anneliesdj schreef:Netjes hoor, er maar gewoon vanuit gaan dat hij het beeld in geschopt wordt.
Het kan evengoed zo zijn dat de man de vogel opzij drukt waardoor die struikelt en valt of dat de vogel van hem schrikt, weg wil lopen en valt of weetikveel.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de vogel zich buiten beeld letterlijk op dat kind stort, pikt en schopt, dat pa de vogel eraf wil halen maar dat vogeltjelief hem ook aanvalt. Tjah, je moet iets om van zo'n mormel af te komen, vergeet niet dat het geen lief konijntje is.
Maar feit is dat jij niet weet wat er gebeurd, wat er in beeld gebeurd is al nauwelijks te zien, zeggen dat hij hem voor de kop schopt vind ik dus ook nogal ver gaan, dat is totaal niet zichtbaar.
Wat ik zie is een vader die zo goed en zo kwaad als het gaat en al struikelend die vogel bij zijn kind vandaan probeert te halen.
Hij maakt idd een schoppende beweging op het moment dat de vogel het beeld in rolt maar dat vind ik nog niet zo hard gaan, daarna schopt hij ook niet meer maar 'schuift' hij de vogel verder opzij.
Ik vind het al met al nog best netjes eigelijk.
Tja , op het moment dat de vogel al op de grond rolt zie je die gek nog een schop uitdelen , en vervolgens zie je dat beest zijn kop op de grond knallen. Daarna haalt de gek nog een keer uit , of dat zacht of hard is is niet goed te zien.
Maar je gelooft toch zeker zelf niet dat hij buiten beeld staat te duwen waardoor dat dier omvalt , en dan later ineens gaat schoppen , zo werkt dat niet , in eerste instantie schop je het hardst om dat beest eraf te krijgen.
En als de vogel valt omdat hij schrikt en weg wil lopen , is het al helemaal bij de beesten af om hem dan nog eens na te trappen.
Je kan niet zien wat die kerel doet buiten beeld , maar als je ziet hoe die vogel dat beeld in komt rollen en als hij op de grond ligt nog wat schoppen kan krijgen , dan is dat heus niet zachtzinnig gegaan.
Wat er met het blèrende kind buiten beeld gebeurt zie je al helemaal niet , dus om nu te zeggen dat die half vermoord wordt is een veel grotere aanname dan aannemen dat die vogel niet van een subtiel duwtje het beeld in komt rollen

Je ziet die vogel een keer pikken , dat is natuurlijk hartstikke eng dus geen wonder dat dat kind blèrt.
Die eikel hoeft gewoon niet zo na te trappen. Kerel is niet alleen ontzettend dom , maar nog een sadist ook. En een slechte vader , als het zijn kind is dat hij zo in gevaar brengt. Die gek hoeft echt niet verdedigd te worden , dat verdient hij niet
In de cel ermee! Levenslang!

, pony
.