Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar er is al andere hulp ingeschakeld.
ben er heel blij mee want voor mij zou t echt een wonder zijn als er iemand op aarde is die mijn paard zover krijgt om zo de trailer op te lopen. bosefoso schreef:Is bokt gefocusd op trailerproblemen ofzo?
Zware tegenvaller, zoals te lezen in mijn eerdere reactie op dit topic.
Mijn paard is gespannen in onbekende, spannende situaties. Dit uit zich in het niet stil kunnen staan op het terrein, druk maken en het uit zich voornamelijk in het opstappen. Dat kan ik nu gelukkig wel thuis op stal (zonder vast houden, ik denk omdat hij tegenwoordig gehele dagen op de wei kan en zo zijn spanning kwijt kan), maar onbekende situaties zijn altijd erg lastig. Hij moet dan altijd vastgehouden worden en kan soms echt gaan stuiteren. Mijn paard is erg onzeker, ik denk zelf dat het daar mee te maken heeft, dat hij daarom gespannen kan worden. Ik twijfel ook nog, ga vanavond beslissen. Ben namelijk een paar keer gevallen met opstappen (gecompliceerde polsbreuk en hersenkneuzing aan over gehouden) en ik weet niet of ik het risico wil/durf te nemen om nog een keer zo te belanden. Al zou het natuurlijk wel geweldig zijn om helemaal van het probleem af te komen.