Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:21

Hij zal dan toch niet veel meer kunnen opbrengen als hij niet meer (wedstrijd)gereden kan worden?
Jammer van zo'n pony, maar er is vast iemand die hem een fijn tehuis gund! Hij is n.l zo bekend in heel NL en daarbuiten...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:22

themuisje schreef:
alsof dat altijd uitmaakt? ik snap het best als ze hem niet kopen, ze hebben er in principe immer niks aan. maar ik zou het ook snappen als ze hem wel kopen, want soms is een gevoel belangrijker dan de echte waarde van het dier.

zakelijk geen handige beslissing............. menselijk des de meer......... en ach, geld moet rollen toch??? waarom anders zoveel willen verdienen????????

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:23

KiWiKo schreef:
themuisje schreef:
alsof dat altijd uitmaakt? ik snap het best als ze hem niet kopen, ze hebben er in principe immer niks aan. maar ik zou het ook snappen als ze hem wel kopen, want soms is een gevoel belangrijker dan de echte waarde van het dier.

zakelijk geen handige beslissing............. menselijk des de meer......... en ach, geld moet rollen toch??? waarom anders zoveel willen verdienen????????

waarom zoveel willen verdienen? voor dit soort dingen denk ik ? ''dingen'' kopen waar je eigenlijk niets aan hebt. maar wel enorme waarde aan hecht :D

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:26

Zarena schreef:
In de opening staat aan het rechtervoorbeen, ik wist wel het e.e.a. over dat hij steeds een spuit kreeg zodat hij weer een poos rat zou lopen, en dat heb ik al jaaaren geleden gehoord, dus het zal nu wel genoeg zijn geweest..

Sorry, heb ik dan helemaal overheen gelezen.
Komt een dekking dan zo op de voorbenen aan?

Het blijft een prachtbeest :~
Laatst bijgewerkt door annastasia op 24-05-10 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:26

je snapt me niet :D :D

de fokkers en de Baalens en de andere partijen hebben allemaal grof geld verdient aan die ponie...........

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:27

themuisje schreef:
waarom zoveel willen verdienen? voor dit soort dingen denk ik ? ''dingen'' kopen waar je eigenlijk niets aan hebt. maar wel enorme waarde aan hecht :D

Wie zou het over het hart kunnen verkrijgen, om die pony zien verkocht te worden naar een buitenlandse handelaar, die er vanalles inspuit om hem weer goed te doen lijken, en voor veel geld wil verkopen. Ook de familie fokker niet toch lijkt me? dus ik neem aan dat ze er wel wat geld voor over hebben.. Ik zou het ook niet gek vinden als Marrigje/Dvb de pony graag nog terug zou willen krijgen...

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:27

sarabande schreef:
annastasia schreef:

Was dit verleden jaar ook niet aan de hand met een NRPS (of was het EASP) hengst?

€ Ik had er best 2,50 voor over gehad ;-)

Voor een EASP hengst is dat best mooi betaald :+ :D

Dat dacht ik ;-)
Ging natuurlijk over die inzamelingsactie (''die niet door mag gaan'') :+

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:28

KiWiKo schreef:

de fokkers en de Baalens en de andere partijen hebben allemaal grof geld verdient aan die ponie...........

zou best kunnen haha.
dat zal best wezen, maar dan alsnog hebben hun ook gevoel toch? voor hun is het vast ook gen robot.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:30

wat een vreselijk afgunst proef ik hier over de fam . Fokker.
De mensen zijn vreselijk veel met de paardensport bezig en ja , de een kan meer uitgeven dan de ander voor een paard ! Dat neemt niet weg dat wwe hier over een kind praten die al haar tijd en energie (meer dan de meeste hier) in de pony steekt, en het haar ook niet in de koude kleren gaat zitten.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:30

De mensen zijn vreselijk veel met de paardensport bezig en ja , de een kan meer uitgeven dan de ander voor een paard ! Dat neemt niet weg dat wwe hier over een kind praten die al haar tijd en energie (meer dan de meeste hier) in de pony steekt, en het haar ook niet in de koude kleren gaat zitten.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:31

Thomas schreef:
KiWiKo schreef:
dan gooit Familie Fokker een 1000zendje even over de balk om die ponie te kopen neem ik aan as woensdag........

zo niet zijn het krokodillentranen!!!!

idd. die fokkertjes hebben genoeg geld.

Kan jij in hun portemonnee kijken? >;)

Vind het knap dat iedereen al zo schande spreekt van al die mensen die aan Powertje verdiend hebben, wie zegt dat ze niet al bezig zijn met een plan?

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:32

pietsie schreef:

_/-\o_ helleluja dát mag inderdaad ook wel eens gezegt worden!

cristinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:33

Als 2 partijen het niet eens kunnen worden, kan het zo zijn dat er door de rechter besloten wordt de pony te veilen en de opbrengst te delen. Zo gaat dat vaak. En maak je maar geen zorgen ....die pony komt echt wel goed terecht. Alleen wie hem koopt kan bedrogen uitkomen......voor de sport issie niet meer geschikt. Voor dekhengst...??? Zijn sperma kun je niet effe terplekke keuren.....
Maar hij zal best een goed tehuis krijgen! :(:)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:33

themuisje schreef:
KiWiKo schreef:

zou best kunnen haha.
dat zal best wezen, maar dan alsnog hebben hun ook gevoel toch? voor hun is het vast ook gen robot.

ik hoop woensdagavond te lezen dat een van hun het dier gekocht heeft ja...............

zo niet, dan is het voor mij afgedaan voor die mensen, niet dat het hun wat kunnen intresseren dat een of andere Kiwiko met ze afgedaan is......... maar dat zou echt wel betekenen dat ze NUL, maar dan ook NUL om die ponie ooit gegeven hebben......... die ponie, die ze zoveel bracht!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:34

Ach Talida, je bent hier schuldig tot je onschuld bewezen wordt he :+ . En we denken eerst negatief en dan heel misschien positief!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:34

pietsie schreef:

pardon!!!! we hebben het hier over een ponie wiens leven in het teken gestaan heeft van oa kindje fokker!!!

dit dier word nu openbaar verkocht...... KAPOT wel te verstaan!!!

schandalig vind ik het!!! echt!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:35

KiWiKo schreef:
zo niet, dan is het voor mij afgedaan voor die mensen, niet dat het hun wat kunnen intresseren dat een of andere Kiwiko met ze afgedaan is......... maar dat zou echt wel betekenen dat ze NUL, maar dan ook NUL om die ponie ooit gegeven hebben......... die ponie, die ze zoveel bracht!

klinkt wel lekker penny zo! dat als je je paard niet terugkoopt je nooit om het dier gegeven hebt :D

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:35

KiWiKo schreef:
zou best kunnen haha.
ik hoop woensdagavond te lezen dat een van hun het dier gekocht heeft ja...............

Het zou zeker prachtig zijn als de familie van Baalen hem een lekkere oude dag gunt bij hun in de wei ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:37

themuisje schreef:
KiWiKo schreef:

klinkt wel lekker penny zo! dat als je je paard niet terugkoopt je nooit om het dier gegeven hebt :D

dit is niet zomaar een paard............ dit is een paard wat zijn lijf gegeven heeft voor die kinderen...........

en ja, ik ben hier best wel een beetje emotioneel onder........... want dit heeft hij niet verdient

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:39

Neem een neut Kiwiko en schudt het van je af!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:39

KiWiKo schreef:
cristinaa schreef:
Als 2 partijen het niet eens kunnen worden, kan het zo zijn dat er door de rechter besloten wordt de pony te veilen en de opbrengst te delen. Zo gaat dat vaak. En maak je maar geen zorgen ....die pony komt echt wel goed terecht. Alleen wie hem koopt kan bedrogen uitkomen......voor de sport issie niet meer geschikt. Voor dekhengst...??? Zijn sperma kun je niet effe terplekke keuren.....
Maar hij zal best een goed tehuis krijgen! :(:)

misschien heeft marialva nog wel een duizentje of twee op de bank..............

eohhhhh, die was onder de gordel!!!! :+

Blue9

Re: Power and Paint wordt verkocht middels executieverkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:41

Ik ben weg hier, morgen zal het topic wel in de 30 zitten, hoop er in ieder geval een goed bericht in te lezen :)

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:41

KiWiKo schreef:

Helemaal mee eens.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:42

KiWiKo schreef:
dit is niet zomaar een paard............ dit is een paard wat zijn lijf gegeven heeft voor die kinderen...........

en ja, ik ben hier best wel een beetje emotioneel onder........... want dit heeft hij niet verdient

dat snap ik ook maar al te goed! heb ook zo'n gouden juweeltje onder mijn kont die het een en ander voor de sport gedaan heeft. en we zouden hem ook zeker kopen als we het geld hadden. maar dat hebben we niet. en ik vind het dus nogal over 1 kam geschoren dat je zegt dat je niet voor je dier voelt. als het weer weggaat. en je hem niet terug koopt. in welke staat dan ook. en ik vind dat ook heel moeilijk te begrijpen. maar ik zou wel respect voor hun keuze kunnen opbrengen! want zoals je zelf eerder zij, ze kunnen er in principe niets mee.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:42

Liezel1, onder de gordel misschien maar wel de realiteit. Waarom raakt het sommigen van ons zo, o.a. omdat we weten hoe makkelijk het kan gaan om op een verkeerde plek terecht te komen.