Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:DeKoning schreef:Dus Power & Paint is in beslag genomen !
Wie is de beslaglegger ?
Denk maar eens na
Nou dat lijkt mij duidelijk, niet?
Is toch een gerechtelijke uitspraak geweest? Dan ook een gerechtelijk vooronderzoek.
Maar nu de uitspraak is gedaan, wordt hij vrijgegeven.
Sientje schreef:Nou ja, 160.000 euro is ook best wel veel geld... Dat je dan waar voor je geld wilt zien (en dus eerst een aanbetaling doet of niet gelijk overmaakt), snap ik eerlijk gezegd wel...
renatevb schreef:Ik heb Powie nog behandeld toen hij met die verrokken pees zat.. Heeft hele tijd eind 2006 alleen gestapt. Is dan naar kliniek in kerke gegaan en gezond verklaard. Heb hem toen nog beetje los gelaten en gelongeerd..
Over die rollkur affaire, ik geloof absoluut niet dat het de bedoeling was Powie zo te longeren. Ik heb enkele maanden intern bij DVB verbleven en heb echt nooit geweteen dat een paard zo werd gelongeerd! DVB is tegen rollkur..
Tarn schreef:De partij van Pasch heeft om de beslaglegging gevraagd en is ook gelukt omdat hij niet/niet volledig betaald is.
delabas schreef:Tarn schreef:De partij van Pasch heeft om de beslaglegging gevraagd en is ook gelukt omdat hij niet/niet volledig betaald is.
Inderdaad en dat was heel verstandig van Pasch. Fokker dreigde toen toch failliet te gaan? er was volgens de berichten al beslag gelegd op hun hele hebben en houden en dan was de kans groot dat de nog niet betaalde pony in het faillisement zou verdwijnen.
Prrrr schreef:Tja - 160.000 euro gaan ze er in de huidige staat nooit meer voor krijgen natuurlijk. Dus in hoeverre een beslag op Power and Paint ze financieel gaat helpen lijkt me nog te bezien.
Tarn schreef:Prrrr schreef:Tja - 160.000 euro gaan ze er in de huidige staat nooit meer voor krijgen natuurlijk. Dus in hoeverre een beslag op Power and Paint ze financieel gaat helpen lijkt me nog te bezien.
Dat maakt niet uit. Ze zijn overeengekomen dat bedrag ervoor te betalen dus dat moet gewoon betaald worden.