Zo! Da's een slechte postbode geweest! Brrr.. Wat zuur zeg. Sneu!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:34

kaatjemuts schreef:
onze voorzitter is daar geweest en kwam met lege handen terug, dus ik neem aan dat ze t niet uitgedeeld hebben, of ze heeft t gemist....

Ze heeft het waarschijnlijk gemist... want we hebben ze wel uitgedeeld op de najaarsvergadering ;)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:56

Ik heb ze vanavond van onze penningmeester terug gekregen. Haar dochters stonden op de reservelijst en toen vroeg ze haar coupons terug. Die van haar dochters lagen nog elders maar die van onze dochter lagen er wel dus heeft ze die gelijk mee genomen. :D

kaatjemuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 05:59

reeskees schreef:
kaatjemuts schreef:

Ze heeft het waarschijnlijk gemist... want we hebben ze wel uitgedeeld op de najaarsvergadering ;)

oeehh, voorzitter krijgt klapjes!! ;) :D
Zal haar er ff extra op wijzen dit jaar (had ik volgens mij vorig jaar ook al gedaan..)