Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renatevb schreef:volgens mij moet de rollkur niet meer afgestraft worden dan elke ruiter die verkeerd met slofteugel rijd.. Jullie zien alleen die rollkur en al het andere leed (dat vaak nog 10 maal erger is) daar doen jullie vaak niets aan, en dit gebeurt dagelijks in elke manege, waar elk van ons rijd.. Ik ben ook niet voor de rollkur, versta me niet verkeerd, maar ik vind dat het wel gewoon de keuze is van die ruiters/ amazones. En daar hebben wij niets over te beslissen..
setteke schreef:PT, hebben je paarden al hooi? Hij flext echt wel en rollkurt, maar als het moet (Story en Prive liggen om de hoek in het stof tussen de heg), rijdt hij gewoon regulier volgens het plebs. Hij kan alles, wat je maar wilt en de meeste van zijn paarden ook.
Nogmaals ik ben geen rollkurrijder, want ik kan het niet, maar ik heb respect voor de mensen die het wel kunnen. Evenals de mensen die de klassieke dresuurkunst onder de knie hebben. En ik ga niet uitweiden, want dat is al tig keer gedaan.
ThePast03 schreef:setteke schreef:PT, hebben je paarden al hooi? Hij flext echt wel en rollkurt, maar als het moet (Story en Prive liggen om de hoek in het stof tussen de heg), rijdt hij gewoon regulier volgens het plebs. Hij kan alles, wat je maar wilt en de meeste van zijn paarden ook.
Nogmaals ik ben geen rollkurrijder, want ik kan het niet, maar ik heb respect voor de mensen die het wel kunnen. Evenals de mensen die de klassieke dresuurkunst onder de knie hebben. En ik ga niet uitweiden, want dat is al tig keer gedaan.
Dan zal hij enorm blij zijn met mensen zoals jij die dat op de voorpagina van bokt wereldkundig maken.
Maar ja, alleen de enige echte kan dat weten natuurlijk.
MarcelDufour schreef:Ik weet nu al zeker dat het woord 'mishandeling' veel vaker zal gaan vallen dan hier het geval is. Dan is het toch struisvogelpolitiek als je het dan nog steeds gaat verdedigen?
Citaat:Struisvogelpolitiek is iets doen wat niet mag achter gesloten deuren en dan zeggen ik doe niks hoor Da's pas eng.
Citaat:Juist dat ze aan de kletter gaan betekend dat het geen hersenloze, voorgeprogrammeerde, murwgereden, monddood gemaakte paarden zijn.