Het eerste is Heuschman, het tweede is iemand die afgestudeerd is in de biomechanica

Vreemd dat je zegt dat je helemaal niemand gelooft, dat meen je toch hopelijk niet? Zou maar erg zijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horseyfries schreef:Een goeroe is iemand die sprookjes vertelt, een wetenschapper is iets anders....
Het eerste is Heuschman, het tweede is iemand die afgestudeerd is in de biomechanica
Vreemd dat je zegt dat je helemaal niemand gelooft, dat meen je toch hopelijk niet? Zou maar erg zijn!
Moeni11 schreef:marlinH schreef:[
Wat heeft dat met luiheid te maken?
Elk paard corrigeer je toch? Dat betekend geen straffen maar elke keer de hulpen aanpassen op hoe je paard op dat moment loopt. Dat bedoelt Annemeik met puzzelen en corrigeren.. Lijkt mij dat dat met elk paard zo is? Er zijn altijd puntjes waar je aan moet werken. Bepaalde dingen die niet goed gaan corrigeer je.. lijkt mij erg logisch
Ze heeft het ook over motiveren. En er zijn zat paarden die je niet moet motiveren maar juist afremmen. En daar doel ik op. En van luie dieren die je iedere pas moet motiveren ga je zeker niet beter rijden en leer je juist de verkeerde dingen.
horseyfries schreef:Ik heb wel argumenten van haar gekregen, dat wil niet zeggen dat ik die even hier kan herhalen.
Is het nu zo moeilijk voor jou om te accepteren dat ik een wetenschapper in de biomechanica geloof boven Gerd Heuschman? Moeten we hier echt nog pagina's over doorgaan?
Of moet ik zelf eerst even tien jaar studeren voor ik haar mag geloven, alhoewel zij les geeft aan de afgestudeerde mensen hierin?
Citaat:@Horseyfries: Ben wel erg benieuwd wie die wetenschapper is, puur uit nieuwsgierigheid en leergierigheid (mag ook via PB)
Suzy schreef:Voor de liefhebbers, vond net een filmpje van een rijdende Gerd Heuschmann..
http://www.youtube.com/watch?v=mQgAtjIuRrU
Vind dit overigens totaal niet ogen zoals de foto's van de fries doen vermoeden. Al vraag ik me wel serieus af of hij geen last van zijn rug na zijn rijden ..
horseyfries schreef:Suzy schreef:Voor de liefhebbers, vond net een filmpje van een rijdende Gerd Heuschmann..
http://www.youtube.com/watch?v=mQgAtjIuRrU
Vind dit overigens totaal niet ogen zoals de foto's van de fries doen vermoeden. Al vraag ik me wel serieus af of hij geen last van zijn rug na zijn rijden ..
Dit filmpje oogt wat mij betreft niet zoveel anders, hij kan nog altijd niet rijden als je dit ziet :P
Wat betreft die wetenschapper, ik ga niet zomaar namen van mensen noemen die daar misschien helemaal niet op zitten te wachten. Het is ook niet iemand uit de dressuurwereld dus al noem ik haar naam, dan zegt jullie dat toch niets.
Dus neem het aan of niet, het is me om het even.
Michael1104 schreef:hoezo moet je zelf goed kunnen rijden om te kunnen zeggen dat iemand niet goed kan rijden? Rare logica op bokt hoor...