Overigens vind ik er geeneen echt lekker gevuld bij staan en lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat er een minimalistisch voerbeleid is (crisis hè). Daarnaast is dit géén opfok dus het argument dat het allemaal twenters zijn die uit een zware winter komen is kul. Bovendien zien ook jonge paarden in de opfok er niet zo uit als die 2 magere die op gegeven moment in beeld komen.
Als de AID het zorgvuldig heeft onderzocht en er al meerdere waarschuwingen zijn geweest dan ga ik er van uit dat er redenen voor zijn (ben ik wel benieuwd naar).
De AID heeft zich ook aan richtlijnen te houden en bij de rechtszaak zal wel naar boven komen of ze dat goed gedaan hebben.
Daarnaast lijkt het me prima dat ze wat strenger worden, daar vragen we tenslotte al lang om. Gebeurt het een keer op tijd, dan wordt er hier weer geroepen dat de paarden toch echt eerst op sterven na dood moeten zijn voordat ze in beslag genomen mogen worden.

Dan komt het ineens te dicht bij huis en is iedereen bang dat hun 30-jarige met cushing ook ineens in beslag kan worden genomen. Geloof me, als deze mensen een volstrekt logische en/of medische verklaring hadden gehad dan kan en zal de AID ze echt niet meenemen. En anders hebben ze een probleem straks in de rechtszaal