Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:3. Voor de klassen vanaf Z1-dressuur geldt, met uitzondering van de pony’s, dezelfde optoming als voor de klassen B t/m M2, aangevuld met de mogelijkheid tot gebruik van een stang- en trenshoofdstel (met Engelse neusriem of Engelse keel/neusriem).
Citaat:10. Het gebruik van sporen is in alle klassen toegestaan maar niet verplicht.
Fitzroy schreef:Nee, maar als ik hier de reacties lees, denkt volgens mij half Bokt dat iedereen ook gelijk met trens gaat rijden en dat is echt niet zo.
MarcelDufour schreef:sjaantje schreef:En het staat in de P&S..
Die hebben met zn allen een grap afgesproken...bij de KNHS weten ze nergens van!!!
Maar we zullen zien...ik wilde in ieder geval laten weten dat ik er dus niet in trap.
Janine1990 schreef:Fitzroy schreef:Nee, maar als ik hier de reacties lees, denkt volgens mij half Bokt dat iedereen ook gelijk met trens gaat rijden en dat is echt niet zo.
Pfff, nee hahaha, je moet wat met de mode (geidealiseerde ideeen hier op bokt)![]()
Liever netjes op S&T dan trek en ruk werk op een trensje hoor, maar dat lijken velen heel snel voorbij te lopen. Evenals de verbonden stof aan S&T...
larrylurex schreef:uhhmm, deze regel is niet voor een ruitertje in de B maar voor een ervaren ruiter/amazone!
En die heeft een keuze, en dat is mooi!![]()