Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

easygoing schreef:Ik lees net dat de paarden weg zijn gehaald door de gemeente (http://www.westonline.nl/nieuwsitem/42811) en elders geplaatst zijn. Is toch wel serieus lijkt me, ze zullen dat niet voor niets doen.

sybje schreef:easygoing schreef:Ik lees net dat de paarden weg zijn gehaald door de gemeente (http://www.westonline.nl/nieuwsitem/42811) en elders geplaatst zijn. Is toch wel serieus lijkt me, ze zullen dat niet voor niets doen.
Dus worden ze niet persé weggehaald.

easygoing schreef:sybje schreef:
Dus worden ze niet persé weggehaald.
Nou ja zover ik uit het bericht op tvwest.nl kan halen is het niet de bedoeling dat de paarden lang op het nieuwe weiland zullen blijven.
Ach et is ieder voorzich en sommige paarden trekken het beter dan anderen en ik den kdat de paardeneigenaren zelf wel weten wat kan en niet 
sybje schreef:easygoing schreef:
Nou ja zover ik uit het bericht op tvwest.nl kan halen is het niet de bedoeling dat de paarden lang op het nieuwe weiland zullen blijven.
Dan speculeerd TV west nu hahaAch et is ieder voorzich en sommige paarden trekken het beter dan anderen en ik den kdat de paardeneigenaren zelf wel weten wat kan en niet
wat een soap dit!!

easygoing schreef:sybje schreef:Dan speculeerd TV west nu hahaAch et is ieder voorzich en sommige paarden trekken het beter dan anderen en ik den kdat de paardeneigenaren zelf wel weten wat kan en niet
Ehmm nu snap ik je even niet over welke het beter trekken en zelf weten wat kan en niet.

Frasier schreef:![]()
wat een soap dit!!
Nu komen er zelfs aannnemers op dit forum een beetje slachtofferrol spelen! Eerst krijgt de TS een bak stront over zich heen ( klantjes daar staan ws prima, wil niet dat er gemeen over de boer gesproken wordt) boer meldt zich vervolgens,sielug,sielug, en nu de aannemer!![]()
Kijk, dat hele asbestgelul is gewoon een melkkoe van de regering, en dat snapt elke boer, en elke aannemer, maar je verrader slaapt niet, en ja, zeker in de paardenwereld, waar ze het licht in elkaars ogen niet gunnen, kom je een keer aan de beurt!
Nou, heb er nu een mooi stipje bij,dus ik lees deze soap wel bij!
breezy302 schreef:Snap niet waarom hier een slotje op zou moeten gaan. het verhaal is heel simpel. Vind het trouwens erg vreemd dat hier eerder in het topic werd vemeld dat de stal gewoon geopend is en dat een vriendin van mij er vandaag langs is gereden en dat de stal niet open is... Zeker in combinatie met de nieuwe nieuwsberichten..

Marjo_Wystan schreef:breezy302 schreef:Snap niet waarom hier een slotje op zou moeten gaan. het verhaal is heel simpel. Vind het trouwens erg vreemd dat hier eerder in het topic werd vemeld dat de stal gewoon geopend is en dat een vriendin van mij er vandaag langs is gereden en dat de stal niet open is... Zeker in combinatie met de nieuwe nieuwsberichten..
voor onbevoegden is het niet open nee
easygoing schreef:Ja dat lijkt mij ook maar volgens mij zijn de paarden door de gemeente verplaatst naar een tijdelijke wei van waaruit de paarden door de eigenaren verplaatst zullen gaan moeten worden naar een vaste stek. Het lijkt mij niet dat de gemeente de zorg over de huisvesting een lange tijd op zich wil en zal gaan nemen.