Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oliiviia schreef:Eén ding snap ik niet echt.
Had het paard nu een een hoofdstel aan of een halster?
Omdat ze zeggen dat het halster gedraaid zat maar dat het paard ook een hoofdstel had.
Dus had het paard allebei aan?
breezy302 schreef:ik denk dat de ruiter is gevallen en het paard de benen heeft genomen en dat de ruiter het paard niet meer terug kon vinden... Vreemd is trouwens wel het halstertouw... zo mooi zien die dingen er niet meer uit na zoveel haar. Ik weet niet eens of die toen al bestonden. ( 22 jaar geleden bestonden ze wel)
kynshiri schreef:twas die meid uit Flicka... ze hebben haar helemaal niet gevonden, maar ze is opgevreten door die puma op het einde
baroen schreef:prachtig verhaal voor een film, diverse scenarios mogelijk, maar het begint met, uitzonderlijk mooi en geliefd paard gestolen, diep bedroefde familie, zeer intensieve zoektocht, daar door heen verweven, wat het paard zo bijzonder maakte, het was nl de steun en toeverlaat van hun blinde dochter, die na de verdwijning weer terugviel in haar isolement en uiteindelijk op dramatische wijze een einde aan haar leven maakt, jaren na dato........... het paard, Pearl... wordt gevonden, op nog geen km afstand van het huis van de familie. daar was de zoektocht niet op gericht... de resten van Pearl worden bij het graf van de dochter gevoegd.
of zoiets... ik ben benieuwd of er nog duidelijkheid komt, lijkt me interessant om daar mee bezig te zijn.
kynshiri schreef:twas die meid uit Flicka... ze hebben haar helemaal niet gevonden, maar ze is opgevreten door die puma op het einde
MarvanTom schreef:Dit is inderdaad wel een mysterie.
Zo te lezen doen speculaties alweer aardig de ronde hier, nog eentje erbij: misschien heeft het paard zijn ruiter afgeworpen en is er vandoor gegaan.
En nooit meer gevonden dus, tot recent.
Ben wel erg benieuwd of het mysterie wordt achterhaald!
Kayleewonder schreef:MarvanTom schreef:Dit is inderdaad wel een mysterie.
Zo te lezen doen speculaties alweer aardig de ronde hier, nog eentje erbij: misschien heeft het paard zijn ruiter afgeworpen en is er vandoor gegaan.
En dan niet mensen roepen om mee te helpen zoeken? :S
Dat vind je dan waarschijnlijk wel als je gewoon van het pad afgaat !
Kayleewonder schreef:MarvanTom schreef:Dit is inderdaad wel een mysterie.
En dan niet mensen roepen om mee te helpen zoeken? :S
Dat vind je dan waarschijnlijk wel als je gewoon van het pad afgaat !