Vrouw sleept paard drie kilometer mee achter trailer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:33

brr, wat een verhaal! te vreselijk voor woorden

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:33

smeetjoew schreef:
Maar het is niet een béétje herrie... Hoeven kletteren over de straat, zijn ribbenkast klettert op en neer, lichaamsdelen scheuren zelfs van z'n romp af.... Het paard ernaast moet vast ook zenuwachtig zijn geworden en hebben lopen draaien.
Nee, dat móet gemerkt zijn. Anders ben je toch zo'n ongelooflijke blinde doos.... Dat kan bijna niet.

Pffff.. nee inderdaad, denk dat je gelijk hebt, ze heeft het gehoord en gemerkt, maar dacht het leed is nu toch al geschied, kan nu net zo goed doorrijden... weet ik zeker dat hij dood is... :O

paardenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:34

Echt ongelooflijk!!!!
Verschrikkelijk.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:34

smeetjoew schreef:
Maar het is niet een béétje herrie... Hoeven kletteren over de straat, zijn ribbenkast klettert op en neer, lichaamsdelen scheuren zelfs van z'n romp af.... Het paard ernaast moet vast ook zenuwachtig zijn geworden en hebben lopen draaien.
Nee, dat móet gemerkt zijn. Anders ben je toch zo'n ongelooflijke blinde doos.... Dat kan bijna niet.

Het kan wel.. Truck maakt enorme kabaal, is geisoleerd en ligt als een dijk op de weg.. Het kán..

Mijn schoonzus heeft een truck met een mobile home erachter... ( en dat is dus 2x zo lang als een normale 2 asser caravan in NL ) Als daar een auto aan de achterkant tegenaan rijd merken ze het ook niet..

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:36

Dat is helemaal gruwelijk........ Nog even een kilometer doorraggen om zeker te zijn dat 'ie dood is..... Dan is het echt een zieke geest. Als je merkt dat er iets aan de hand is achter je, dan stop je voor de zekerheid even?
Dat paard heeft ongeveer de meeste gruwelijke dood gekregen die bestaat. Echt bizar. Heb er geen woorden voor.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:37

maykie schreef:
smeetjoew schreef:

Pffff.. nee inderdaad, denk dat je gelijk hebt, ze heeft het gehoord en gemerkt, maar dacht het leed is nu toch al geschied, kan nu net zo goed doorrijden... weet ik zeker dat hij dood is... :O

pfffff, hou toch eens op met die speculaties... wat is dat toch voor drang van mensen, er MOET een schuldige aangewezen worden, iemand MOET wel een onmens zijn, iemand MOET wel gestoord zijn.

er bestaan wel degelijk nog gewoon ongelukken, hoe ongewoon deze dan ook mag zijn ( gelukkig)
ik hoop voor het paard, dat hij door de val al dood of bewusteloos was, dus geen kilometers lange lijdensweg heeft gehad... ook voor de vrouw vind ik het heel triest..

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:37

Bah je grootste nachtmerrie!!

Gelukkig is het in nederland te druk op de weg om zoiets 3 km te voorkomen!

Hoop dat er wat van geleerd kan worden en de trailers anders maken of gewoon
de nederlandse touwen en halsters te gebruiken ;) Die zijn gelukkig achteraf lang
niet zo sterk!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:38

Tallie1979 schreef:
smeetjoew schreef:

Het kan wel.. Truck maakt enorme kabaal, is geisoleerd en ligt als een dijk op de weg.. Het kán..

Mijn schoonzus heeft een truck met een mobile home erachter... ( en dat is dus 2x zo lang als een normale 2 asser caravan in NL ) Als daar een auto aan de achterkant tegenaan rijd merken ze het ook niet..

Ik weet het niet.... Volgens mij kan een paardenlijf van 600 kg ook behoorlijk wat herrie maken...... Denk dat dat niet onderschat moet worden. Bovendien zijn er heel veel amerikanen die geen airco hebben en waarvan de ramen wagenwijd open staan.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:38

smeetjoew schreef:

Ik snap niet zo goed wat je met deze opmerking wil bereiken. :n

lonnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:39

Dit kan gewoon niet. hoe kan zoiets nou omgemerkt gebeuren?
Dat merk je toch...

Wat gaat er nu gebeuren?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:40

baroen schreef:
pfffff, hou toch eens op met die speculaties... wat is dat toch voor drang van mensen, er MOET een schuldige aangewezen worden, iemand MOET wel een onmens zijn, iemand MOET wel gestoord zijn.

er bestaan wel degelijk nog gewoon ongelukken, hoe ongewoon deze dan ook mag zijn ( gelukkig)
ik hoop voor het paard, dat hij door de val al dood of bewusteloos was, dus geen kilometers lange lijdensweg heeft gehad... ook voor de vrouw vind ik het heel triest..

Misschien omdat er tegenwoordig een gigantisch aantal gestoorde en zieke geesten rondlopen?
De kans dat dit hele verhaal een ongelukje is, is zo onvoorstelbaar.....

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:41

nikkielvis schreef:
Ik snap niet zo goed wat je met deze opmerking wil bereiken. :n

Wat snap je er niet aan dan?
Ik reageerde alleen op iemand.

Carlijn_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:41

Omg, dat is echt gruwelijk :n!!
hoe kan dat nou gebeuren?!
Wat een pijnlijke en gore dood heeft dat paard gehad |(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 11:41

Het is helemaal niet onvoorstelbaar, heb je het wel goed gelezen?
Die speculaties vind ik echt ontzettend smakeloos. Het zou je maar overkomen.

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:42

smeetjoew schreef:
baroen schreef:

Misschien omdat er tegenwoordig een gigantisch aantal gestoorde en zieke geesten rondlopen?

Waar leef je in dromenland.

Vind het jammer dat zonder iets van die vrouw af te weten.
Er maar vanuit gegaan wordt dat dit met opzet gebeurt.
Heb voor dit soort opmerkingen echt geen woorden.
En voor iemand die zo slecht over ensen denkt ook geen respect...

Nano05

smeetjoew schreef:
Dat is helemaal gruwelijk........ Nog even een kilometer doorraggen om zeker te zijn dat 'ie dood is..... Dan is het echt een zieke geest. Als je merkt dat er iets aan de hand is achter je, dan stop je voor de zekerheid even?
Dat paard heeft ongeveer de meeste gruwelijke dood gekregen die bestaat. Echt bizar. Heb er geen woorden voor.

Ik bedoel hier alleen maar mee te zeggen, dat ik er nog steeds van overtuigd ben dat de vrouw niks in de gaten heeft gehad. Je hebt toch wel een hele zieke geest als je inderdaad door zou rijden wanneer je het WEL in de gaten zou hebben.

Vanntje

schud de auto niet? als zo'n paar dachter je trailer hangt, en je ziet toch wel dat er een spoor na laat, dan zou ik toch wel gaan kijken...
Arm beest en voor die vrouw

Urnie85

Echt weer een verhaal uit het geweldige Amerika.....
Altijd rare en meestal veel te sterke verhalen....
het zal allemaal wel...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:44

smeetjoew schreef:
baroen schreef:

er zijn genoeg redenen om aan te nemen, dat dit dus gewoon kon gebeuren, een samenloop van omstandigheden , wat godzijdank niet dagelijks gebeurt) je zou zelf maar in de positie zitten en dan blinde doos, zieke geest, gestoord genoemd worden, dat je het bewust hebt gedaan.

07_Calimero

Mijn god, het arme dier ;( ik heb er geen woorden voor, de pijn.....

Tallie1979

smeetjoew schreef:
Ik weet het niet.... Volgens mij kan een paardenlijf van 600 kg ook behoorlijk wat herrie maken...... Denk dat dat niet onderschat moet worden. Bovendien zijn er heel veel amerikanen die geen airco hebben en waarvan de ramen wagenwijd open staan.

Was je er bij? :D Je weet kennelijk precies wat het paard gewogen heeft en welke auto mevrouw had.. :D

Het is en blijft een naar ongeluk.. Hoe je het ook wend of keert.. Waarom erop hameren dat ze expres doorgereden is?? ( want dat stel jij namelijk door te zeggen dat ze iets gehoord moet hebben maar door is gereden )

Als deze mevrouw vaker paarden vervoerd, kan ik mij niet voorstellen dat ze niet van paarden houd en 1 paard meer of minder niet mist ;)

paarden652

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:45

Ze lijkt me nu niet bepaald onder de indruk. Moest dat mijn paard zijn zou ik niet stoppen met wenen. Verschrikkelijk einde voor dat paard.

Miekemuis_

Hoe kan dat? :( dat paard moet wel heel erg goed vastgebonden geweest zijn, 1 halsterkoord zou toch al lang afgebroken zijn?

Anoniem

smeetjoew schreef:

Sorry maar dit is echt onzinnig, zoals de meeste reacties hier!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Roka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:46

Was er vorige week ook niet een bizar verhaal uit Amerika?? Land van de onbegrensde mogelijkheden!

Een paard dat uit een amerikaanse trailer valt, vervolgens 2 a 3 kilometer wordt meegesleurd,in stukken gereten en een paard dat nog wel in de trailer staat dat alles gezien en gehoord heeft !
Als in onze paarden vrachtwagen iets gebeurd dan merk je dat gelijk! Gaan wij met alleen de auto en trailer op pad helemaal!!

Nee hoor dit kan weer alleen in Amerika, ik weet het niet hoor!