Struisvogel valt kind op pony aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:17

anneliesdj schreef:
Netjes hoor, er maar gewoon vanuit gaan dat hij het beeld in geschopt wordt.
Het kan evengoed zo zijn dat de man de vogel opzij drukt waardoor die struikelt en valt of dat de vogel van hem schrikt, weg wil lopen en valt of weetikveel.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de vogel zich buiten beeld letterlijk op dat kind stort, pikt en schopt, dat pa de vogel eraf wil halen maar dat vogeltjelief hem ook aanvalt. Tjah, je moet iets om van zo'n mormel af te komen, vergeet niet dat het geen lief konijntje is.
Maar feit is dat jij niet weet wat er gebeurd, wat er in beeld gebeurd is al nauwelijks te zien, zeggen dat hij hem voor de kop schopt vind ik dus ook nogal ver gaan, dat is totaal niet zichtbaar.

Wat ik zie is een vader die zo goed en zo kwaad als het gaat en al struikelend die vogel bij zijn kind vandaan probeert te halen.
Hij maakt idd een schoppende beweging op het moment dat de vogel het beeld in rolt maar dat vind ik nog niet zo hard gaan, daarna schopt hij ook niet meer maar 'schuift' hij de vogel verder opzij.
Ik vind het al met al nog best netjes eigelijk.

Tja , op het moment dat de vogel al op de grond rolt zie je die gek nog een schop uitdelen , en vervolgens zie je dat beest zijn kop op de grond knallen. Daarna haalt de gek nog een keer uit , of dat zacht of hard is is niet goed te zien.

Maar je gelooft toch zeker zelf niet dat hij buiten beeld staat te duwen waardoor dat dier omvalt , en dan later ineens gaat schoppen , zo werkt dat niet , in eerste instantie schop je het hardst om dat beest eraf te krijgen.

En als de vogel valt omdat hij schrikt en weg wil lopen , is het al helemaal bij de beesten af om hem dan nog eens na te trappen.

Je kan niet zien wat die kerel doet buiten beeld , maar als je ziet hoe die vogel dat beeld in komt rollen en als hij op de grond ligt nog wat schoppen kan krijgen , dan is dat heus niet zachtzinnig gegaan.

Wat er met het blèrende kind buiten beeld gebeurt zie je al helemaal niet , dus om nu te zeggen dat die half vermoord wordt is een veel grotere aanname dan aannemen dat die vogel niet van een subtiel duwtje het beeld in komt rollen :P

Je ziet die vogel een keer pikken , dat is natuurlijk hartstikke eng dus geen wonder dat dat kind blèrt.

Die eikel hoeft gewoon niet zo na te trappen. Kerel is niet alleen ontzettend dom , maar nog een sadist ook. En een slechte vader , als het zijn kind is dat hij zo in gevaar brengt. Die gek hoeft echt niet verdedigd te worden , dat verdient hij niet :P

Captain

Re: Struisvogel valt meisje op pony aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 17:20

Sadist omdat je een gevaarlijke vogel (die een leeuw dood kan trappen) een trap geeft? Beesten kunnen echt wel wat hebben.

Sadist... _O- In de cel ermee! Levenslang!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 17:56

Nee , omdat hij een dier dat al hulpeloos op de grond ligt , nog even na staat te trappen.

Lezen is echt niet zo moeilijk als het soms lijkt hoor ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 17:58

Ach ja, heeeel zielig voor die vogel! :))

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:02

OMG, ja nandoe's kunnen leeuwen doodtrappen _O- _O- _O-
ze mogen blij zijn als ze het winnen van een mens, voor een leeuw zijn ze een uit de kluitengewassen kipje
gelukkig komen ze ook helemaal niet voor in Afrika :D

nandoe's komen van Zuid Amerika, beeeeetje ander wereld deel, ach maar een klein foutje :roll:

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:04

Hannah_Menno schreef:
Ach ja, heeeel zielig voor die vogel! :))

Dus jij vindt het normaal als iemand intrapt op een dier dat op dat moment hulpeloos op de grond ligt ? Tja.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:05

Wie zegt dat het een Nandoe is? Niemand weet het zeker, de ene zegt een Nandoe, de volgende een Emoe, weer een anders een Struisvogel.. Wat is 't nou? En ik las dat iemand zei dattie voor de lol meerende? Nou, sorry maar dan neemt dat beest niet zo'n dreigende houding aan.

@Pmarena; Ja, als dat beest aanviel vind ik dat normaal ja. Absoluut.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:07

Hannah_Menno schreef:
Sadist omdat je een gevaarlijke vogel (die een leeuw dood kan trappen) een trap geeft? Beesten kunnen echt wel wat hebben.

Sadist... _O- In de cel ermee! Levenslang!

haha, ja ben ik helemaal mee eens :')

kom op jongens, die struisvogel kon dat kind wel vermoorden, aan de andere kant moet je zo'n beest niet in zo'n weiland zetten
met een kind die rijd.. maar das een ander verhaal.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:07

Serieus, wat doet iedereen toch pieperig om die vogel, ik zie hem uit beeld rollen en vaders geeft em nog 1 schop en dan staat hij er gewoon bij tot de vogel wegrent, ik heb eccht wel 20 keer het filmpje bekeken maar zie geen in elkaar geroste vogel hoor :?
Jemig wat raakt iedereen over de zeik van een man die vogel een schop geeft zeg, beest rent toch gewoon weg.

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:08

Brrr.. lijkt mij echt eng als je dat meisje bent.

Ik vind dat ze dat kind gewoon niet in die wei had moeten laten rijden, ze hadden toch moeten weten dat dat gevaarlijk is!

En nu het zover gekomen is, vind ik het logisch dat je dat beest een schop geeft zodat ie weg gaat, maar je hoeft niet nog tig keer na te schoppen! Want volgens mij wou dat beest op dat moment ook al weggaan!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:09

ja, dat ben ik
ik heb ze , ken ze en nee, hij rent gezellig mee, loopt nog een hele tijd gewoon achter dat kind aan zonder te pikken
en het is een nandoe, jeetje, google eens voordat je wat schrijft

het verschil tussen een nandoe en een struisvogel is zo verschrikkelijk groot
dat kan je gewoon niet missen
dat mensen een emoe en een nandoe verwisselen kan ik nog begrijpen omdat die even groot zijn, al ziet de kop en de bouw er ook anders uit(weer ander werelddeel)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:11

Ja klopt, hij loopt een hele tijd achter haarf aan zonder te pikken! :)) Maar wel in een dominante agressieve houding. Maar nee hoor, hardstikke gezellig zo'n beest in je nek! :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:13

Hannah_Menno schreef:
Ja klopt, hij loopt een hele tijd achter haarf aan zonder te pikken! :)) Maar wel in een dominante agressieve houding. Maar nee hoor, hardstikke gezellig zo'n beest in je nek! :D

ik zou zeggen, dat ga ik ook eens doen :=

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:14

kind moet gewoon niet zo bléééren!
een nandoe is hartstikke nieuwsgierig en totaal niet agressief
als het was gaan staan was het al klaar geweest voor die haan

wat zijn een hoop mensen toch bang voor het ombekende en wat halen ze er belagelijke verhalen bij(doodtrappen van leeuwen, schei toch uit)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:15

Kind moet niet zo bleren? Beetje inlevingsvermogen zou je sieren!

Doodtrappen van leeuwen doen struisvogels en aangezien het om een struisvogel zou gaan is het niet zo vreemd.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:16

als het een struisvogel is wel ;)
luister, niet iedereen is een vogelkenner en niet iedereen kent
een emoe,nandoe en een struisvogel goed uit de veren.
Dus het is logisch dat men denk dat dit een struisvogel is,
ik bedoel het staat in de titel :?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:16

Zal ik dan maar helemaal de knuppel in het hoenderhok gooien voor al wie beweert dat vader een steekje los heeft door het kind in de wei met emoe te laten rijden: wie zegt dat emoe/struis/nandoe/dodo niet eerst achter de draad stond, toen de pony voorbij zag komen en toen de wei inwipte?
Alles kan toch?
En dat die vader dat pas echt door kreeg toen dat stuk pluimvee in beeld kwam omdat hij met 1 oog dichtgeknepen alles via de camera probeerde te volgen?
En op de manier dat hij vervolgens op de groot uitgevallen kip afhobbelt, leidt ik niet meteen af dat hij als een razende leeuw zijn jong gaat verdedigen door even een halve moord te plegen hoor.
Kind heeft wel duidelijk de schrik van zijn leven gehad, rete eng zo vanuit kikkerperspectief.
En nog wat, het kind is overduidelijk een jongetje, ik hoor die vader toch duidelijk Thomas roepen.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:17

ik zou ook schreeuwen als ik dat kind was, kom op zeg ;)
andere mensen schreeuwen nog harder om een spin die je niet
eens achter na zit met een grote snavel met een houding van ík pak je' .

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:21

Het kan toch zijn dat die struisvogel ontsnapt is oid?

Ik vind het een verschrikkelijk naar filmpje voor alle 3, vooral voor het kind. En ik vind de opmerking van spatter totaal ongepast! Kind moet niet zo bleren? Ik zou precies hetzelfde doen. Ik dacht zelfs ergens gelezen/gehoord te hebben dat struisvogels hoort bij de 60 meest gevaarlijke dieren, maar dat kan ik mishebben. Bovendien, dat kind, hoe oud zou ze zijn?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:26

hier nog zo'n gevaarlijk monster
Afbeelding
pony is een Atje van 1.15

het kind rijdt duidelijk in de wei waar meer dieren lopen
het had net zo goed de ezel geweest kunnen zijn die mee ging rennen

ik neem dus aan dat het kind bekend is met de dieren die daar lopen
dat het bang is begrijp ik nog wel maar aan de vader zijn reactie te zien verwacht hij ook niet dat het zo'n vaart zou lopen want hij loopt op een sukkeldrafje naar het kind toe

die vader is gewoon ontzettend dom bezig geweest
kind :(:) , pony :(:) en nandoe :(:) zijn hier de duppe van

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:28

Goed of niet, ik zou die vogel dus ook een rotschop verkocht hebben als het mijn kind was :o

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:31

Wat kan dat beest er nu aan doen? Zo zijn dieren nou eenmaal, die doen dingen vanuit hun instinct of weet ik veel, maar ze houden geen rekening met anderen of ze snappen niet dat iets niet de bedoeling is. Daarvoor krijgen ze een rotschop. Waar is dat goed voor? Ik vind dat ze met respect behandeld moeten worden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:32

WAT MOET JE DAN DOEN? :? Vertel me eens, iedereen loopt hier wel zo hard te kreunen zuchten en steunen dat die vader zo'n vreselijke dierenbeul is maar wat moet je dan? Pino er vriendelijk afhalen en dan je eigen vingers riskeren? Beest viel uiteindelijk zeker wel aan, zie je ook net voordat ze uit beeld gaan en je hoort het kind ook harder huilen.

Beter een x een goede schop dan honderd kleine.. Wegwezen!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:34

Nieuwe manier van nieuwsberichten maken? Twee jaar oud filmpje van een jongetje wat door een nandoe wordt aangevallen veranderen door een meisje wat door een struisvogel wordt aangevallen en opnieuw uploaden :') .

Voor degene die het verschil tussen een struisvogel en een nandoe niet kunnen zien, misschien geloof je het wel als de maker van het filmpje het er zelf bij heeft gezet? : http://www.youtube.com/user/robrtsi#p/u/7/T_0FXGaTeIk

Of de nandoe het kind nu aanvalt of niet, kind is bang en vogel moet weg. Maar om de vogel nog zo'n trap na te geven terwijl het al over de grond ligt vind ik niet kunnen :n .

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 18:35

Nou, sorry hoor := maar wat een dood enge vogel
weet je hoe groot die beesten kunnen worden?
en hoe klein dat kindje is, vond het best gevaarlijk,
snap best dat zo'n vader dan dat beest een trap geeft ;)
wij kunnen makkelijk praten, maar wat zou jij doen als je kind daar op de grond ligt met een enorme vogel boven zich :=