LecyTinker schreef:3000 euro zo of 3000 euro als bijbetaling bij inruil van een paard. Ik blijf het een groot bedrag vinden hoor, maar iedereen blijft zich zo vasthouden aan dat bedrag. Al had het paardje niet verder gekomen dan L, dat kan je op voorhand toch nooit echt met zekerheid vaststellen. MAAR wat je wel vast kan stellen is dat het paard dus niet in orde was. Wat gewoon inhoud dat Kim niet heeft gekregen wat haar beloofd was. Ze zou echt niet met het paard terug gegaan zijn na 2 jaar als ze was blijven steken in M2 ofzo...
Wat ik bedoel te zeggen is, het maakt niet uit met wat voor motivaties Kim dat paard gekocht had en of dat het aan haar eisen voldeed, het gaat er hier om dat er op voorhand kennis was van een gebrek aan dit paard en dat het verkocht is als een gezond paard. Buiten al dat is er gesjoemeld met gezondheidsverklaringen. Zijn deze niet afgekekend door een DA? Dus is deze niet mede aansprakelijk dan?
Als ik een paard koop van 500 euro en er word mij gezegd dat het gezond is en ik kom er later achter dat het een duidelijk gebrek had, dan zou ik me ook bedonderd voelen en als mensen dan zeggen, tja, wat verwacht je voor 500 euro? Wel ik verwacht dat ik een eerlijk product koop van een eerlijke handelaar. Nou moet ik wel zeggen dat toen ik las dat hij ook auto handelaar was moest ik wel even lachen, bedoel maar te zeggen, de reputatie van paardenhandelaren is vaag, maar die van autohandelaren HELEMAAL!
Tja, sommige mensen willen ook gewoon voor de gek gehouden worden.
Als je er altijd maar klakkeloos van uit gaat dat het waar is wat een verkoper zegt...
Je gelooft zeker ook dat de ab-trainer van tell-sell je een fantasisch lichaam bezorgt, omdat zij dat zeggen?
Laatst bijgewerkt door Schoentje op 08-02-10 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt