Edward: 'Alle wereldrecords in handen, maar het kan beter'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Re: Edward: 'Alle wereldrecords in handen, maar het kan beter'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:06

Oh en weer editten ook :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:07

Probeer nog een keer te lezen, wat staat er boven je "snel antwoorden" vakje als jij de laatste poster bent? :D

Citaat:
Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic.
Wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.

En als jij vind dat ik me laat kennen omdat ik vind dat je moet lezen als het er al duidelijk uitgelegd staat is dat maar zo. :)

Edit; oeh weer een edit, stoute ik. ;)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:11

Nee joh, ga vooral door, ook met editten. Ik vind het alleen maar grappiger worden!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:12

gewoon uit interesse, wat heb je tegen editten? :)
Dat knopje staat er toch niet om vooral af te blijven? Want ik zie je der wel vaker over vallen. :)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:18

Nou, ik zie je zo voor me, voor je pctje met een verbeten trek om je mond, zo van hoe durft den Hollander mij tegen te spreken, en dan vertel je even waar het op staat want dat zal ze leren je tegen te spreken en druk je op versturen en dan denk je, oh dat kan grager en dan wil je het toch iets minder onaardiger/aardiger brengen om toch nog dat kleine beetje meer volwassen over te komen. Einde.

Maar dat denk ik he, ik presenteer dat niet als een feit :D :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:20

:D Ik denk dat je voorstelling een beetje mis is. :)) Zit rustig Big bang theorie te kijken met een glasje grenadinewater. Want dit is geen weer om wat uit te voeren voor 5 uur. :)) Dus ik ben heerlijk lui op onze Belgische nationale feestdag tot ik dadelijk me ga klaar maken voor mijn les. En ik zit met een hele grote smile. Echt, je moet het zo serieus niet nemen. :D

edit; typfout.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 21-07-10 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:20

Gulpje schreef:
Nou, ik zie je zo voor me, voor je pctje met een verbeten trek om je mond, zo van hoe durft den Hollander mij tegen te spreken, en dan vertel je even waar het op staat want dat zal ze leren je tegen te spreken en druk je op versturen en dan denk je, oh dat kan grager en dan wil je het toch iets minder onaardiger/aardiger brengen om toch nog dat kleine beetje meer volwassen over te komen. Einde.

Maar dat denk ik he, ik presenteer dat niet als een feit :D :D

_O- wel jou mening he!

kunnen we het misschien nu weer ontopic houden?
ik heb nl nooit gezegd dat iedereen toot helemaal geweldig moet vinden, ik vind parzival ook niks ondanks dat hij het super doet! respect hoor! maar ja dat is mijn mening, zie je mij daar overal een hele heisa over maken?? ik vind dat je nu maar eens op kan houden dit gaat nl nergens over ayasha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:21

Spreek je Gulpje ook meteen aan? Kwestie van het eerlijk te houden? :D Ken je hem, twee kijven, twee schuld?

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:23

dat zal de mod wel doen ik ben hier geen politie agent maar vind jou opvallend irritant.. sorry

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:23

Dat is je goed recht, hoef je je excuses niet voor aan te bieden. Als je geen mod bent stel ik voor dat je je zo ook niet gedraagt of dat je het meteen goed doet. Want dat vind ik dan weer opvallend irritant. :)

Edit: foei, ga ik weer, maar goed. Ik houd er mee op. Deze reacties onderbouwen mijn statement enkel. ;) No need for words.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:15

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:49

Oef! wat een irritante discussie.
Wat ik een bladzijde (heb je die online?) eerder al zei, ik ben geen hysterische fan, heb geen Edward posters boven mijn bed en geen Totilas standbeeld in de tuin en de combinatie hoeft van mij geen couplet in ons volkslied. Ik ga het niet altijd en overal voor hem opnemen maar toevallig reageer ik nu in de twee lopende topics omdat deze met elkaar verweven zijn.
Maar goed, ik vind het een hele sympathieke, vriendelijke, handige ruiter die zeer goed met kritiek omgaat en erg professioneel en eerlijk met zijn dieren omgaat en zich inzet voor de sport, hij heeft een fijn paard onder zijn kont met een enorme uitstraling (wie dat gaat ontkennen... daar kan ik niet mee discusieren vrees ik, negatief is ook een uitstraling wat je wilt, maar het is zeker geen 13 in een dozijn!) en ruime bewegingen en gigantische potentie. Waaaaarom en echt waaaaarom is het dan nog niet goed? Hij zegt zelf dat het beter kan, dat ze samen aan het leren zijn, dat Toot nog lang niet aan zijn max zit, onderkent zijn fouten en tekortkomingen, geeft het paard vrij en NOG is het niet goed. Ongelovelijk. Ik heb ook wel eens mooiere paarden gezien (in bouw en zelfs wel eens in uitstraling, hoewel die zeldzaam zijn) en ook wel eens een betere ruiter, denk ik. De combinatie presteerd samen gewoon erg goed en het oogt ook nog prettig (dat zijn de jury's wel met me eens I believe).

Ik heb ook wel eens een grove fout gemaakt tijdens mijn Z2 proef een tijd terug, maar ik was alsnog 1ste geworden omdat mijn paard de sterren van de hemel liep op die grote (en paar kleine) fout na. Ik was dan ook enorm tevreden na afloop, mocht die dag met de dagwinst naar huis. Ondanks dat ze dus aangaloppeerde in een drafappuyement (zeeeeer slecht I know), daar kelderde mijn procenten ook een stuk. Zonde, maar nog steeds de beste proef die dag en ook mijn beste Z2 proef.

overigens kom ik inderdaad ook Ayasha weer tegen die tegen schenen aan aan het trappen is, gewoon om te kijken wie het zeer doet en of er iemand terug wil trappen. De reacties onderbouwen je statement niet, je haalt je eigen statement ermee onderuit. Je hebt een erg nare manier van discusieren, onbeschoft komt het meeste in de buurt.