Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sonador21 schreef:Het rechtvaart inderdaad geen diefstal, maar ik vind dat je het wel kunt gebruiken tegen dit soort dingen. ben ik dus niet met je eens dat dit misplaatst is. ik neem aan dat jij je dieren ook niet in 30,40, mischien wel 50 cm b;ub hebt staan?
lene666 schreef:"Onze paardjes" is ook maar een statement, zie je de tekentjes niet staan!!!.....dit impliceert enkel en alleen dat we er alles aan hebben gedaan en dus met recht het "onze paardjes" mogen noemen.
lene666 schreef:Bewijs niet overtuigend!!! Er zijn 2 paarden verbeurd verklaard!!!!
Dit is niet voor de K. zijn K. uitgesproken door de rechter!!
De anderen waren een grensgeval....ook heeft ze daarom 2 weken opgelegd gekregen.
Lees je eerst even goed in....
Cayenne schreef:Overigens ben ik wel benieuwd waarom ook de zadels zijn meegenomen
lene666 schreef:Even ter verduidelijking, ons treft geen blaam....niets gestolen, niets illegaals gedaan, alles is gegaan volgens de wet!!!
Weltrusten voor straks...en gezond (met droge benen)weer op.
lene666 schreef:Waarom de zadels mee zijn genomen is ook een raadsel...
misschien om te voorkomen dat ze de andere paarden uit gelderland in deze ellende zal plaatsen?
Ook al eens gedacht hoe ze al die dieren onderhoud/hield???
8 paarden, 11 honden, 30 kippen en hanen, katten, thuis nog 2 honden.....????
Al die kapotte auto's/trailers voor haar deur gezien?
Vertel mij maar..ze heeft de rechter moeten vertellen wat haar inkomen is, die is echt niet toerijkend voor volledige verzorging van de dieren.
*
lene666 schreef:Even ter verduidelijking, ons treft geen blaam....niets gestolen, niets illegaals gedaan, alles is gegaan volgens de wet!!!
Weltrusten voor straks...en gezond (met droge benen)weer op.
Alane schreef:pindy77 schreef:@Alane: De rechter heeft bepaald dat 2 paarden een andere eigenaar krijgen, de andere pony's mocht ze gewoon houden. Vandaar dat er van de 5, 3 dieren gestolen werd (zoals ik de krantenartikelen interpreteer. Verhaal over beul laat ik nu even rusten, is irrelevant wie er gelijk heeft).
Ik ben denk ik niet duidelijk geweest.... even verder kijken dan de echte rechtzaak die is geweest...
de mensen die de paarden hebben gestolen, hebben voor eigen rechter gespeeld, hebben dus mevr. K nogmaals 'veroordeeld' en zijn toen overgegaan om het beslotene ten uitvoer te brengen...
rechter en beul gespeeld....