Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:Maar het is niet een béétje herrie... Hoeven kletteren over de straat, zijn ribbenkast klettert op en neer, lichaamsdelen scheuren zelfs van z'n romp af.... Het paard ernaast moet vast ook zenuwachtig zijn geworden en hebben lopen draaien.
Nee, dat móet gemerkt zijn. Anders ben je toch zo'n ongelooflijke blinde doos.... Dat kan bijna niet.
smeetjoew schreef:Maar het is niet een béétje herrie... Hoeven kletteren over de straat, zijn ribbenkast klettert op en neer, lichaamsdelen scheuren zelfs van z'n romp af.... Het paard ernaast moet vast ook zenuwachtig zijn geworden en hebben lopen draaien.
Nee, dat móet gemerkt zijn. Anders ben je toch zo'n ongelooflijke blinde doos.... Dat kan bijna niet.
maykie schreef:smeetjoew schreef:Maar het is niet een béétje herrie... Hoeven kletteren over de straat, zijn ribbenkast klettert op en neer, lichaamsdelen scheuren zelfs van z'n romp af.... Het paard ernaast moet vast ook zenuwachtig zijn geworden en hebben lopen draaien.
Pffff.. nee inderdaad, denk dat je gelijk hebt, ze heeft het gehoord en gemerkt, maar dacht het leed is nu toch al geschied, kan nu net zo goed doorrijden... weet ik zeker dat hij dood is...
Tallie1979 schreef:smeetjoew schreef:Maar het is niet een béétje herrie... Hoeven kletteren over de straat, zijn ribbenkast klettert op en neer, lichaamsdelen scheuren zelfs van z'n romp af.... Het paard ernaast moet vast ook zenuwachtig zijn geworden en hebben lopen draaien.
Het kan wel.. Truck maakt enorme kabaal, is geisoleerd en ligt als een dijk op de weg.. Het kán..
Mijn schoonzus heeft een truck met een mobile home erachter... ( en dat is dus 2x zo lang als een normale 2 asser caravan in NL ) Als daar een auto aan de achterkant tegenaan rijd merken ze het ook niet..
baroen schreef:pfffff, hou toch eens op met die speculaties... wat is dat toch voor drang van mensen, er MOET een schuldige aangewezen worden, iemand MOET wel een onmens zijn, iemand MOET wel gestoord zijn.
er bestaan wel degelijk nog gewoon ongelukken, hoe ongewoon deze dan ook mag zijn ( gelukkig)
ik hoop voor het paard, dat hij door de val al dood of bewusteloos was, dus geen kilometers lange lijdensweg heeft gehad... ook voor de vrouw vind ik het heel triest..
smeetjoew schreef:baroen schreef:pfffff, hou toch eens op met die speculaties... wat is dat toch voor drang van mensen, er MOET een schuldige aangewezen worden, iemand MOET wel een onmens zijn, iemand MOET wel gestoord zijn.
er bestaan wel degelijk nog gewoon ongelukken, hoe ongewoon deze dan ook mag zijn ( gelukkig)
ik hoop voor het paard, dat hij door de val al dood of bewusteloos was, dus geen kilometers lange lijdensweg heeft gehad... ook voor de vrouw vind ik het heel triest..
Misschien omdat er tegenwoordig een gigantisch aantal gestoorde en zieke geesten rondlopen?
De kans dat dit hele verhaal een ongelukje is, is zo onvoorstelbaar.....
smeetjoew schreef:Dat is helemaal gruwelijk........ Nog even een kilometer doorraggen om zeker te zijn dat 'ie dood is..... Dan is het echt een zieke geest. Als je merkt dat er iets aan de hand is achter je, dan stop je voor de zekerheid even?
Dat paard heeft ongeveer de meeste gruwelijke dood gekregen die bestaat. Echt bizar. Heb er geen woorden voor.
smeetjoew schreef:baroen schreef:pfffff, hou toch eens op met die speculaties... wat is dat toch voor drang van mensen, er MOET een schuldige aangewezen worden, iemand MOET wel een onmens zijn, iemand MOET wel gestoord zijn.
Misschien omdat er tegenwoordig een gigantisch aantal gestoorde en zieke geesten rondlopen?
De kans dat dit hele verhaal een ongelukje is, is zo onvoorstelbaar.....
smeetjoew schreef:Ik weet het niet.... Volgens mij kan een paardenlijf van 600 kg ook behoorlijk wat herrie maken...... Denk dat dat niet onderschat moet worden. Bovendien zijn er heel veel amerikanen die geen airco hebben en waarvan de ramen wagenwijd open staan.
smeetjoew schreef:Dat is helemaal gruwelijk........ Nog even een kilometer doorraggen om zeker te zijn dat 'ie dood is..... Dan is het echt een zieke geest. Als je merkt dat er iets aan de hand is achter je, dan stop je voor de zekerheid even?
Dat paard heeft ongeveer de meeste gruwelijke dood gekregen die bestaat. Echt bizar. Heb er geen woorden voor.